Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[KITPVP] Klasy - czyli problemy i nowości
Autor Wiadomość
Nieznany303 Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 126
Dołączył: Jan 2016
46
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nieznany303

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[KITPVP] Klasy - czyli problemy i nowości
Tryb KitPvP jest dość nowym trybem zastępującym podstawowy tryb PvP. Z tego powodu istnieje tu sporo klas wymagających poprawki. Po za tym pewnie wielu z Was spotkało się tu z kilkoma postami na temat nowych klasach i problemach z istniejącymi.
Postanowiłem że zbiorę to wszystko w ,,kupę'' i dodam coś od siebie.


Zacznę od klas wymagających poprawki:
-Przywoływacz: nie działa przywołanie golema na mapach arena i faraon.
-Alpinista: nie działa przywołanie kurczaka na mapach arena i faraon.
-Czołg: zaklęcie Niezniszczalność na miecz.
-Pająk: nikt nie ma pojęcia jak miała działać ta klasa, według mnie trzeba ją usunąć.
-Assassin: miecz InstantKill powinien mieć mocniejsze zaklęcie, a nie że Czołgowi odejmuje nie więcej niż 3 serca.
-Kobra: szansa na ugryzienie powinna być większa, ze względu na fakt, że jest to jedyny atut tej klasy.
Więcej propozycji zmian znajduje się w tym wątku: ---><---


Teraz przejdę, do tego, że można by tu było dodać nowe klasy
Było tu już trochę wątków na ten temat: [] [] [] [].
Aby uzyskać istniejące (16) wystarczy zdobyć rangę Legenda (bodajże 7 z kolei), uważam jednak, że powinny być klasy do zdobycia również po awansowaniu na kolejne rangi.

Zademonstruję Wam teraz kilka klas mojego autorstwa (chociaż ich przedstawienie już niekoniecznie):

1.Gepard
-Koszt: 1200 $
Opis: Otrzymasz możliwość bardzo szybkiego biegu.
Wzorowałem się trochę na kangurze.
-Żelazny hełm
-Skórzana tunika
-Żelazne nogawice
-Diamentowe buty
-Zupa grzybowa x25
-Diamentowy miecz
-Płomienny proszek (Cooldown 0s)(po wciśnięciu otrzymujemy przyspieszenie - Prędkość IV)

EQ

[Obrazek: image.php?di=M1EE]


2.Mag
-Koszt: 800 $
Opis: Otrzymasz różdżkę bitewną, oraz możliwość odrzucenia swoich wrogów.
-Hełm kolczy (Ochrona IV)
-Złoty napierśnik
-Złote nogawice
-Skórzane buty (Ochrona IV)
-Zupa grzybowa x25
-Patyk (Ostrość IV)
-Patyk (Cooldown 40s)(po wciśnięciu odrzuca pobliskich wrogów - Odrzut IV)

EQ

[Obrazek: image.php?di=MVA3]


3.Strzelec
-Koszt: 800 $
Opis: Dostaniesz lepszy łuk i miecz.
Co prawda jest klasa pyro, ale ona jest kiepska na samo strzelanie z łuku.
-Hełm kolczy (Ochrona przed pociskami IV)
-Napierśnik kolczy (Ochrona przed pociskami IV)
-Nogawice kolcze (Ochrona przed pociskami IV)
-Buty kolcze (Ochrona przed pociskami IV)
-Zupa grzybowa x25
-Łuk (Moc III, Nieskończoność I)
-Strzała (Odrzut II)

EQ

[Obrazek: image.php?di=6TDJ]


4.Treser
-Koszt: 2000 $
Opis: Możesz przywołać psy walczące dla ciebie.
-Hełm kolczy
-Skórzana tunika
-Nogawice kolcze
-Skórzane buty
-Zupa grzybowa x25
-Diamentowy miecz
-Kość (Cooldown 50s)(po wciśnięciu przywołuje 5 wytresowanych wilków które znikają po 10s)

EQ

[Obrazek: image.php?di=NEM1]


5.Zjawa
-Koszt: 1500 $
Opis: Wkrocz w świat cieni i stań się niewidzialny dla swoich wrogów.
-Zupa grzybowa x25
-Diamentowy miecz (Ostrość II)
-Cukier (Cooldown 35s)(Po naciśnięciu dostajemy na 30s efekt Niewidzialność i Ślepota)

EQ

[Obrazek: image.php?di=W6QT]



Jak macie swoje propozycje, napiszcie o nich, a jak będą ogarnięte to je tutaj dodam Smile

_____[Obrazek: image.php?di=XRRJ]______
"I'll sell everything! I'll even sell my sister if I had one!"
Oceny: McTrawaPl (+1), HeheszekPROs (+1), McKoxu7878 (+1), Pawlo565 (+1), Camrakor_13 (+2), ploster (+1), Alex (+1), Urghaes (+1)
19-March-2016 15:42:58
Znajdź wszystkie posty
Brat Banana
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecam, warto odwiedzic!
MrDemonik22352 Niedostępny
☆ Legenda WD ☆
**********

Liczba postów: 1,415
Dołączył: Nov 2015
636
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Demonik22352

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 300.00
Post: #2
RE: [KITPVP] Klasy - czyli problemy i nowości
1. Dobrze, że zgłosiłes istniejące bugi.
2. Nawet, nawet, ale nie które są zbyt op. A na Tak jestem, bo nie mam na co zbierać ( mam wszystkie kity!
19-March-2016 20:07:35
Website Znajdź wszystkie posty
ploster Offline
Kumaty
**

Liczba postów: 64
Dołączył: Nov 2015
10
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ploster

MineGold: 0.00
Post: #3
RE: [KITPVP] Klasy - czyli problemy i nowości
Bardzo mi się podobają Smile leci plusik :

Spotkasz mnie na serwerze Mineserwer.pl
Mój Nick: ploster
_____________________
Spodobał się post?
Zostaw Plusa! Smile
Masz problem pisz na PW!
19-March-2016 22:00:08
Znajdź wszystkie posty
Nieznany303 Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 126
Dołączył: Jan 2016
46
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nieznany303

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: [KITPVP] Klasy - czyli problemy i nowości
(19-March-2016 20:07:35)MrDemonik22352 napisał(a):  1. Dobrze, że zgłosiłes istniejące bugi.
2. Nawet, nawet, ale nie które są zbyt op. A na Tak jestem, bo nie mam na co zbierać ( mam wszystkie kity!

Wiesz, to czy są op czy nie jest względne, trzeba by to było najpierw wypróbować (jak na razie testowałem tylko na zombieTongue). Po za tym starałem się stworzyć klasy, które mogłyby chociaż trochę dorównać klasie czołg.

_____[Obrazek: image.php?di=XRRJ]______
"I'll sell everything! I'll even sell my sister if I had one!"
19-March-2016 22:20:27
Znajdź wszystkie posty
MrDemonik22352 Niedostępny
☆ Legenda WD ☆
**********

Liczba postów: 1,415
Dołączył: Nov 2015
636
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Demonik22352

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 300.00
Post: #5
RE: [KITPVP] Klasy - czyli problemy i nowości
UP: Jeśli jedna klasa znika i ma miecz z dobrą ostrością to jest op.
19-March-2016 23:59:44
Website Znajdź wszystkie posty
Nieznany303 Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 126
Dołączył: Jan 2016
46
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nieznany303

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: [KITPVP] Klasy - czyli problemy i nowości
(19-March-2016 23:59:44)MrDemonik22352 napisał(a):  UP: Jeśli jedna klasa znika i ma miecz z dobrą ostrością to jest op.

Może i znika, ale jest na dwa uderzenia.
Ps. Po za tym jest Ślepota, zobacz sobie połączenie tych efektów Big Grin
Jakby był jeszcze za silny, to zawsze można dodać efekt spowolnienia.

_____[Obrazek: image.php?di=XRRJ]______
"I'll sell everything! I'll even sell my sister if I had one!"
20-March-2016 01:30:07
Znajdź wszystkie posty
MinesPlay29 Offline
Zagubiony
*

Liczba postów: 16
Dołączył: Aug 2015
1
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

MineGold: 0.00
Post: #7
RE: [KITPVP] Klasy - czyli problemy i nowości
Fajne,pomocne ExclamationRolleyes

Znajdziesz mnie na : RoyalCraft.pl
29-May-2016 11:45:42
Znajdź wszystkie posty
Camrakor_13 Offline
✰Policja+ MS✰
*************

Liczba postów: 7,320
Dołączył: Apr 2015
1528
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Camrakor_13

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 51.20
Post: #8
RE: [KITPVP] Klasy - czyli problemy i nowości
@up w czym pomocne ? To problemy i propozycje..
Oceny: Tirtalx (+1)
29-May-2016 11:48:56
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości