Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                        
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15 które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineSerwer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft


Rekrutacja Policjantów MineFox - Maj 2021

Nowa Edycja Survivala na MineFox! - 10.05.2021 16:00!


 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Balans?
Autor Wiadomość
JezuUfamTobie Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 45
Dołączył: Jan 2021
14
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JezuUfamTobie

MineGold: 0.00
Post: #1
Balans?
Dlaczego gracze, którzy tak się starali o ten balans, np. hexa, po wprowadzeniu update przez Banana przestał grać na trybie? Nikt nie napisze o tym co się tu dzieje?

Najpierw parę ciekawych faktów na temat gry na wojownicy vs potwory:
1.Na serwerze zazwyczaj jest 3-7 osób, czasami 13-15
2.Nikt nie gra wojownikiem oprócz diaxów
3.Diaxy umierają od bossów w 2 minuty
4.Diaxom nie podoba się ten tryb, mówią, że p2win i już nigdy nie wracają
5.Graczy jest coraz mniej, bo boli ich to, że bez boskich nie mają szans z tyloma bossami
6. Graczy coraz mniej = coraz mniej expa
7. Coraz mniej expa = coraz mniej osób gra wojownikiem, a coraz więcej bossami
8. Kółko się zatacza


Ci, którzy chcieli zbalansować ten tryb, wychodzą z założeniem, że wojownicy są za dobzi. Otóż jest to totalna bzdura, co najwyżej archanioł jest za dobry, ale czemu nikt nie myśli o pozostałych klasach?
Jedna z ostatnich aktualizacji - set kapłana, templariusza, barbarzyńcy i druida stał się gorszy od darmowego seta dostępnego dla każdego.
Kapłan - klasa za 25k, biega w darmowym secie, posiada dobry item jakim jest księga, ale pojawiają się bossy. Kapłan nie skopie portalu, jeżeli portal jest w powietrzu, to nawet zwykły pigman tepający co chwile na portal, żeby mieć nieśmiertelność nie pozwoli skopać portalu kapłanowi budującego się stonem do góry.
Portal jest nad świątynią gdzie nie można budować? Ale przykro, kapłan nie skopie portalu nawet jak go nikt nie pilnuje. I taki dobry gracz kapłanem trafia na warlocka, użyje rogu warlock ucieknie odrazu na portal, po czym wróci do gracza, zaczną się bić, gracz użyje księgi, 10+cps warlock ma wywalone na księge, bo i tak zabije kapłana i wtedy kapłan ucieknie 25s cd vortexem warlock za nim i deda, bez szans, żeby uciekać do momentu odnowienia CD, bez szans żeby bez portalu samemu zabić warlocka kapłan umiera gra się kończy.
Ktoś by powiedział, że teamwork. Ktoś może mu skopać klocki portalu. Ktoś może mu pomóc ubić warlocka. Kto? Diax nr 1 piekarz czy diax nr 2 zbrojmistrz?

Kolejna sprawa - dementor:
Gra dementorem na archanioła jest zbalansowana, dobry dementor średniego archanioła z1v1nuje, a z dobrym archaniołem będzie walczył i być może przyczynić się do śmierci od kogoś innego poprzez efekty oślepienia, spowolnienia i obumierania.
Przecież nie każdy boss musi 1v1nować najdroższą klasę, jest to zbalansowane.

Problem natomiast, pojawia się przy każdej innej klasie. Nawet hefajstos czyli klasa jedynie 5k tańsza od archanioła, nie ma ŻADNYCH szans w pokonaniu dobrego dementora. Nie posiada księgi, picie potek jest wolniejsze niż otrzymywanie damegu. Jego jedynym ratunkiem jest elixir, który dementor może przeczekać oraz oczywiście pomoc teammatów. Problem jest taki, że bossów jest więcej niż boskich i tak jak inna klasa może pomóc hefajstosowi, tak dementorowi mogą pomóc inne bossy i potwory, których jest więcej. Proponuję więc mały buff hefa:

Hefajstos nie ma odporności na explozje jako jedyna klasa, co sprawia, że jest dużo mniej wytrzymały. Posiada natomiast odporność na ogień oraz upadek.
Moja sugestia to dodanie hefajstosowi odporności na explozje:
a) Jeżeli jest to możliwe, nie usuwając innych odporności
b) Usuwając odporność na ogień
c) Usuwając odporność na upadek (Gracz i tak ma wilczy, vortexa, ewentualnie wiadro z wodą, które jest łatwo zdobyć od piekarza/alchemika z mleka/ posiadając kit za 1000$)


Reszta klas również wymaga lekkiego buffa.

Kapłan:
- Naprawienie setu, ewentualnie danie lekko słabszy szafir set (np. z 1 mniej protem) w zamian za usunięcie smacznego banana. Tutaj chciałbym, żeby wypowiedzieli się inni (wypadałoby, żeby byli to ludzie, którzy grają aktywnie na trybie xD).

Wszechmogący:
- Zmniejszenie cooldownu armagedonu o pół minuty.
- Nowy skill dla wszechmogącego (Zapraszam do podsyłania sugestii!)
Jak znajdzie się jakaś ciekawa, to wtedy o tym porozmawiamy, a narazie odłożyć na później.

Templariusz:
- To może być kontrowersyjne, pojawiło się już wcześniej. Mianowicie danie mu pegaza, pegaz jest broken, jednak przy klasie takiej jak templariusz, gracz na pegazie w darmowym secie/ żelaznym templariusza, nie będzie niezniszczalny i broken.

Barbarzyńca:
- Proponuje dać mu dodatkową odporność na ogień, nie usuwając przy tym nic.
- Naprawienie zbroi, może to samo co u kapłana?


Z klas wojowników to wszystko, niektóre klasy bossów również wymagają buffa, ze względu na nieopłacalność.

Blaze:
- Proponuje zwiększenie stałej szybkości blaza o jeden poziom.
- Może dodanie mu kostura odrzutu jak u witchera, tyle że z mniejszym odrzutem. Może odrzut 4? Smile

Nekromanta:
- Zwiększenie ostrości laski nekromanty o 3 punkty


To chyba wszystko jeżeli chodzi o balans, jednak mam jeszcze parę innych uwag:
- Elixir z boskiej skrzyni nie działa już od dość dawna...
- Wilczy chełm z boskiej skrzyni o ile mi wiadomo, wciąż nie daje ochrony.
- Młot hefajstosa - aktualnie po kliknięciu PPM
nic się nie dzieje. Podoba mi się sugestia reworku, o której pisał wcześniej hexa.

To już wszystko jeżeli chodzi o mój wpis Smile
Zapraszam do dyskusji wszystkich, którzy grają aktywnie na trybie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-April-2021 22:54:14 przez JezuUfamTobie.)
Oceny: EUYHAgYR (+1), Gryfcio (+1), PLbazantPL (+1)
29-April-2021 21:43:33
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
JanekPLPL Online
Geniusz
*******

Liczba postów: 602
Dołączył: Nov 2016
158
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Balans?
Gracze, o których mówisz nie grają, bo banan nie wprowadził wszystkich zmian, tylko część z nich, i tak jak jedne zmiany miały rekompensować te drugie zmiany, czyli nerf mobilności i leczenia odpowiadał za buffy uzbrojenia (które nie zostały wprowadzone), jak i wiele innych zmian typu księga oczyszczenia, pegaz. Następnym krokiem miały być nerfy bossów, nie można wprowadzać ogromnego updatu poruszającego cały gameplay na raz, nie musze chyba tłumaczyć dlaczego tak jest.

Jeżeli chodzi o uzbrojenia tańszych klas premium to tyle razy prosiłem o buffy do nich, że kompletnie to sobie odpuściłem, niech ktoś inny próbuje.

Wszechmogący, także prosiłem o buffa. [przydały się lekki]

Ogólnie w sprawie pasywek (odporności), czy to na ogień czy to na eksplozje, są bezużyteczne, tak więc nie zwalaj winy na to, że ktoś szybko umiera bo nie ma odporności na eksplozję (chyba, że ktoś by TNT rzucał)

Kapłan powinien jedynie dostać buffa do kuli ognia, aby rzeczywiście był czymś na zasadzie maga bitewnego, mówie tutaj o cooldownie jak kiedyś ok. 3s.

Blaze - jedna z silniejszych profesji obecnie, buff totalnie zbędny [15k]
Nekromanta - on nie ma walczyć wręcz, niezbyt rozumiem zwiększanie sharpnessu
Róg- zmniejszenie czasu absorpcji niczego nie zmieni, efekt siły trwa 10s, nie do końca rozumiem.


W kwesti domentora to efekt oślepienia jest totalnie przesadzony, więcej powiedzieć nie mogę.

W sprawie niszczenia portalu, podbudowywanie się bezpośrednio pod portalem i narzekanie o to, że potwory cię zwalają, proszę powiedz, że żartujesz.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-April-2021 22:20:07 przez JanekPLPL.)
29-April-2021 22:14:51
Znajdź wszystkie posty Odpisz
ImHexa Online
Ekspert
******

Liczba postów: 368
Dołączył: Sep 2019
156
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Balans?
Z góry przepraszam za możliwe błędy składniowe - post pisałem w łóżku Tongue
Wvsp zostało dobite przez RPGa/BedWarsy (również WD z tego powodu umarło, popołudniami mamy stałe 0 graczy).
Wskutek tego, na trybie mamy mniej graczy niż wcześniej (imo jest to logiczne).
Wyobraź sobie prostą sytuację: mamy 3 wojowników p2w vs 5 zwykłych potworów. Szanse? 0. Takich gier po prostu nie da się ugrać, nie ważne, co byś zmieniał.
Co za tym idzie, gracze narzekają i wychodzą - nie powinieneś im się dziwić. Koniec końców, na trybie zostaje ~5 graczy.
Teraz w prosty sposób wytłumaczę Ci, dlaczego w ostatnim czasie rzadko wchodzę na tryb (tyczy się to również pozostałych graczy z topki, którzy jeszcze nie odeszli).
Fakty są takie, że gra wojownikiem jest po prostu nudna. Brakuje tu tego, co było kiedyś - emocjonujących walk z bossami bądź nawet tego expa. Zadam Ci proste pytanie - czy według Ciebie expienie archaniołem na trzech zwykłych potworach jest ciekawe? No właśnie.
Gra bossami wcale nie wypada lepiej. Powod? Zwyczajnie nie ma z kim walczyć. Niestety, ale poziom graczy na wvsp drastycznie spadł; wielokrotnie, widząc zagrania słynnych '0lvl vipków', łapię się za głowę... Zabijanie takich graczy jest dziecinnie proste, chyba że mają cudownego archanioła, którym mogą magicznie latać po mapie właściwie non stop, uciekając przed każdym możliwym bossem (witherem, szlamem, pogmanem bez silki...). O tym, że gracz f2p nie ma i raczej nie powinien mieć szans na pokonanie solo np warlocka czy Dementora chyba wspominać nie muszę.
Podsumowując, powolny proces upadku trybu nie zależy od nas, jest to wypadkowa kilku czynników na czele z otwarciem nowych trybów. Przy tak małej ilości graczy, wszelkie zmiany wprowadzone przez nas są właściwie nieodczuwalne, dużo bardziej natomiast rzuca się w oczy siła pojedynczego gracza p2w.
Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru/dobrej nocy.

Kiedy balans wejdzie za mocno...
[Obrazek: image.php?di=PAFM]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-April-2021 22:30:13 przez ImHexa.)
Oceny: TheDancingDemon (+1)
29-April-2021 22:24:33
Znajdź wszystkie posty Odpisz
bum35 Online
Ekspert
******

Liczba postów: 482
Dołączył: Feb 2016
171
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Balans?
Cytat:Ci, którzy chcieli zbalansować ten tryb, wychodzą z założeniem, że wojownicy są za dobzi. Otóż jest to totalna bzdura, co najwyżej archanioł jest za dobry, ale czemu nikt nie myśli o pozostałych klasach?
Tak - wojownicy są za dobzi, a to z tego powodu, iż mają boskie, których potwory nie mają, a to właśnie boskie są czynnikiem, które umożliwiają pokonywanie bossów (boskie>klasy premium woj). W dodatku wojownicy mają większe pole manewru do popisu jeżeli chodzi o elementy teamplay'u. Gdy dodamy jeszcze do tego indywidualne umiejętności gracza (tzw. Skill'a) otrzymujemy nierówną rozgrywkę (niezbalansowaną) - wojownicy mają o jeden czynnik więcej, niż potwory, czyli boskie. Gdzie potwory mają tylko skill'a i itemy klas i nie mają itemów dodatkowych.

Odpowiedz na pytanie dlaczego tryb wieje pustkami jest prosta...
- balans trybu został przekształcony pod umiejętności indywidualne graczy, a nie pod stricte posiadanie itemów (szczególnie boskich)
- gracze byli przyzwyczajeni do tego, że mogą wpierdzielać się w hordy mobów i solować większość bossów (przedmioty dawały im nieśmiertelność), a teraz gdy nagle tryb stał się grywalniejszy zniechęcili się ze względu, iż nie są już tak OP jak byli wcześniej i zamiast tylko używania itemów muszą używać mózgu
- tryb miał być zmieniany pod f2powców, lecz z tego co dobrze pamiętam to większość zmian nie została wprowadzona przez banana ze względu "widzi mi się", co wykluczyło niektóre elementy balansowania trybu i nie zachowało spójności jaka była przedstawiona w wątkach
- ekonomia jest dalej taka sam... czekaj... jeszcze gorsza niż na wvsp 1 oraz 2, przez co tak naprawdę gracze f2p nie mają jak uzbierać jakichkolwiek funduszy na kupienie czego kolwiek na trybie, nie wspominając o tym, że gracze p2w są po prostu tyranami jeżeli chodzi o pole walki i miażdżą f2playowców pod każdym możliwym względem

A napisałem, że odpowiedź na to pytanie jest prosta Big Grin Ups... Pewnie mógłbym jeszcze tutaj wiele wymieniać i wymieniać, ale... czy jest sens?

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
Oceny: ImHexa (+1), TheDancingDemon (+1)
29-April-2021 22:32:55
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Gryfcio Online
TOP1 MEGARPG-MF
********

Liczba postów: 856
Dołączył: Dec 2019
51
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
grifin/sabciox

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 100.00
Post: #5
RE: Balans?
Nie gram na wvsp , ale moze cos dodam od siebie odnosnie p2w a glebiej o kupowaniu $ za $.
Co wy na to zeby wprowadzić tzw "questy"
np: za zabicie np 10 endermanow dostawalo by sie 10000$ (przykład)

Bo aktualnie jest $ tylko za level, chyba ze cos sie zmienilo.Nie liczac uslug premium
Questy byly by i dla wojownikow i dla potworów.

Przykładowe questy dla potworów
zniszcz 10 kawałków swiątyni Nagroda 5k ( przyklad)
zabij 10 graczy nagroda 3k (przyklad)
Przykladowe questy dla graczy
Zjedz 30 ciast nagroda 1k
Zabij 30 zombie nagroda 2k
Zabij 20 endermanow nagroda 6k
wylacz 10 portali nagroda 10k
itp
nagrody zostaly podane przykladowo
Mysle ze wtedy gracze mieli by jakieś szanse dorobić sie na te klasy typu archanioł i te inne jakies.Nie mialby boskich bo sa one tylko do kupienia za real $ i watpie by sie to zmienilo, postacie maja chyba i tak nienajgorsze bronie wiec mieli by nawet w miare fajny sprzecior bez kupowania boskich

Omg troll pick
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-May-2021 10:53:22 przez Gryfcio.)
Oceny: EUYHAgYR (+1)
29-April-2021 22:50:16
Znajdź wszystkie posty Odpisz
JezuUfamTobie Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 45
Dołączył: Jan 2021
14
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JezuUfamTobie

MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Balans?
(29-April-2021 22:14:51)JanekPLPL napisał(a):  W sprawie niszczenia portalu, podbudowywanie się bezpośrednio pod portalem i narzekanie o to, że potwory cię zwalają, proszę powiedz, że żartujesz.

Co
Co
Co? XD
Możesz się budować klockami jak chcesz do portalu ale gdy do niego podejdziesz to nieśmiertelne potwory mogą cie zrzucić, budowanie powtarzasz dopóki bloki się nie skończą. (Mówie tutaj o portalu zrobionym przez dementora czyli wiszącym w powietrzu)

(29-April-2021 22:14:51)JanekPLPL napisał(a):  Blaze - jedna z silniejszych profesji obecnie, buff totalnie zbędny [15k]

Błagam... Prosiłem, żeby wypowiedział się ktoś kto gra chociaż na trybie, a nie wypisuje takie rzeczy.

(29-April-2021 22:14:51)JanekPLPL napisał(a):  Nekromanta - on nie ma walczyć wręcz, niezbyt rozumiem zwiększanie sharpnessu
Wiem o tym, jednak masz pomysł na inny buff tej postaci? Wymaga ona jakiegokolwiek.

O rogu usunąłem z posta

(29-April-2021 22:32:55)bum35 napisał(a):  
Cytat:Ci, którzy chcieli zbalansować ten tryb, wychodzą z założeniem, że wojownicy są za dobzi. Otóż jest to totalna bzdura, co najwyżej archanioł jest za dobry, ale czemu nikt nie myśli o pozostałych klasach?
Tak - wojownicy są za dobzi, a to z tego powodu, iż mają boskie, których potwory nie mają, a to właśnie boskie są czynnikiem, które umożliwiają pokonywanie bossów (boskie>klasy premium woj). W dodatku wojownicy mają większe pole manewru do popisu jeżeli chodzi o elementy teamplay'u. Gdy dodamy jeszcze do tego indywidualne umiejętności gracza (tzw. Skill'a) otrzymujemy nierówną rozgrywkę (niezbalansowaną) - wojownicy mają o jeden czynnik więcej, niż potwory, czyli boskie. Gdzie potwory mają tylko skill'a i itemy klas i nie mają itemów dodatkowych.
Bardzo bardzo głupi argument, czym się różni boski item wojownika od itemku klasy wojownika lub itemku klasy potwora? Czy demonicznej lewitacji lub dzikiego szału nie można nazwać boskim przedmiotem? Pozatym boskie nie dają przewagi wojownikom tylko wyrównują przewagę bossów. Zadaj sobie pytanie czy pokonałbyś bez żadnego boskiego jakąkolwiek klasą (opróćz archanioła oczywiście) dla przykładu giganta? (Gig 20k - hef 40k) No własnie nie, dlatego są boskie.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-April-2021 22:58:36 przez JezuUfamTobie.)
Oceny: EUYHAgYR (+1)
29-April-2021 22:50:33
Znajdź wszystkie posty Odpisz
bum35 Online
Ekspert
******

Liczba postów: 482
Dołączył: Feb 2016
171
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Balans?
@up
Cytat:Bardzo bardzo głupi argument, czym się różni boski item wojownika od itemku klasy wojownika lub itemku klasy potwora? Czy demonicznej lewitacji lub dzikiego szału nie można nazwać boskim przedmiotem?
Nie zrozumiałeś co chciałem przekazać - jako wojownik premium z boskimi masz do użycia więcej przedmiotów niż klasa, która jest cenowo warta tyle samo, np rycerz i archanioł. W dodatku jako potwór (boss) nie masz jak tej przewagi wyrównać.

Cytat:Pozatym boskie nie dają przewagi wojownikom tylko wyrównują przewagę bossów. Zadaj sobie pytanie czy pokonałbyś bez żadnego boskiego jakąkolwiek klasą (opróćz archanioła oczywiście) dla przykładu giganta? (Gig 20k - hef 40k) No własnie nie, dlatego są boskie.
Czekaj co? XD
Sam sobie przeczysz xD Ponieważ samym kapłanem giganta nie pokonasz, ale samym piekarzem z rogiem już tak (zakładając, że masz górniczy ofc).

Aby sprostować to, co chce przekazać to oto "piramida" wartości na wvsp:
a) przed balansowaniem
- Wojownicy
Boskie itemy>itemy klas premium>skill
- potwory
Itemy klas premium>skill
b) po balansowaniu
- wojownicy
Boskie itemy> skill> itemy klas premium
- potwory
Skill > itemy klas premium
^ obecnie pigmen na siłce może zabić nieogarniętego "boskiego" w 5 sekund

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-April-2021 23:14:32 przez bum35.)
29-April-2021 23:08:37
Znajdź wszystkie posty Odpisz
JezuUfamTobie Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 45
Dołączył: Jan 2021
14
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JezuUfamTobie

MineGold: 0.00
Post: #8
RE: Balans?
Ani kapłanem, ani piekarzem nie skopiesz portalu w większości przypadków zacznijmy od tego.

Powiedzcie mi, z którą z zaproponowanych zmian w głównym poście się nie zgadzacie, dlaczego i tyle.
(29-April-2021 21:43:33)JezuUfamTobie napisał(a):  Moja sugestia to dodanie hefajstosowi odporności na explozje:
a) Jeżeli jest to możliwe, nie usuwając innych odporności
b) Usuwając odporność na ogień
c) Usuwając odporność na upadek (Gracz i tak ma wilczy, vortexa, ewentualnie wiadro z wodą, które jest łatwo zdobyć od piekarza/alchemika z mleka/ posiadając kit za 1000$)


Reszta klas również wymaga lekkiego buffa.

Kapłan:
- Naprawienie setu, ewentualnie danie lekko słabszy szafir set (np. z 1 mniej protem) w zamian za usunięcie smacznego banana. Tutaj chciałbym, żeby wypowiedzieli się inni (wypadałoby, żeby byli to ludzie, którzy grają aktywnie na trybie xD).

Wszechmogący:
- Zmniejszenie cooldownu armagedonu o pół minuty.
- Nowy skill dla wszechmogącego (Zapraszam do podsyłania sugestii!)
Jak znajdzie się jakaś ciekawa, to wtedy o tym porozmawiamy, a narazie odłożyć na później.

Templariusz:
- To może być kontrowersyjne, pojawiło się już wcześniej. Mianowicie danie mu pegaza, pegaz jest broken, jednak przy klasie takiej jak templariusz, gracz na pegazie w darmowym secie/ żelaznym templariusza, nie będzie niezniszczalny i broken.

Barbarzyńca:
- Proponuje dać mu dodatkową odporność na ogień, nie usuwając przy tym nic.
- Naprawienie zbroi, może to samo co u kapłana?


Z klas wojowników to wszystko, niektóre klasy bossów również wymagają buffa, ze względu na nieopłacalność.

Blaze:
- Proponuje zwiększenie stałej szybkości blaza o jeden poziom.
- Może dodanie mu kostura odrzutu jak u witchera, tyle że z mniejszym odrzutem. Może odrzut 4? Smile

Nekromanta:
- Zwiększenie ostrości laski nekromanty o 3 punkty


To chyba wszystko jeżeli chodzi o balans, jednak mam jeszcze parę innych uwag:
- Elixir z boskiej skrzyni nie działa już od dość dawna...
- Wilczy chełm z boskiej skrzyni o ile mi wiadomo, wciąż nie daje ochrony.
- Młot hefajstosa - aktualnie po kliknięciu PPM
nic się nie dzieje. Podoba mi się sugestia reworku, o której pisał wcześniej hexa.

Zamiast przejść do rzeczy gadacie takie głupoty, zaproponowałem parę sensownych zmian, jako jeden z niewielu, który dalej gra na trybie i dalej chciałby grać.
Btw rozmawiam o balansie z osobami, które są na serwerze raz na miesiąc by wybić team diaxów i vipka, a potem wyjść.
Oceny: EUYHAgYR (+1)
29-April-2021 23:14:00
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
JanekPLPL Online
Geniusz
*******

Liczba postów: 602
Dołączył: Nov 2016
158
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #9
RE: Balans?
(29-April-2021 22:14:51)JanekPLPL napisał(a):  W sprawie niszczenia portalu, podbudowywanie się bezpośrednio pod portalem i narzekanie o to, że potwory cię zwalają, proszę powiedz, że żartujesz.
(29-April-2021 22:50:33)JezuUfamTobie napisał(a):  Co
Co
Co? XD
Możesz się budować klockami jak chcesz do portalu ale gdy do niego podejdziesz to nieśmiertelne potwory mogą cie zrzucić, budowanie powtarzasz dopóki bloki się nie skończą. (Mówie tutaj o portalu zrobionym przez dementora czyli wiszącym w powietrzu)

Co za problem wybudować się parę kratek obok, poza zasięgiem potworów, wybudować się na wyższą wysokość i wtedy wskoczyć na portal gdy potwory nie będą zwracać na ciebie uwagi, zniszczenie fragmentu to kwestia sekundy.

I to, że nie gram na swoim koncie nie znaczy, że nie gram na wvsp. Blaze jest bardzo silny, jak na koszt 15k, jest w stanie bez problemu pokonać wszechmogącego.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-April-2021 23:15:46 przez JanekPLPL.)
Oceny: bum35 (+1)
29-April-2021 23:14:48
Znajdź wszystkie posty Odpisz
JezuUfamTobie Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 45
Dołączył: Jan 2021
14
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JezuUfamTobie

MineGold: 0.00
Post: #10
RE: Balans?
(29-April-2021 22:50:16)Gryfcio napisał(a):  Nie gram na wvsp , ale moze cos dodam od siebie odnosnie p2w a glebiej o kupowaniu $ za $.
Co wy na to zeby wprowadzić tzw "questy"
np: za zabicie np 10 endermanow dostawalo by sie 10000$ (przykład)

Bo aktualnie jest $ tylko za level, chyba ze cos sie zmienilo.Nie liczac uslug premium
Questy byly by i dla wojownikow i dla potworów.

Przykładowe questy dla potworów
zniszcz 10 kawałków swiątyni Nagroda 5k ( przyklad)
zabij 10 graczy nagroda 3k (przyklad)
Przykladowe questy dla graczy
Zjedz 30 ciast nagroda 1k
Zabij 30 zombie nagroda 2k
Zabij 20 endermanow nagroda 6k
wylacz 10 portali nagroda 10k
itp

Mysle ze wtedy gracze mieli by jakieś szanse dorobić sie na te klasy typu archanioł i te inne jakies.Nie mialby boskich bo sa one tylko do kupienia za real $ i watpie by sie to zmienilo, postacie maja chyba i tak nienajgorsze bronie wiec mieli by nawet w miare fajny sprzecior bez kupowania boskich

Proponowałem już wcześniej questy, jest to ciekawa sprawa. Jakby banan to wprowadził tryb napewno dużo by zyskał i dla wracających starych graczy, i dla f2playów.

Tylko oczywiście nagrody, które przykładowo przedstawiłeś są zdecydowanie przesadzone.
Oceny: EUYHAgYR (+1)
29-April-2021 23:15:55
Znajdź wszystkie posty Odpisz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości