Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jak niewiele trzeba
Autor Wiadomość
Sideii Offline
Zagubiony
*

Liczba postów: 2
Dołączył: Jan 2017
6
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Sideii_

MineGold: 0.00
Post: #1
Question Jak niewiele trzeba
Witam bardzo serdecznie
Na wstępie pragnę zaznaczyć, że to jeden z tych dłuższych wywodów zatroskanego gracza, więc jeśli nie jesteś przyzwyczajony do czytania treści powyżej 180 znaków to wracaj na serwer Wink
Nie często postanawiam wpłynąć na życie serwera ponieważ wiem jak ciężko jest wybić się dobrym pomysłom, które w oczach administracji w większości są po prostu bzdetami. Jednak w tym przypadku jest trochę inaczej (może to przez sentyment do bardzo podobnego serwera na którym grałem lata temu). Zaczynając od początku chciałbym poruszyć bardzo delikatny temat ekonomii na serwerze, która przez swoje niedopracowania zostaje odwrócona o 180 stopni tym samym powodując znienawidzone zjawisko dysonansu. Tak więc serwer jest oparty na zasadzie wspólnego rynku, który łącząc się z innymi serwerami posiadającymi IDENTYCZNY rynek (ceny są te same) co daje graczowi możliwość stworzenia swojego własnego jednego konta tym samym zachęcając owego gracza do rozpoczęcia rozgrywki również na innych serwerach. Prosta oraz bardzo fajna koncepcja, która niestety jest strasznie trudna do realizacji, gdzie właśnie tutaj pojawiają się problemy. Osobiście zacząłem grać na serwerze SkyBlock tak więc zamiast zmieniać całą sieć (czego robić nie chcę) chciałbym uświadomić jak w łatwy sposób można stworzyć na serwerze warunki bardziej przystępne dla szarego gracza (którzy stanowią sporą większość). Tak więc przejdźmy do paru sprzeczności, które na serwerze mają miejsce :

-pierwszą oraz najbardziej widoczną to połączenie sklepu (skupu-sprzedaży) z istniejącą formą zdobywania surowców. Rozwijając temat chodzi o wręcz komiczną sytuację, gdzie sklep staje się dla gracza potworem pożerającym jego ledwo zarobione pieniądze (prawie jak w życiu Big Grin) a z drugiej strony miejscem z którego nie mamy potrzeby korzystać.
Przedstawię to bardziej obrazowo :
Drop na serwerze pozwala mi na zebranie takiej ilości surowców w kilka godzin http://imageshack.com/a/img923/778/FKmGId.png
http://imageshack.com/a/img922/7835/pydqTR.png
Sporo prawda ? Otóż nie ! Na większości serwerów posiadając dwie takie skrzynie byłbym jednym z bogatszych graczy, ale tutaj przy tutejszym zestawieniu cen kupna oraz sprzedaży jestem nadal biedny jak mysz kościelna. Dlatego też nie mam zamiaru sprzedawać choćby jednego diamentu. Idąc dalej połowa przedmiotów w sklepie jest zbędna ponieważ takie kupno diamentowej zbroi to 8000 $ (co jest bardziej opłacalne niż kupno diamentów na zbroję, gdzie całość wynosi wtedy 9 600 $), natomiast wykopanie 24 diamentów na serwerze to max 30 min dla leniwych. I tutaj możemy to jeszcze zignorować ponieważ wszystko zależy od nas graczy, ALE, ALE, ALE problem zaczyna się gdy gracz nie ma innego dostępu do materiałów i jest zmuszony do korzystania ze sklepu, który staję się prawdziwą zmorą. To powoduje lawinę kolejnych sprzeczności, które po prostu męczą i sprawiają, że gra wydaję się strasznie niesprawiedliwa (nudzi nas).

-"niepohamowana chęć zarabiania", tak nazwałem tą sprzeczność, która w zetknięciu z zwykłymi graczami powoduje zaistniałe zjawisko na serwerze. By zaopatrzyć się TYLKO W TE DWA UBŁAGANE JAJKA KROWY musimy uzbierać 4000$ tak więc w tym momencie gracze starają się ze wszystkich sił nazbierać te $. Jak to robią ? Oczywiście korzystają ze w sumie fajnego pomysłu /ofert, /sprzedaży
WŁAŚNIE NIE ! Nikła część korzysta z tego rozwiązania (co musimy zrozumieć jako zwykłą mentalność graczy), zamiast tego tworzą swoje fikcyjne sklepiki, gdzie utarg wynosi 20$ na tydzień (ponieważ i tak nikt nie posiada tutaj większej ilości pieniędzy) oczywiście informując o tym wszystkich na czacie :
http://imageshack.com/a/img924/7745/fwXVF7.png
Jak widzimy gracze sami chcą dostawać się to takich sklepów zamiast korzystać z /ofert. Wiem, wiem już widziałem kilka postów, gdzie gracze starają się zaradzić temu problemowi proponując znany plugin na tabliczki, który za każdym razem zostaje zrównany z błotem przez administrację. Tutaj pojawiają się już problemy innego typu, gdzie administracja jakimś cudem chce zmienić mentalność graczy by grało im się lepiej na serwerze (WOW, wbrew pozorom istnieje to wszędzie nie tylko tutaj i nic na to nie poradzimy). Osobiście jestem za wprowadzeniem tego pluginu ponieważ jest to rozwiązanie po najmniejszej linii oporu. Dlaczego nie !
-Bo nikt nie będzie wiedział o tych sklepach ? -O fikcyjne gracze sami pytają
-Bo będzie spam na czacie ? - Spam już jest i większy nie będzie (powtarzam gracze sami szukają takich sklepów)
-Bo /oferty będą bezużyteczne ? - Niestety już są, a i tak nie muszą przecież zostać usunięte

-kolejna sprzeczność jest już bardziej natury kosmetycznej, niemniej jednak jest również powiązana z ekonomią na serwerze (wszystko jest zawsze w jakiś sposób powiązane). WYSPY ! Ze względu na ogólną biedotę na serwerze jakość naszych wysepek jest również niska, a to wszystko dlatego, że gracze nie mają dostępu do materiałów z których chcieliby swój dom zbudować (tak chodzi o ceny Dodgy), więc większość warpów to miejsca z cobla i płotków z cobla (wiem, że to bardzo dobrze znana cecha serwerów SkyBlock, niestety tutaj nie jestem w stanie znaleźć ani jednej perełki, gdzie mógłbym naprawdę pochwalić właściciela). Doskonale będziecie mieli to zobrazowane gdy zostaną ogłoszone wyniki konkursu na najładniejszą działkę, już teraz wiem, że wygrają osoby, które pieniędzy na serwerze mają najwięcej a reszta miejsc będzie identyczna pod względem kosmetycznym (niestety Sad ). Widziałem wszystkich kandydatów i mogę śmiało powiedzieć, że wygra ten kto ma najwięcej ziemi na działce. TAK ! Zwykły dirt na serwerze jest surowcem o wiele cenniejszym niż diament czy szmaragd ! (I tutaj w tym miejscu bardzo prosiłbym o wyjaśnienie, ponieważ chciałbym wiedzieć dlaczego ziemia jest tak cenna i tak niedostępna dla nas).

TAK WIĘC są to problemy wynikające z mentalności graczy oraz nieustępliwości administracji, które jednak sprawiają, że no kurcze ciężko mi się wykazać np. budując naprawdę niesamowitą działkę (A przecież o to tutaj chodzi !). Chcę wam tutaj uświadomić, że jednak warto czasem zmienić serwer (w bardzo nieznacznym stopniu) dla graczy, a nie odwrotnie. DOSKONALE WIEM, że wszystkie serwery są tutaj bardzo nastawione na zarabianie (co widać po spamie VIP czy opcją dokupienia $ co rozwiąże przecież nasze problemy finansowe !), ale warto uświadomić sobie jedną bardzo ważną rzecz, mianowicie to, że każdy z nas graczy zawsze postanawia kupić sobie coś na serwerze, gdy jest w jakiś sposób do niego przywiązany i czuje, że chce od serwera jeszcze więcej (w sumie tak działało to na serwerze na którym grałem dawno temu). Gdy gracz widzi, że tak jak tutaj jedyną szansą na rozwinięcie się, czy stworzenie czegoś fajnego jest po prostu spędzenie tutaj reszty swojego życia lub wydawanie pieniędzy, po prostu szybko się wypala i traci zainteresowanie. Dlatego watro coś w tym miejscu zmienić, ALE STOP jeszcze bardziej jestem świadomy tego, że nawet najmniejsze działania mogą zniszczyć cała gospodarkę nie tylko na tym serwerze, ale również opartych na tym samym rynku (to właśnie z stąd wynika nieustępliwość administracji przy okazji).

Jednak można coś tutaj zmienić i tak jak jestem za wprowadzeniem sklepów z tabliczkami, tak dodać można jeszcze parę rzeczy np. :
- sposoby na zachęcenie graczy do korzystania z /ofert (nie mam tutaj jeszcze pomysłu, może jakieś promowanie czatem ?)
- opcje takie jak /top warp może ? (By jednak najpiękniejsze działki były eksponowane dla reszty, albo coś na wzór sali najlepszych, to w sumie jeszcze lepszy pomysł, gdyż gracze jednak zwiedzają spawn)
- tabliczki to przecież świetny pomysł ! - pomyślcie nad możliwością promowania swojego sklepu w jeszcze lepszy sposób ! Jeżeli stworzysz działkę naprawdę ładną możesz dostać się na sali najlepszych wysp tym samym zwiększając zasięg twojego sklepu ! (Prosty sposób na zachęcenie graczy do budowania wspaniałych wysp)
- no i na końcu najtrudniejsze, czyli wewnętrzna zmiana runku serwera (ceny skupu, by zmniejszyć barierę przebicia na bardziej przystępną dla rozgrywki). Delikatne, stopniowe zmienianie cen oraz edycja dostępnych towarów dla graczy, by w końcu osiągnąć jak najlepsze rezultaty.

Dobra, w tym miejscu chciałbym podziękować każdemu, który przeczytał wątek w całości, znaczy to, że jednak interesujecie się życiem serwera i chcecie zmieniać go tylko na +. Wiem, że to o co proszę może zostać jak zwykle pominięte, ale chodzi tutaj o to, że serwerowi brakuje naprawdę niewiele by gracze naprawdę chcieli tutaj grać no i w końcu serwer jakoś wspierać (VIP).
A propos rang na serwerze, tutaj dziwi mnie brak możliwości /fly dla VIP'a. Otóż na serwerze jest już i tak wyłączony item drop po śmierci, więc dlaczego VIP nie dostał możliwości do bardziej mobilnego przemieszczania się po swojej wyspie ? Sam osobiście z automatu kupiłbym VIP'a tylko ze względu na takową komendę (która przecież może zostać wyłączona na PvP), strasznie ułatwiłaby mi tworzenie swojej wyspy, oraz sądzę, że dla innych graczy ta ranga również stała by się bardziej atrakcyjna Smile )

No to byłoby na tyle jeżeli o mnie na ten moment, jeszcze raz wielkie dzięki i zapraszam do komentowania.

PS Serio wyjaśnijcie mi tą sytuację z dirtem Big Grin
Oceny: monyko (+1), pegek (+1), Kornelia (+1), marcinek899 (+1), Howster109 (+1)
01-January-2017 18:16:36
Znajdź wszystkie posty
Brat Banana
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecam, warto odwiedzic!
Howster109 Offline
✰Pomocnik MS✰
*****

Liczba postów: 1,163
Dołączył: Nov 2015
735
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
zotoloo

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Jak niewiele trzeba
Łał dużo rzeczy napisałeś niektóre z sporym sensem tłumacząc również dlaczego takowe zmiany miały by powstać za to szacun bo mało kto tak piszę. Idąc dalej w temat podając jeden z swoich przykładów FLY dla Vipa tak jak sam stwierdziłeś było by to jednym z wielkich ułatwień dla graczy jednak nie uważasz sam że to by nie była przesada bez tej komendy gracze muszą wydać trochę wysiłku po czym jeszcze bardziej cieszą się z otrzymanego efektu że im się to udało, ogólnie sam stwierdzasz że byś kupił vipa choćby dla tego ułatwienia dla tego nie jestem za bardzo za nim dodaniem (no ale to tylko moja opinia). Poruszając temat "niepohamowana chęć zarabiania" i sklepami tabliczek według mnie tabliczki czy npc który sprzedaje niczym się nie różnią a jeśli chodzi o fikcyjne sklepy tak jak to nazwałeś to jeśli gracze mają możliwości to ich robienia to zawsze je robią nie ważne jak są ustawieni ekonomicznie dobrym przykładem tego jest tryb Real life. Jeżeli chodzi o komendę oferty, sprzedasz to mnie to trochę dziwi twoje opisanie że mało kto z tego korzysta jak to jest dużo wygodniejszy sposób sprawdzenia nisz szukania tak jak ty to opisujesz fikcyjnych sklepów ( ale tutaj już sam nie wiem co na to poradzić ). Jeszcze był poruszany temat zdobywania surowców zgodzę się że łatwo z surowcami nie jest a np dirt jest bardzo drogi ale taki dirt ma swoje wytłumaczenie ponieważ służy nam nie tylko do powiększania naszej wyspy ale dzięki niemu możemy robić farmy posadzić drzewa i ładnie nawet wygląda więc ma sporą funkcjonalność. Wiadomo gdy jest ciężko gracz myśli podobnie że tu trzeba dużo zmieniać bo nie ma tu jak się rozwinąć ale z drugiej strony jakby było łatwo gra by chyba nie miała sensu. Właściwie nie wiem czy moja wypowiedź ma większy sens bo gram tylko trochę na Skyblocku ale mimo wszystko chciałem się wypowiedzieć na ten temat . Dzięki za przeczytanie i życzę autorowi aby moje kont argumenty mimo wszystko rozwalił bo sam jestem ciekaw co z tego wyniknie

[Obrazek: 0pe522l6226z.gif]

Dołącz do nas (kliknij ^)
01-January-2017 18:52:08
Znajdź wszystkie posty
pegek Offline
Królewski Zwiadowca
******

Liczba postów: 488
Dołączył: Nov 2015
108
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
pegek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 200.00
Post: #3
RE: Jak niewiele trzeba
Zgadzam się w pełni. Jednak jest tylko jedna rzecz do której się przyczepię. otóż jajka mobów powinny zostać w takich cenach, w jakich są. Ponieważ po jednym jajku z każdego rodzaju dostaniemy z pewnego wyzwania o nazwie "farmer". W sklepie powinna być możliwość sprzedania trzciny 10$/stack. Mało kasy farme trzciny można zautomatyzować. Jestem z wielkim TAK na wprowadzenie sklepów na tabliczki (odsyłam do mojego wątku http://mineserwer.pl/Temat-Sklepy)

Ja mam również cienko z kasą na skyblocku, ale staram się moją wyspę uczynić jak najładniejszą nawet z cobla i drewna ;d

[img][Obrazek: image.php?dt=N1RN][/img]
01-January-2017 20:43:51
Znajdź wszystkie posty
Spinning Offline
✰✰ WETERAN ✰✰
*****

Liczba postów: 511
Dołączył: Jan 2016
310
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Spinning1

MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Jak niewiele trzeba
Cześć

Twój wątek w całości przeczytałem. I faktycznie trzeba by napisać mały elaborat aby wytłumaczyć kwestie oczywiste, jak i przedyskutować pomysły i niejasności.
Zatem Sideii zapraszam Cię na rozmowę na nasz Team Speak ( ts.mineserwer.pl). Napisz do mnie na PM kiedy masz czas i możemy pogadać.
Myslę, że (jak to mówią) "weteran" Sky Blocka poradzi sobie z tym tematem Wink

[Obrazek: image.php?di=KO82]


Zaczynając esej pt: Dlaczego ten Sky Block a nie inny.

„Wybierając prostą drogę będziesz szedł w tłumie z innymi – będziesz jednym z wielu.
Natomiast wybierając trudną drogę, możesz okazać się tym jedynym,
który zdecydował się na pokonanie przeciwności!”.


Zacznijmy od pytania: Czy 2 + 2 = 4 ? No właśnie NIE. Każdy matematyk Ci powie: „to zależy”. Zatem zacznijmy patrzeć „inaczej” na ten sam świat, który wydaje nam się, że dobrze znamy.

Zaznaczam, że pisząc to patrzę z perspektywy gracza (to, że obecnie mam przedrostek sygnujący administrację nie ma znaczenia). Gracza, który na tym właśnie trybie spędził naprawdę duuuuużo czasu.
Po drugie, zaznaczam, że grając na Sky Blocku NIGDY nie odczułem potrzeby zakupienia czegokolwiek, wręcz przeciwnie, właśnie chciałem sam sobie udowodnić, ze dobrym POMYSŁEM i zaplanowaną realizacją jestem w stanie poruszać się w założeniach trybu i zdobyć dobrą pozycję dla założonych statystyk. Co faktycznie (jak zauważył Piotrovsky) udało mi się zarówno na poprzedniej edycji jak i na obecnej.

To co mnie jako długoletniego gracza (może bardziej poszukiwacza odprężenia) urzekło najbardziej w tej właśnie wersji Sky Block + to właśnie to, że NIE DA SIĘ PROSTO ZAROBIĆ. Jejku to właśnie to czego szukałem i to co mnie denerwowało na innych „Sky Blockach”, gdzie po 2, 3 dniach miało się w zasadzie wszystko, bo był jakiś „wytrych” na zarobek. Chwila chwila – ja tutaj nie przyszedłem na chwile – tylko chce mieć WIZJE i radość z jej realizacji, plany, projekty a nie postępować notorycznie z utartym postępowaniem zakorzenionym od 2011 roku, kiedy to pojawiła się pierwsza wersja Minecraft. To właśnie ten prosty zabieg zablokowania bezdusznych AUTOMATÓW (np. kaktusy, dynie, itp.) sprawił, ze nagle włącza się myślenie – jak to zrobić – a nie automat Sky Blockowy – zgodnie z punktami do odhaczenia. To właśnie dzięki temu Sky Block przestaje być nudnym miejscem gdzie od razu wiesz co zrobić – bo przecież grałem na „innych” Sky Blockach”. Co z tego? Nic! Tu możesz zacząć od nowa i oderwać się od nudy dawno już przetartych ścieżek.

Przechodząc do meritum tematu, wstęp można uznać za zakończony.

1) Pierwsza poruszana przez Ciebie kwestia – skupu i sprzedaży. Pokazałeś „jakieś” surowce nakopane w kilka godzin. W sumie to tak jakbyś się pochwalił kilkoma skrzyniami cobbla lub dirta nakopanych na Single Player. Czy to ma jakąś wartość? Nie! Jak sam zauważyłeś – właśnie NIE! I również co zauważyłeś, ze „gdzieś indziej” byłbyś jednym z bogatszych graczy ale tu NIE! Ohh jakie to cudowne w swojej prostocie – to tak jakby ktoś Ci powiedział masz banknot 100 złotowy ale on jest NIC nie wart! Dlaczego? Odpowiedź: bo jesteś w inaczej zdefiniowanej przestrzeni! Musisz zmienić tok myślenia z utartego od lat na inny. Jakby zacząć od nowa uczyć się chodzić. Co innego gdybyś pokazał mi całą skrzynie DIRT-a lub SAND-u, odpowiedziałbym WOW! Ale jesteś bogaty. Czy 1 grosz może mieć większą wartość od 100 zł? Tak może – tylko oczy osoba znajdująca się w tych realiach odnajdzie się w tym? Hmm…. Czy ja mam dużo dirt-a? Tak mam. Skąd – no przecież nie ze sklepu bo drogo. I jak to kiedyś bardzo dobrze Banan napisał – kombinuj. My Polacy mamy to we krwi więc nie powinno być problemu. Mój dirt w 99% jest kupiony od innych za cenę znacznie niższą niż w sklepie. Oczywiście nie były to zakupy typu 10 staków na raz – nielogiczne i niewykonalne (chyba, że ktoś cheatuje). Czasem 10, czasem 20 sztuk i tak się zbierało – tak, tak prosto – nie ma automatu na to, jest tylko człowiek, który kombinuje.

Bezzasadnym jest roztrząsanie się nad tematem diamentów ich cen, czy i po co je mieć czy nie skoro one nie mają żadnej wartości. Jeśli potrzebne Ci są do budowy jako bloki wykorzystaj. Jeśli nie – sprzedaj są niepotrzebne, a przynajmniej masz trochę $. Również kwestia zbroi na SB nie jest zasadna. Ja 99% czasu spędzam bez żadnej zbroi – jedynie jak trzeba zrobić jakieś zadanie, które wymaga ochrony to można założyć. Natomiast dla tych co lubią się na PVP poklepać i tak jest dużo opcji do polepszenia sobie efektywności zbroi. Będzie również ranking na PVP.

2) Jak to nazwałeś: „niepohamowana chęć zarabiania”. Zanim zaczniesz cokolwiek robić, warto usiąść i zrobić sobie plan pracy. Potem zrobić analizę kosztową – w tym przypadku czasu jaki musisz poświęcić na pewne działania. I tak jak sam zauważyłeś bezsensownym jest poświęcać czas na tworzenie sklepu bo utarg z niego jest właśnie żaden. A przede wszystkim totalnie nie pasujący do ekonomii na trybie. Hmm…. I co teraz? A nie lepiej zrobić coś co będzie Ci dawać nie 20$ na tydzień (jak napisałeś) ale 5-10$ na sekundę? Jednak do tego potrzeba planu jak to zrobić, poznać tryb, jego ekonomię i dostosować „wyspę” nie do tego do czego jesteś przyzwyczajony, ale to innej rzeczywistości jaką tutaj zastałeś. Fakt ja osobiście używałem bardzo dużo opcji /sprzedaj – i dzięki temu zarobiłem bardzo dużo $, jednak to wynika tylko i wyłącznie z lenistwa graczy i ich niechęci do robienia czegoś samemu, jak to dobrze wykorzystać – tą mentalność ludzi – można się na tym wzbogacić. Nie podam Ci rozwiązania bo każdy będzie tak robił – a nie o to chodzi. Różnorodność na trybie jest wskazana . Sam również nigdy nie miałem sklepu i nigdy nie będę miał – bo w tych realiach jest to totalnie niepotrzebne, dlatego dyskusja na temat hmm… pluginów, dodatków, opcji jest bezzasadna. Pomyśl co Ci to da? Może nie 20$ na tydzień a 2000$ na tydzień – i co z tego? Nadal nic. Inna droga (ta trudniejsza) jest bardziej opłacalna.

3) Biedota na serwerze? Ja bym tego tak nie ujął. Może Ty nie pamiętasz czasów PRL-u, gdy nic nie było w sklepach a jak miało się pomarańcze na święta to było coś. Natomiast teraz wszystko jest od razu na półkach. Nie trzeba się męczyć by cokolwiek zdobyć bo JEST. Jedyne co trzeba mieć to kasa. I takie też jest nastawienie młodego pokolenia. Co też widać w tym jak wygląda gra (Przy okazji poczytaj o pokoleniu XYZ – polecam). Wyspy wyglądają „biednie” bo każdy chce wszystko mieć od razu i bez trudu. Gdyby każdy z graczy zamiast klepać cobbla na stoniarce, usiadł przed kartką i zaplanował co chce mieć na wyspie, przewidział funkcjonalność, wygląd, ilość miejsca i materiały. Potem określił plan jak do tego dojść – to wyspy nie wyglądały by jak kawał nawalonego cobbla. Pewnie sam widziałeś, że choćby moja wyspa nie ma cobbla bo go nie używam i nie lubię. Więc jak się chce to się da. I tak jak napisałeś dirt jest o wiele cenniejszy niż diament i szmaragd – TAK – jakie to idealne w swojej prostocie. Odwrócenie myślenia, odwrócenie wartości i nagle wielu ma problem się przestawić. Osobiście poświęciłem wiele czasu na zdobycie sporej ilości dirt-a, tak udało mi się i tym bardziej jestem zadowolony, że mimo „przeciwności”, które nałożył pomysłodawca tej ekonomii udało się zrealizować chyba najtrudniejsze zadanie na Sky Blocku a zarazem tak oczywiste. Czyli zdobyć sporo dir-u (ew. sand).

4) Bardzo dobrze zauważyłeś, że wiele „problemów” wynika z mentalności młodego pokolenia: szybko, od razu, bez projektu, ad hoc itd. Totalnie nie zgodzę się z tym, że serwer jest nastawiony na zarabianie. Mimo mojego bardzo dużego doświadczenia nie odczułem tego projektując i budując wyspę, a tym bardziej istnienie VIP-ów dawało mi jeszcze większą motywację aby osiągnąć to co oni bez VIP-a. I co? Udało się? Nie tylko, nawet udało się o wiele więcej. Dalej piszesz o problemach finansowych – co Ci da posiadanie dużej ilości kasy? Jak nie masz pomysłu to i tak zużyjesz ją bezcelowo (bo bez planu) lub na inne możliwe do kupienia rzeczy które nie będą stanowiły żadnej atrakcji i nie będą wpływały na atrakcyjność Twojego projektu. Hmm.. zastanawiam się czy ja po tak długim czasie wypaliłem się lub straciłem zainteresowanie? Wydaje mi się, że wręcz przeciwnie. Jak patrzę myślami i widzę ile jeszcze jest do zrobienia, do nauczenia się, do opanowania to jedyne co mi się nasuwa to: Kiedy ja znajdę na to wszystko czas. I nie doszukiwałbym się również w nieustępliwości administracji powodów w tych właśnie kwestiach. Do tej pory jak coś było sensownego do zmiany to nigdy problemów nie miałem z uargumentowaniem zasadności wprowadzenia czegokolwiek.

5) Twoje propozycje zmian. Jak porozmawiamy to wiele spraw Ci się wyjaśni. Na dodatek kwestie rozwoju również są w planach (nie od razu Berlin zbudowano). Jedno wiem – tryb się rozwija i na pewno będzie coraz więcej ciekawych rzeczy. Szczegóły omówimy online.

Myślę, ze delikatnie zaznaczyłem pewnie kwestie. Nie będę się rozpisywał więcej a można by, dlatego wolę normalnie porozmawiać. Będzie lepszy efekt.

Pozdrawiam i życzę wielu wizji i projektów do zrealizowania.

PS. Temat /fly jest prosty /fly = prawie GameMode = żadna frajda z budowania, żadna frajda z grania, żaden problem z realizacją ambitnego projektu budowy = CREATIVE - jest kilka takich trybów na serwerze Smile Z mojego punktu widzenia to zabiłoby dosadnie sens Sky Block-a, wszystkie założenia i przede wszystkim fun z tworzenia.

[Obrazek: image.php?di=FC6B]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-January-2017 14:24:13 przez Spinning.)
Oceny: Lola3000 (+1), Admin (+5), Piotrovsky (+5), Howster109 (+1), Kornelia (+1)
02-January-2017 00:49:51
Znajdź wszystkie posty
DominikPL1590 Niedostępny
Wiedza Nadprzyrodzona
************

Liczba postów: 2,141
Dołączył: Oct 2014
612
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
DominikPL1590

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 376.00
Post: #5
RE: Jak niewiele trzeba
Jako zwykły gracz napisał bym "noob" ale nie, poniekąd zgadzam się ceny są astronomiczne ALE wprowadzenie sprzedawania na tabliczkach może być błędem, tabliczki do sprzedawania = możliwe lagi, nie raz się o tym przekonałem na nie jednym serwerze Wink. Doceniam Twoje starania ale ja zawsze będę przeciw sprzedawaniu na tabliczkach, co innego ceny, strasznie duże i mało opłacalne co do ziemi to racja jest najdroższa i " kto ma ziemię ten król", jak był start to można było zostać królem bo ziemia była pod wyspami hehe. Skoro Nasz Spinning się tym zajmuje to zamykam temat, napiszcie na pw to otworze
02-January-2017 09:24:35
Znajdź wszystkie posty
Piotrovsky Offline
Moderator Forum
******

Liczba postów: 6,735
Dołączył: Dec 2014
2576
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Piotrovsky

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,150.00
Post: #6
RE: Jak niewiele trzeba
Odnośnie cen - zdecydowana większość jest taka sama jak na poprzedniej edycji, wręcz zostały użyte te same schematy sklepu. To samo dotyczy również dirta.
Może na poprzedniej edycji nie było z tym problemu, bo wystarczyło robić farmy owiec i moment można było się wzbogacić. Wiem to na własnym przykładzie - http://scr.hu/66gw/n7a72 a to nie była cała działka.

Co do sprzedaży zbroi, kilofów - ten sam schemat był również na poprzedniej edycji, po prostu został skopiowany.
Co do cobbla - sam nie przepadam za jego widokiem, więc zawsze przepalałem na kamień i potem na kamienne cegły. Dziwi mnie, że innym to nie przeszkadza, ale jak sam to określiłeś - mentalność graczy Wink

A jeżeli chcesz obejrzeć ciekawe warpy, to z tego co pamiętam - reversePvP i okossok (chyba taki nick).
W przypadku Skyblocka na MS najwięcej może Ci powiedzieć Spinning. To on miał topkę na poprzedniej edycji, jak również na tej wersji znalazł się tam znacznie szybko. Jak widać - może i z trudem, ale jakoś można Smile

[Obrazek: kotekeo0lq3.jpg]
02-January-2017 09:40:09
Znajdź wszystkie posty
Sideii Offline
Zagubiony
*

Liczba postów: 2
Dołączył: Jan 2017
6
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Sideii_

MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Jak niewiele trzeba
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Właśnie to jest to o co mi chodziło, by wiele osób chciało wyrazić swoje przemyślenia oraz przedstawić swój punt widzenia (tylko w ten sposób można uzyskać najlepsze rozwiązanie). Wiem, że każdy z nas ma inny obraz idealnego serwera ponieważ w końcu o to chodzi Tongue Dla przykładu Spinning napisał, że szukał na serwerach wyzwania natomiast inni wolą tylko posiedzieć coś budując np. creative, który jest w sumie tutaj największym serwerem. Więc, postanowiłem zrobić tak jak radzi Spinning i jednak potraktować serwer jako okazję do świetnego wyzwania, oczywiście pomagając też innym zwykłym graczom którzy jednak na serwerze nie radzą sobie tak dobrze. Zrobię w sumie to co zawsze i postaram się jakoś urozmaicić rozgrywkę dla innych. Oczywiście im więcej czasu spędzę na rozgrywce tym więcej lepszych pomysłów do głowy może mi wpaść Smile Mam nadzieję, że więcej osób będzie chciało prowadzić z nami w tego typu wątkach i uda man się wpaść na pomysł, który wyjdzie nam na +. Tak więc to wszystko z mojej strony i jak dla mnie można spokojnie zamknąć ten wątek, oczywiście jeżeli nikt nie chce już dodawać czegoś od siebie.
03-January-2017 21:16:32
Znajdź wszystkie posty
Piotrovsky Offline
Moderator Forum
******

Liczba postów: 6,735
Dołączył: Dec 2014
2576
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Piotrovsky

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,150.00
Post: #8
Jak niewiele trzeba
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=4GHV]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją MineSerwer.pl
Pozdrawiamy!


[Obrazek: kotekeo0lq3.jpg]
25-January-2017 07:53:43
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości