Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
Autor Wiadomość
Dorian1998 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Apr 2018
Nick na Serwerze:
Dorian1998

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.01
Post: #1
"Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
Sup.
Tak, znowu ja. Dzisiaj gorączka propozycji. Więc kolejny temat, do którego się doczepiłem to fakt, że różdżki zadają zdecydowanie za mało obrażeń. Moim zdaniem... Im wyższy poziom różdżki, tym mniej opłacalna do zrobienia. Czemu? Pozwólcie, że to wytłumaczę na przykładzie:

Otóż, zakładając że sugestie mojego poprzedniego wątku (link: http://mineserwer.pl/Temat-Korekcja-wyma...Cd%C5%BCek ) weszły w rachubę, powinienem teraz móc używać różdżki Smierci - https://zapodaj.net/a1c1bf695e285.png.html - Widać, że mogę zadawać nią 350-400 obrażeń. Niby nic czego można by się uczepić, a jednak jest pewien problem. Moby na moim expowisku mają aż 5000 HP przeciętnie. Dodatkowo mój oręż jest w stanie zadać obrażenia przewyższające 500 z miecza i ok. 400 z łuku (czyli ok. 520 jako Strzelec). A to oznacza, że ta różdżka jest PRZYNAJMNIEJ trzykrotnie mniej opłacalna do użytku, ponieważ w ciągu 2 sekund gracz jest w stanie zranić moba strzałami przynajmniej trzy razy, a mieczem nawet 4 razy, co czyni różdżkę nawet pięciokrotnie mniej opłacalną, zakładając że każdy hit wejdzie.

Nawet jako Mag, obrażenia z różdżki przy założeniu 150 inteligencji wzrosną do przedziału 875-1000, a z dodaniem bonusu 30% dmg 1137-1300. Te liczby nie są w stanie dorównać łukowi Strzelca, nie mówiąc już o obrażeniach Wojownika. Dla Maga różdżka to główny atrybut przez dalszą grę, ale kiedy on ma jednego moba zabijać w minimum 15 sekund, kiedy wojownik potrafi zabić takiego moba w 5-10 (o uderzeniach grupowych nawet nie wspomnę), a Strzelec w 6-9... To coś tu jest chyba średnio na rzeczy.

Więc w ramach tego tematu proponuję przeedytować zestaw obrażeń zadawanych przez różdżki w następującym formacie (format ma instrukcje dmg bazowane na profesji Maga z pewnymi założeniami, rozpisałem to tak żeby łatwiej mi było to szacować):

-Różdżka Nowicjusza (1-9 lvl) - 1-50 dmg x 11/10 (bonus inty) = 1,1-55 dmg x 13/10 (bonus maga) =
1,4-61,5 (pozostaje bez zmian);

-Różdżka Czarodzieja (10-19 lvl) - 50-100 dmg x 13/10 (bonus inty) = 65-130 dmg x 13/10 (bonus maga) =
84,5-169 dmg (pozostaje bez zmian);

-Różdżka Wiedzmy (20-29 lvl) - 100-175 dmg x 15/10 = 150-263 dmg x 13/10 =
195-341 dmg;

-Różdżka Bazyliszka (30-39 lvl) - 175-250 dmg x 17/10 = 298-425 dmg x 13/10 =
387-552,5 dmg;

-Różdżka Feniksa (40-49 lvl) - 250-325 dmg x 19/10 = 475-618 dmg x 13/10 =
618-803 dmg;

-Różdżka Smocza (50-59 lvl) - 325-400 dmg x 21/10 = 683-840 dmg x 13/10 =
887-1092 dmg;

-Różdżka Zniszczenia (60-69 lvl) - 400-500 dmg x 23/10 = 920-1150 dmg x 13/10 =
1196-1495 dmg;

-Różdżka Smierci (70-79 lvl) - 500-600 dmg x 25/10 = 1250-1500 dmg x 13/10 =
1625-1950 dmg;

-Różdżka Zaglady (80-89 lvl) - 600-700 dmg x 27/10 = 1620-1890 dmg x 13/10 =
2106-2457 dmg;

-Różdżka Czarnej Magii (90-99 lvl) - 700-800 dmg x 29/10 = 2030-2320 dmg x 13/10 =
2639-3016 dmg;

Jest tylko jeden problem z tą całą matmą, a mianowicie... podatność samych graczy na tak silne ataki. Czy jest możliwość ograniczenia/obniżenia obrażeń przeciw samym graczom? Żeby te różdżki po prostu nie one-shotowały każdego gracza. Pozdrawiam tych, którzy tak daleko w sumie dotarli i mam nadzieję że coś z tym dmg się pomyśli, bo jak na razie to te różdżki za mocne nie są.

P.S. Bym zapomniał dodać fakt, że wystarczy różdżki z nowymi obrażeniami wprowadzić na rynek, a gracze progresywnie je tworzą/kupują, także te stare słabsze po prostu odrzucą.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-April-2019 18:33:29 przez Dorian1998.)
31-March-2019 14:27:38
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #2
RE: "Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
różdzki to główny atrybut dla magów, to że na wysokim poziomie są dla Ciebie nieopłącalne to już celowe działanie.
Wojownik czy paladyn ma od samego początku profit w postaci bonusów do dmgów a mag specjalnie z nich nie korzysta (bo wkladanie w inteligencje poczatkowo nic mu nie daje) nie mniej jednak im wyzszy poziom posiada tym wiekszy dmg robi. Symulacja ktora przedstawiles uwzględniła najwazniejszy czynniki który wplywa na dmg rozdzek czyli INTELIGENCJI - skoro jej nie posiadasz (nie wkladasz w nią punktów oczywiście tylko pakujesz wszystko w siłe która przenosi się w dmg maleTongue) to logiczne że nie będziesz zadawać kozackiego dmgu.

Nie mniej jeśli pijesz do samego maga i uważasz że to jego dmg jest zbyt niski to nie widzę problemu aby z 30% podnieść go do 40-50%. Nie mniej najpierw jakiś wysokopoziomowy mag musiałby się wypowiedzieć na temat jego aktualnej rozdzki i statystyk.

A w topce cieżko znaleźć kogoś na 50+ http://rpg.mineserwer.pl/top.php

Musisz też pamiętać że różdzka jest znacznie lepszą bronią niż łuk czy miecz.
Dlaczego?
a) Miecz wymaga walki blisko dystansowej gdzie jestesmy narazeni na atak przeciwnika.
b) Luk musisz napiąć i odpowiednio wycelować, napięcie wymaga około sekundy przy ataku dystansowym co sprawia że wróg może do nas podejść i Nas zaatakować.

Natomiast różdzka pozwala nam swobodnie uciekac i atakowac z dystanu bez martwienia sie o potrzebe czy ryzyko walki na krotki dystans, niewatpliwie jest najbezpieczniejsza forma walki z bosami.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

03-April-2019 12:41:46
Znajdź wszystkie posty
Dorian1998 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Apr 2018
Nick na Serwerze:
Dorian1998

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.01
Post: #3
RE: "Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
Właśnie o samego Maga chodzi. Jednak teraz pytaniem jest - jakie rozwiązanie jest lepsze?
#1 Dodanie procentowej wartości, jak ty zasugerowałeś (w tym przypadku różdżka na niskich poziomach będzie odczuwać drastyczne zmiany, jednak na wyższych expowiskach strzelanie w mobów zajmie o wiele więcej czasu, bo różdżki bez mojego rozwiązania słabną z każdym expowiskiem, ale jeśli jest to oczekiwany efekt, to rób to wedle życzenia);
#2 Moja z dokonaniem prawieże wprost proporcjonalnego wzrostu dmg (a to skutkuje różdżką będącą w stanie zazwyczaj zabić moba na 3-4 hity, 5 hitów max na wyższych expowiskach czyli w 7,5-12,5 sekundy)
03-April-2019 21:08:08
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #4
RE: "Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
Troche bez sensu jest to co piszesz "#1 Dodanie procentowej wartości, jak ty zasugerowałeś (w tym przypadku różdżka na niskich poziomach będzie odczuwać drastyczne zmiany"

jakie drastyczne zmiany? lol zmiana dmgu z +30 na +40% zwiekszy dmg o 0.5-1 punkta na niskich poziomach. Wrecz jest na odwrot i zmiany beda widoczne na wyzszych poziomach.

Twoja propozycja nie ma sensu bo boostuje rozdzke dla klas dla ktorych nie jest ona przeznaczona jako bron podstawowa.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

04-April-2019 10:04:24
Znajdź wszystkie posty
Dorian1998 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Apr 2018
Nick na Serwerze:
Dorian1998

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.01
Post: #5
RE: "Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
Wiesz, nawet jeśli zboostuje ten dmg do 800 na max lvlu bez inty, to co to niby da innym klasom niż Mag, kiedy pojedynczy mob ma około 10K? Taki wojownik by się musiał nieźle nastrzelać mimo wszystko, w końcu z 13 strzałów (pół minuty około) strzelania w moba jest o wiele mniej opłacalne niż zabicie go mieczem na 10 hitów, które można zadać o wiele szybciej jako Wojownik, więc różdżka im nic nie da. A mag z taką konfiguracją (uwzględniając że ma wszystko w inteligencji) by był w stanie zestrzelić jednego moba w 3-5 hitów max, a z oprocentowaniem strzelanie zajęłoby krócej na początku gry, ale i tak zaczęłoby się przedłużać podczas rozwoju gry. Może dam ci po prostu porównanie dmgu:

#1 załóżmy że Mag dostał buffa z 30% do 50%. Tak by się to prezentowało:

-Różdżka Nowicjusza (1-9 lvl) - 1-50 dmg x 11/10 (bonus inty) = 1,1-55 dmg x 15/10 (bonus maga) =
1,7-83 dmg;

-Różdżka Czarodzieja (10-19 lvl) - 50-100 dmg x 13/10 (bonus inty) = 65-130 dmg x 15/10 (bonus maga) =
98-195 dmg;

-Różdżka Wiedzmy (20-29 lvl) - 100-150 dmg x 15/10 = 150-225 dmg x 15/10 =
225-338 dmg;

-Różdżka Bazyliszka (30-39 lvl) - 150-200 dmg x 17/10 = 255-340 dmg x 15/10 =
383-510 dmg;

-Różdżka Feniksa (40-49 lvl) - 200-250 dmg x 19/10 = 380-475 dmg x 15/10 =
570-713 dmg;

-Różdżka Smocza (50-59 lvl) - 250-300 dmg x 21/10 = 525-630 dmg x 15/10 =
788-945 dmg;

-Różdżka Zniszczenia (60-69 lvl) - 300-350 dmg x 23/10 = 690-805 dmg x 15/10 =
1035-1208 dmg;

-Różdżka Smierci (70-79 lvl) - 350-400 dmg x 25/10 = 875-1000 dmg x 15/10 =
1313-1500 dmg;

-Różdżka Zaglady (80-89 lvl) - 400-450 dmg x 27/10 = 1080-1215 dmg x 15/10 =
1620-1823 dmg;

-Różdżka Czarnej Magii (90-99 lvl) - 450-500 dmg x 29/10 = 1305-1450 dmg x 15/10 =
1958-2175 dmg;

A teraz porównajmy twoją metodę z moją, dodam tu jeszcze ile moby z danego expowiska mają maksymalnie HP (czyli np. z poziomu różdżki czarodzieja II uwzględnie moby z exp15, a nie exp10, bo to są silniejsze moby na tą samą różdżkę) oraz liczbę hitów potrzebnych do ich zabicia (w przedziale oczywiście):

#1 - ostateczny dmg mojego rozwiązania;
#2 - ostateczny dmg twojego rozwiązania;
#3 - HP mobów (maksymalne);
#4.1 - ilość hitów potrzebnych do zabicia moba (moje rozwiązanie);
#4.2 - ilość hitów potrzebnych do zabicia moba (twoje rozwiązanie);

-Różdżka Nowicjusza:
#1 1,4-61,5
#2 1,7-83 dmg
#3 75HP
#4 No... tutaj może sobie odpuszczę? xd

-Różdżka Czarodzieja:
#1 84,5-169 dmg
#2 98-195 dmg
#3 320HP
#4.1 2-4 hity
#4.2 2-4 hity

-Różdżka Wiedzmy:
#1 195-341 dmg
#2 225-338 dmg
#3 630HP
#4.1 2-4 hity
#4.2 2-3 hity

-Różdżka Bazyliszka:
#1 387-552,5 dmg
#2 383-510 dmg
#3 950HP
#4.1 2-3 hity
#4.2 2-3 hity

-Różdżka Feniksa:
#1 618-803 dmg
#2 570-713 dmg
#3 2100HP
#4.1 3-4 hity
#4.2 3-4 hity

-Różdżka Smocza:
#1 887-1092 dmg
#2 788-945 dmg
#3 3000HP
#4.1 3-4 hity
#4.2 4-5 hitów

-Różdżka Zniszczenia:
#1 1196-1495 dmg
#2 1035-1208 dmg
#3 4100 HP
#4.1 3-4 hity
#4.2 4 hity

-Różdżka Smierci:
#1 1625-1950 dmg
#2 1313-1500 dmg
#3 5300 HP
#4.1 3-4 hity
#4.2 4-5 hitów

-Różdżka Zaglady:
#1 2106-2457 dmg
#2 1620-1823 dmg
#3 tymczasowy brak danych
#4.1 tymczasowy brak danych
#4.2 tymczasowy brak danych

-Różdżka Czarnej Magii:
#1 2639-3016 dmg
#2 1958-2175 dmg
#3 tymczasowy brak danych
#4.1 tymczasowy brak danych
#4.2 tymczasowy brak danych
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-April-2019 12:14:53 przez Dorian1998.)
04-April-2019 11:55:50
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #6
RE: "Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
Nim skonczysz - twoje obliczenia i przykłady nie mają sensu gdy nie bierzesz maxymalnej mozliwej inteligerncji maga na danym poziomie dla danej rozdzki. Porównywania tego typu bez aspektu max inteligencji nie mają sensu. Poza tym ty chyba łudzisz się że rózdzka ma dawać kiedykolwiek taki sam dmg albo zbliżony jak male co jest totalnym niezrównoważeniem czegokolwiek i finalnie mag byłby najlepszą z klas, gdzie może exp na mobach byłby wolniejszy ale żaden trudny boss nie stanowiłby wyzwania.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

04-April-2019 11:59:27
Znajdź wszystkie posty
Dorian1998 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Apr 2018
Nick na Serwerze:
Dorian1998

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.01
Post: #7
RE: "Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
ah fakt, wszędzie jest o 10 inty za mało ;s wezmę to poprawię.

@edit

Chociaż jak teraz na to patrzę to te oprocentowanie nie stanowi tak uciążliwej rozgrywki przy 50% bonusu u magów. Nie wiem jak z mobami z ostatnich expowisk, ale co najwyżej każdy będzie na 6-8 hitów padał, a to nie jest źle jak na ostatnie expowisko. No to po prostu zwiększ oprocentowanie Magów do 50% jak mówiłeś i sprawa będzie rozwiązana?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-April-2019 12:25:31 przez Dorian1998.)
04-April-2019 12:16:13
Znajdź wszystkie posty
Czolg Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 47
Dołączył: Jun 2017
16
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Czolg1

MineGold: 0.00
Post: #8
RE: "Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
(04-April-2019 11:55:50)Dorian1998 napisał(a):  -Różdżka Czarnej Magii:
#1 2639-3016 dmg
#2 1958-2175 dmg
założenie: walka w zwarciu
30% dmg z różdzki (nw jak działa wiec na korzysc doriana)
10 + 200 int = 210 int
Teraz ja ci policzę dla ułatwienia tylko 1 przypadek
1.
450 * (210 + 30) / 100 = 1530 + 20 (klej) = 1550 / ok 2,1 sec (0,1 na zmianę itemu)
+ 2200 = 3750
2. z 500 wychodzi 1700 + 2200 = 3900
z miecza:
240 dmg założenie: cps = 4,5, cps * sec c N
240 * 9 + 40= 2200
woj:
240*210+40 = 544
544 * 9 = 4896
liczę że wszystko dobrze policzoneSmile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-April-2019 13:52:42 przez Czolg.)
Oceny: Caynaz (+1)
18-April-2019 13:50:39
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Dorian1998 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 264
Dołączył: Apr 2018
Nick na Serwerze:
Dorian1998

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.01
Post: #9
RE: "Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
(18-April-2019 13:50:39)Czolg napisał(a):  
(04-April-2019 11:55:50)Dorian1998 napisał(a):  -Różdżka Czarnej Magii:
#1 2639-3016 dmg
#2 1958-2175 dmg
założenie: walka w zwarciu
30% dmg z różdzki (nw jak działa wiec na korzysc doriana)
10 + 200 int = 210 int
Teraz ja ci policzę dla ułatwienia tylko 1 przypadek
1.
450 * (210 + 30) / 100 = 1530 + 20 (klej) = 1550 / ok 2,1 sec (0,1 na zmianę itemu)
+ 2200 = 3750
2. z 500 wychodzi 1700 + 2200 = 3900
z miecza:
240 dmg założenie: cps = 4,5, cps * sec c N
240 * 9 + 40= 2200
woj:
240*210+40 = 544
544 * 9 = 4896
liczę że wszystko dobrze policzoneSmile

#1 Gram Strzelcem i walę w siłę, więc nie życzę sobie takich powiedzeń jak "Na korzyść doriana";
#2 "ok 2,1 sec (0,1 na zmianę itemu)" że co proszę? różdżka sama w sobie wymaga około 2,5 sekundy przerwy między strzałami i 0,5 sekundy na przełączenie broni (bo w 1.8 oczywiście też jest cooldown i nie można używać broni od razu... trzeba 0,5 sekundy odczekać), co daje ci 3 sekundy dla jednego strzału.
#3 Chwila, pogubiłem się, co ma dmg wojownika wspólnego z tym tematem..? Ty wiesz w ogóle o czym piszemy? Bo coś mi się nie wydaje. Może przeczytaj łaskawie cały temat, a nie wtrącasz się w nie swoje sprawy i każesz mi się wypowiadać w temacie, które jest już rzekomo rozwiązany, tylko nie zamknięty.

A propo, weź to ktoś już zamknij jak możecie.
19-April-2019 13:26:51
Znajdź wszystkie posty
Filipw05 Offline
Banned

Liczba postów: 2,996
Dołączył: Jul 2017
Nick na Serwerze:
Filipw05

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 760.00
Post: #10
"Ja mu więcej biję mieczem niż różdżką..."
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją MineSerwer.pl
Pozdrawiamy!

20-April-2019 09:03:16
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości