Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                        
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15 które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineSerwer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft


START NOWEGO TRYBU ZOMBIE MOD NA MINESERWER.PL 23.06.2021


Ankieta: Chcesz 4 bossy dodatkowe?
Nie
Tak
[Wyniki ankiety]
 
 
Ocena wątku:
  • 5 Głosów - 3.6 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
4 Nowe bossy + propozycja!
Autor Wiadomość
MrMonsterTV Offline
Konto nieaktywowane

Liczba postów: 156
Dołączył: Oct 2018
Nick na Serwerze:
TheBestMonster

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
4 Nowe bossy + propozycja!
Witam, przychodzę z propozycją dodania 4 nowych bossów na bestrpg, nazwy bossów to:
-Necromantus
-Ender
-Hades
-Pandora
Owe bossy są na MegaRpg 3.0

Otóż moja propozycja jest taka, dodanie danych bossów (4 bossy) na besta i ustawienie następującego dropu:
-Necromantus - 1x Rękojeść 10% szans z bossa
-Ender - 1x Ostrze 10% szans z bossa
-Hades - 1x Podstawa Aniołów 10% szans z bossa
-Pandora - 1x Niebiańska Stal 10% szans z bossa

Teraz po co są te itemy?
otóż proste - łączymy je do zdobycia itemu, czyli:
-1x Rękojeść + 1x Ostrze = Boski Miecz Niebios
-1x Podstawa Aniołów + 1x Niebiańska Stal = Boski Napierśnik Niebios

Boski Miecz Niebios - statystyki 18-22 / bonusy 12-17 / sharpness 160-190

Boski Napierśnik Niebios - statystyki 17-20 / bonusy 12-16 / +30 Dodatnowe Maksymalne zdrowie

Na bestrpg set niesmiertelnych ma staty 15-19 i bonusy od 11-14 a dotyk niesmiertelnych ma staty 15-20 i bonusy od 10-15 i sharpness ma 140-180

TP NA DANE BOSSY TO PO PROSTU PRZEPUSTKA np:
[Obrazek: 2021-02-23_22.32.34.png]


[Obrazek: 2021-02-23_21.54.40.png]

[Obrazek: 2021-02-23_21.55.16.png]

[Obrazek: 2021-02-23_21.55.46.png]

[Obrazek: 2021-02-23_21.57.52.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-February-2021 21:55:27 przez MrMonsterTV.)
Oceny: QwarceQ (+1)
23-February-2021 23:33:16
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Kendal555 Online
Majestatyczny No Life
*****

Liczba postów: 178
Dołączył: Feb 2020
29
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Kendal555/N3ECRO

MineGold: 0.00
Post: #2
RE: 4 Nowe bossy + propozycja!
Według mnie jest to spoko opcja. Dlaczego? Jak wiadomo każdy dąży do zdobywania jak najlepszego eq, a nowe elementy to mały powiew świeżości od ciągłego katowania tych samych bossów, dropienia seta nieśmiertelnych i ulepszania go u kowala (serio, to staje się monotonne, robienie takiego bossa jak omega powoli staje się automatem). Jak dla mnie wraz z nowymi bossami i nową bronią przyjdą także większe chęci do gry Big Grin. Te kilka punktów więcej nie sprawi, że pomiędzy eq nieśmiertelnych a tym zaproponowanym przez monstera będzie jakaś ogromna przepaść, ale zawsze to trochę dmg na + . Sam pomysł dropienia kilku składowych elementów które razem tworzą broń bardzo mi się podoba i będzie to ciekawa innowacja w porównaniu z poprzednim dropem gotowego itemu. Z tego co widzę, pomysł na bossy jest zaczerpnięty z mega rpg'a. Pomimo że nie przepadam za mega, to uważam że niektóre rzeczy warto nawet żywcem przekopiować gdyż wyglądają całkiem spoko.

it's a beautiful day outside...
birds are singing, flowers are blooming...
on days like these, kids like you...
Should be burning in hell .


PS Propsuj Sandro
23-February-2021 23:48:59
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Gryfcio Niedostępny
TOP1 MEGARPG-MF
********

Liczba postów: 972
Dołączył: Dec 2019
61
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SiupeLL

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 100.00
Post: #3
RE: 4 Nowe bossy + propozycja!
A mapy do bossów sa zrobione? Bo bez sensu troche kopiować to wszystko.
Sam pomysł nawet git, ale do przerobienia hp i skille bossow, bo raczej ludzie z itemami z besta nie poradzili by sobie z tymi bossami.
Co do endera, nigdy nikt z graczy na nim nie byl, podobno jest na nim bardzo duzo bledow, wiec watpie ze on zostanie wypuszczony, jak juz to tylko te 3.

Master of Breezily Bridge
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-February-2021 00:24:06 przez Gryfcio.)
24-February-2021 00:20:01
Znajdź wszystkie posty Odpisz
MrMonsterTV Offline
Konto nieaktywowane

Liczba postów: 156
Dołączył: Oct 2018
Nick na Serwerze:
TheBestMonster

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: 4 Nowe bossy + propozycja!
(24-February-2021 00:20:01)Gryfcio napisał(a):  A mapy do bossów sa zrobione? Bo bez sensu troche kopiować to wszystko.
Sam pomysł nawet git, ale do przerobienia hp i skille bossow, bo raczej ludzie z itemami z besta nie poradzili by sobie z tymi bossami.
Co do endera, nigdy nikt z graczy na nim nie byl, podobno jest na nim bardzo duzo bledow, wiec watpie ze on zostanie wypuszczony, jak juz to tylko te 3.

skąd wiesz że są błędy? Nigdy na nim nie był, a on jest zrobiony, bo banan go prezentowal raz na live, pozatym to by był całkiem nowy boss, więc dużo osób by było zainteresowanych, pozatym nie masz aż tak dużo doswiadczenia np: tak jak ja z bestem więc wiesz. Ogólnie te bossy to by były 1x1 z megarpg bo na megarpg nie było błędów z tymi bossami. Jedynie co do przerobienia to HP + Drop i to wszystko
24-February-2021 00:29:08
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Gryfcio Niedostępny
TOP1 MEGARPG-MF
********

Liczba postów: 972
Dołączył: Dec 2019
61
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SiupeLL

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 100.00
Post: #5
RE: 4 Nowe bossy + propozycja!
(24-February-2021 00:29:08)MrMonsterTV napisał(a):  
(24-February-2021 00:20:01)Gryfcio napisał(a):  A mapy do bossów sa zrobione? Bo bez sensu troche kopiować to wszystko.
Sam pomysł nawet git, ale do przerobienia hp i skille bossow, bo raczej ludzie z itemami z besta nie poradzili by sobie z tymi bossami.
Co do endera, nigdy nikt z graczy na nim nie byl, podobno jest na nim bardzo duzo bledow, wiec watpie ze on zostanie wypuszczony, jak juz to tylko te 3.

skąd wiesz że są błędy? Nigdy na nim nie był, a on jest zrobiony, bo banan go prezentowal raz na live, pozatym to by był całkiem nowy boss, więc dużo osób by było zainteresowanych, pozatym nie masz aż tak dużo doswiadczenia np: tak jak ja z bestem więc wiesz. Ogólnie te bossy to by były 1x1 z megarpg bo na megarpg nie było błędów z tymi bossami. Jedynie co do przerobienia to HP + Drop i to wszystko

Cytat:skąd wiesz że są błędy?
Banan sam odpisywał tak kiedyś na forum :
http://mineserwer.pl/Temat-Bledy-Bugi-Pr...e-MS-80931
Dokladnie punkt 2.3 Smile

Cytat:pozatym nie masz aż tak dużo doswiadczenia np: tak jak ja z bestem więc wiesz.
co ma moje doswiadczenie do tego? xD Kiedys gralem na bescie, ale jak wyszedl megarpg to przenioslem sie na niego bo jest lepszy

Cytat:dużo osób by było zainteresowanych
hmm to chyba jedynie ci ktorzy maja po 70+, nie ma duzo takich osob, reszta by padała jak muchy na nim.

Cytat:Ogólnie te bossy to by były 1x1 z megarpg bo na megarpg nie było błędów z tymi bossami.
A to bez sensu, jezeli ktos chce sobie pozabijac takie bossy to niech wbije na mega,
CZTERY takie same bossy/sale ? Bezsens

Cytat:bo na megarpg nie było błędów z tymi bossami
#memroku

PS jak już to jedynie parkur pandory moglby zostac skopiowany, bo jest inny/unikatowy.
PPS Rownie dobrze można wszystkie bossy z katedry przekopiowac na besta XD
PPPS jezeli by to wyszlo w co watpie to chociaz te nazwy by tez mozna zmienic :
-Necromantus- Król Zombie
-Ender - Kronos
-Hades- Pluton
-Pandora- Meduza

Master of Breezily Bridge
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-February-2021 00:55:45 przez Gryfcio.)
24-February-2021 00:47:36
Znajdź wszystkie posty Odpisz
MrMonsterTV Offline
Konto nieaktywowane

Liczba postów: 156
Dołączył: Oct 2018
Nick na Serwerze:
TheBestMonster

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: 4 Nowe bossy + propozycja!
(24-February-2021 00:47:36)Gryfcio napisał(a):  
(24-February-2021 00:29:08)MrMonsterTV napisał(a):  
(24-February-2021 00:20:01)Gryfcio napisał(a):  A mapy do bossów sa zrobione? Bo bez sensu troche kopiować to wszystko.
Sam pomysł nawet git, ale do przerobienia hp i skille bossow, bo raczej ludzie z itemami z besta nie poradzili by sobie z tymi bossami.
Co do endera, nigdy nikt z graczy na nim nie byl, podobno jest na nim bardzo duzo bledow, wiec watpie ze on zostanie wypuszczony, jak juz to tylko te 3.

skąd wiesz że są błędy? Nigdy na nim nie był, a on jest zrobiony, bo banan go prezentowal raz na live, pozatym to by był całkiem nowy boss, więc dużo osób by było zainteresowanych, pozatym nie masz aż tak dużo doswiadczenia np: tak jak ja z bestem więc wiesz. Ogólnie te bossy to by były 1x1 z megarpg bo na megarpg nie było błędów z tymi bossami. Jedynie co do przerobienia to HP + Drop i to wszystko

Cytat:skąd wiesz że są błędy?
Banan sam odpisywał tak kiedyś na forum :
http://mineserwer.pl/Temat-Bledy-Bugi-Pr...e-MS-80931
Dokladnie punkt 2.3 Smile

Cytat:pozatym nie masz aż tak dużo doswiadczenia np: tak jak ja z bestem więc wiesz.
co ma moje doswiadczenie do tego? xD Kiedys gralem na bescie, ale jak wyszedl megarpg to przenioslem sie na niego bo jest lepszy

Cytat:dużo osób by było zainteresowanych
hmm to chyba jedynie ci ktorzy maja po 70+, nie ma duzo takich osob, reszta by padała jak muchy na nim.

Cytat:Ogólnie te bossy to by były 1x1 z megarpg bo na megarpg nie było błędów z tymi bossami.
A to bez sensu, jezeli ktos chce sobie pozabijac takie bossy to niech wbije na mega,
CZTERY takie same bossy/sale ? Bezsens

Cytat:bo na megarpg nie było błędów z tymi bossami
#memroku

PS jak już to jedynie parkur pandory moglby zostac skopiowany, bo jest inny/unikatowy.
PPS Rownie dobrze można wszystkie bossy z katedry przekopiowac na besta XD
PPPS jezeli by to wyszlo w co watpie to chociaz te nazwy by tez mozna zmienic :
-Necromantus- Król Zombie
-Ender - Kronos
-Hades- Pluton
-Pandora- Meduza

Grasz na mega to se tam graj, ten tryb zostanie zamkniety prawdopodobnie jak rpg 1.0 wyjdzie ;d, a wiesz na bescie robiles kiedys zs? baala?mefka?diablo? albo nawet fantoma? xd. To juz jest monotonne i nudne, wiec nowe bossy to urozmaicenie, a pozatym jakby taki boss mial by byc na besta to boss zostanie zmieniony jak i sala, (jakies replace i inne). Wiec wiesz graj se na megarpg, moze zrob jakiegos questa i moze twoj megarpg ozyje ale watpie w to ;d

Gryfcio, ja z kolega/kolegami robimy questy na besta i jakos best żyje bo jakies updaty ma, a megarpg stoi w miejscu
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-February-2021 01:40:43 przez MrMonsterTV.)
24-February-2021 01:33:16
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Gryfcio Niedostępny
TOP1 MEGARPG-MF
********

Liczba postów: 972
Dołączył: Dec 2019
61
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SiupeLL

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 100.00
Post: #7
RE: 4 Nowe bossy + propozycja!
(24-February-2021 01:33:16)MrMonsterTV napisał(a):  
(24-February-2021 00:47:36)Gryfcio napisał(a):  
(24-February-2021 00:29:08)MrMonsterTV napisał(a):  
(24-February-2021 00:20:01)Gryfcio napisał(a):  A mapy do bossów sa zrobione? Bo bez sensu troche kopiować to wszystko.
Sam pomysł nawet git, ale do przerobienia hp i skille bossow, bo raczej ludzie z itemami z besta nie poradzili by sobie z tymi bossami.
Co do endera, nigdy nikt z graczy na nim nie byl, podobno jest na nim bardzo duzo bledow, wiec watpie ze on zostanie wypuszczony, jak juz to tylko te 3.

skąd wiesz że są błędy? Nigdy na nim nie był, a on jest zrobiony, bo banan go prezentowal raz na live, pozatym to by był całkiem nowy boss, więc dużo osób by było zainteresowanych, pozatym nie masz aż tak dużo doswiadczenia np: tak jak ja z bestem więc wiesz. Ogólnie te bossy to by były 1x1 z megarpg bo na megarpg nie było błędów z tymi bossami. Jedynie co do przerobienia to HP + Drop i to wszystko

Cytat:skąd wiesz że są błędy?
Banan sam odpisywał tak kiedyś na forum :
http://mineserwer.pl/Temat-Bledy-Bugi-Pr...e-MS-80931
Dokladnie punkt 2.3 Smile

Cytat:pozatym nie masz aż tak dużo doswiadczenia np: tak jak ja z bestem więc wiesz.
co ma moje doswiadczenie do tego? xD Kiedys gralem na bescie, ale jak wyszedl megarpg to przenioslem sie na niego bo jest lepszy

Cytat:dużo osób by było zainteresowanych
hmm to chyba jedynie ci ktorzy maja po 70+, nie ma duzo takich osob, reszta by padała jak muchy na nim.

Cytat:Ogólnie te bossy to by były 1x1 z megarpg bo na megarpg nie było błędów z tymi bossami.
A to bez sensu, jezeli ktos chce sobie pozabijac takie bossy to niech wbije na mega,
CZTERY takie same bossy/sale ? Bezsens

Cytat:bo na megarpg nie było błędów z tymi bossami
#memroku

PS jak już to jedynie parkur pandory moglby zostac skopiowany, bo jest inny/unikatowy.
PPS Rownie dobrze można wszystkie bossy z katedry przekopiowac na besta XD
PPPS jezeli by to wyszlo w co watpie to chociaz te nazwy by tez mozna zmienic :
-Necromantus- Król Zombie
-Ender - Kronos
-Hades- Pluton
-Pandora- Meduza

Grasz na mega to se tam graj, ten tryb zostanie zamkniety prawdopodobnie jak rpg 1.0 wyjdzie ;d, a wiesz na bescie robiles kiedys zs? baala?mefka?diablo? albo nawet fantoma? xd. To juz jest monotonne i nudne, wiec nowe bossy to urozmaicenie, a pozatym jakby taki boss mial by byc na besta to boss zostanie zmieniony jak i sala, (jakies replace i inne). Wiec wiesz graj se na megarpg, moze zrob jakiegos questa i moze twoj megarpg ozyje ale watpie w to ;d

Gryfcio, ja z kolega/kolegami robimy questy na besta i jakos best żyje bo jakies updaty ma, a megarpg stoi w miejscu
Cytuje Admin:
Cytat:Kazdy tryb ktory jest grywalny pozostanie. W przypadku gdy ruch to kilka graczy online, dalszy hosting projektu nie jest opłacalny. Wiec ciezko udzielac jakiejkolwiek odpowiedzi, ruch na screenie jest wysoki i jesli taki sie utrzymuje to tryb na pewno nie bedzie kasowany, chyba ze to jednorazowe, nie mniej akutalnie nie ma takich planow.
Cytat:tryb zostanie zamkniety prawdopodobnie jak rpg 1.0 wyjdzie ;d
jak ja lubie wojny zdan administracji vs graczy
Cytat:a pozatym jakby taki boss mial by byc na besta to boss zostanie zmieniony jak i sala, (jakies replace i inne).
to dlaczego nie napisales tego w 1 poscie? takie rzeczy sa wazne.
Cytat:Wiec wiesz graj se na megarpg, moze zrob jakiegos questa i moze twoj megarpg ozyje ale watpie w to ;d

Gdy ja gralem na bescie to bylo bardzo malo rzeczy i szybko mi sie znudzilo(byly moze 4 bloga na serwerze), wiec poszedlem na mega, tam jest chociaz 15 bossow a prawie kazdy z nich ma jakas mechanike.
Cytat:Gryfcio, ja z kolega/kolegami robimy questy na besta i jakos best żyje bo jakies [quote] best updaty ma, a megarpg stoi w miejscu
Do besta nic nie mam, banan postanowil zająć sie bestem zamiast mega i przez to drugi rpg troche ucierpial.

Podsumowanie:
to co właściwie wypisałeś nie ma prawie w ogole zwiazku z tematem.
Nie odwołasz sie do pozostałych rzeczy, hmm ciekawe czemu ;v?
Jeżeli takie bezsensowne odpowiedzi bedziesz dalej publikował do moich poprzednich postow to szkoda mojego czasu na odpowiadanie.

Tak kilka rzeczy przytocze pod koniec:
Cytat:Sam pomysł nawet git
Cytat:do przerobienia hp i skille bossow
Cytat: pandory moglby zostac skopiowany, bo jest inny/unikatowy.
Cytat:do zmiany nazwy bossow i sale
Wedlug mnie te rzeczy powinny byc zrobione aby to weszlo, zobaczymy jak Admin sie o tym wypowie

Master of Breezily Bridge
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-February-2021 09:07:42 przez Gryfcio.)
24-February-2021 09:00:44
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Azrael_ Offline
Zbanowany

Liczba postów: 50
Dołączył: Sep 2020
Nick na Serwerze:
MagWojenny

MineGold:
0.00
Post: #8
RE: 4 Nowe bossy + propozycja!
To już lepiej dodać opcje zamieniania setów i broni nieśmiertelnych na prochy i robienie z nich skrzyń z lepszymi setami które dają po prostu np. każda część dodatkowe 10hp czyli 5 serc. ewentualnie zwiększyć pułap statystyk z 15-20 na 20-25 i lekko bonusy podkręcić.

Sam pomysł dodania bossów z megarpg uważam za lekko naciągany a sposób w jaki zdobywasz ten miecz i zbroje przypomina stare rpg1.0
Oceny: Gryfcio (+1)
24-February-2021 10:25:00
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
lordfangart Offline
Zbanowany

Liczba postów: 175
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
lordfangart

MineGold:
0.00
Post: #9
RE: 4 Nowe bossy + propozycja!
nie podoba mi sie ten sposob zdobywania nowych itemow a same te itemy sa dosc zbyt mocne wedlug mnie co do bossow narazie mysle ze nie oplaca sie robic nowych mysle
24-February-2021 11:06:29
Znajdź wszystkie posty Odpisz
LordofLanzarote Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 477
Dołączył: Jun 2019
82
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
LordofLanzarote

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #10
RE: 4 Nowe bossy + propozycja!
Macie mefisto wyjaśnijcie go to pogadamy Chłopaki XD
24-February-2021 12:12:36
Znajdź wszystkie posty Odpisz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości