Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[MF]Propozycja Znerfienia Inferno
Autor Wiadomość
ITymian2002 Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 73
Dołączył: Jun 2017
27
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ITymian2002

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[MF]Propozycja Znerfienia Inferno
Moja propozycja wygląda na tym żeby zmniejszyć DMG z berła z 9 serc na 3-4, lub przywołanie /inferno co 2 rundy (około 41 min) albo zwiększyć czas ładowania. Ponieważ jak nawet ludzie kupują bossy to nie mogą sobie nimi pograć bo Inferno jest zbyt dobre (wystarczy 2-3 hity żeby zabić najsilniejszego bossa oprócz giganta).

Moim zdaniem Inferno powinno być znerfione ale i tak pewnie "Dzieci Inferno" będą się z tym sprzeciwiać.

PS: Wiem że to jest Boski item ale naprawdę jest zbyt dobry.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-July-2017 11:48:56 przez ITymian2002.)
Oceny: xXtrumpXx (+1), Dzeremi500 (+1), Trawsonek (+1), TrooxPL (+1), Remikpl (+1), Lauyer (+1)
12-July-2017 11:43:37
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Lauyer Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 544
Dołączył: Jul 2016
325
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Lauyer

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 130.00
Post: #2
RE: [MF]Propozycja Znerfienia Inferno
Dla mnie Inferno to najgorsza broń jaką można było wprowadzić.. Można nią na 2-3 hity zabić każdego bossa..
A kiedy Inferno ma co 6 gracz , z czego połowa to vipy - gra przy małej liczbie graczy jaka teraz niestety jest; staje się praktycznie niemożliwa do wygrania.. pozostaje tylko niszczenie świątyni, które przy stale pilnujących jej Vipach jest średnio możliwe
Taki sam problem jest na W vs P I..
Inferno w przeciwieństwie do vortexu, młota, ostrza czy elifckiego łuku nie wymaga prawie żadnej umiejętności..
Zwyczajnie klikasz kiedy boss jest blisko.. nie musisz brać pod uwagę żadnej trajektorii, momentu ani mocy,
Tylko najeżdżasz kursorem i klikasz.. a boss traci połowę całego życia..
Do tego dołączmy vortex (Ktoś strzeli 2 razy z berła / inferna, ucieknie vortexem, a zanim go dogonisz Inferno czy też berło się naładuje..) i set Prot IV przez który to, co zadamy zanim ktoś wystrzeli z inferna/berła będzie znikome..
Ta broń zwyczajnie jest zbyt łatwa w obsłudze jak na coś czym można zadać większe obrażenia niż czymkolwiek innym..
Moc berła / inferna miała sens kiedy graczy było 40/50.. teraz kiedy ma je już tyle graczy jest zbyt OP, o czym może powiedzieć każdy doświadczony gracz..

@Down: Wtedy inferno nadal byłoby za mocne, bo w końcu nie trzeba nim strzelać dosłownie cały czas żeby zabić bossa 2 strzałami.. jeśli już zwiększyć czas to do takiej liczby która na prawdę znerfi tą broń - np 60 sek.. co uczyniłoby inferno tudzież berło jednostrzałowcem do pomocy przy zabijaniu bossów, a nie panaceum na wszystkie potwory..

404 Error: File not found
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-July-2017 17:22:16 przez Lauyer.)
Oceny: TrooxPL (+1), ITymian2002 (+1), Remikpl (+1), Dzeremi500 (+1)
12-July-2017 14:51:01
Znajdź wszystkie posty
TrooxPL Niedostępny
♡ᑕᕼᗴᒪᔕᗴᗩ ᖴᗩᑎ♡

Liczba postów: 792
Dołączył: Aug 2016
Nick na Serwerze:
Chelsea <3

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 99.63
Post: #3
RE: [MF]Propozycja Znerfienia Inferno
Moim zdaniem zamiast obniżać damage broni to trzeba zwiększyć ładowanie, powiedzmy do 40 s. Było by to lepsze rozwiązanie ponieważ "Dzieci berła" nie mogły by ciągle z niego korzystać.
Powiedzmy sobie szczerze... Chyba każdy kto chodź raz zagrał na trybie w vs p 2/1 miał przyjemność spotkać się z takim osobnikiem.
Oceny: Trawsonek (+1), ITymian2002 (+1)
12-July-2017 16:06:49
Znajdź wszystkie posty
Trawsonek Offline
✰ Admin HP | Moderator Forum ✰
******

Liczba postów: 9,759
Dołączył: Aug 2015
1573
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #4
RE: [MF]Propozycja Znerfienia Inferno
Według mnie powinien być zmniejszony damage zadawany lub większy czas na jego ładowanie i zmiejszyć damage zadawany bossą. Inferno potrafi ściągnąć jego na 3 hity i tak trochę no lipa.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-July-2017 16:53:18 przez Trawsonek.)
Oceny: ITymian2002 (+1)
12-July-2017 16:48:05
Znajdź wszystkie posty
__v0lbixer__ Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 83
Dołączył: May 2017
-6
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
__v0lbixer__

MineGold: 0.00
Post: #5
RE: [MF]Propozycja Znerfienia Inferno
Inferno jest na w vs p I xd a piszesz w II

Ja jestem za tym aby nic nie zmieniać czemu ? bo :
1 berło wcale nie czyni cie koksem nawet jak
wtrafisz bosa 2 razy ma normalny pasek jeszcze i może cb zabić
2 takie bosy jak władca olbrzym i przede wszystkim smok najlepiej obić/zabić berłem
Po 3 może łaskawie porównanie sobie łuk wiary i berło co !!! łuk nie ma ograniczenia czasowego a ściąga na hita (jak mob ma zbroje to na 2/3 i to nie naciągnięte do pełna)
Sam przeżuciłem się na łuk bo jest o wiele bardziej koks xd (głównie nim kile nabijam Tongue)
Po 4 berło nie zalicza kili
Po 5 wiele graczy ma berło i podejrzewam(ale pewny nie jestem xd) że
zmienienie dmg/czasu ładowa wywoła bagi.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-July-2017 14:00:41 przez __v0lbixer__.)
13-July-2017 13:22:50
Znajdź wszystkie posty
Ajron Offline
✰ Towarzysz Emeryt Jajron ✰
***********

Liczba postów: 2,322
Dołączył: Aug 2014
1605
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ironhide

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 58.60
Post: #6
RE: [MF]Propozycja Znerfienia Inferno
olek1603 napisał(a):Dla mnie Inferno to najgorsza broń jaką można było wprowadzić..

A ja myślałem że najgorszą takową bronią jest durandal ale skoro zmieniliście zdanie to OK nie będę się wtrącał Angel

McTrawaPl napisał(a):Według mnie powinien być zmniejszony damage zadawany lub większy czas na jego ładowanie i zmiejszyć damage zadawany bossą. Inferno potrafi ściągnąć jego na 3 hity i tak trochę no lipa.

Ta pewnie tylko dlatego że chciałbyś kozaczyć, być nie do zabicia i nie wiem jeszcze co tam w tej głowie se byś wymyślił...

ITymian2002 napisał(a):ale i tak pewnie "Dzieci Inferno" będą się z tym sprzeciwiać.

oo proszę, a ja inferna nie mam i jakoś się sprzeciwiam...

olek1603 napisał(a):Inferno w przeciwieństwie do vortexu, młota, ostrza czy elifckiego łuku nie wymaga prawie żadnej umiejętności..
Zwyczajnie klikasz kiedy boss jest blisko.. nie musisz brać pod uwagę żadnej trajektorii, momentu ani mocy,
Tylko najeżdżasz kursorem i klikasz.. a boss traci połowę całego życia..

To może zamiast ataków liniowych zrobimy jeden atak ale samonaprowadzający i niech po trafieniu wykona coś ala atak młota, wtedy będzie trza wyczuć ruch wroga żeby zabić armię...



To że ta broń potrafi zabić kogoś na hita z dystansu to wcale nie znaczy że zabijesz nią kogokolwiek z dowolnej odległości. Inferno ma to do siebie, że w porównaniu do Vortexa czy Łuku, ma ograniczony zasięg, co za tym idzie utrzymywanie dobrego dystansu przez potwory czyni je mniej narażonym na te ataki.

Atakowanie Vortexem albo Łukiem zwiększa szansę na trafienie przeciwnika nawet prawie kilometra tylko trzeba umieć nimi wymierzyć, przeciwnik najdalej położony ma mimo to szansę wymanewrować pocisk.

No i podstawowy powód dla którego inferno ma swój balans = NIE NALICZA KILLI. Zawsze i wszędzie, gdzie by nie było, wojownikom będzie chodziło niekoniecznie o to by wygrać ale chociażby o to żeby nabić se level, co zresztą jest głównym celem gry. Osobnik mający inferno musi się pogodzić z faktem, że będzie w stanie przebić potwory w linii prostej na wylot kosztem braku zaliczenia mu tych killi.



Podsumowując... Inferno wymaga od gracza umiejętności użycia go we właściwym czasie i we właściwym miejscu. Użycie inferna na małe grupki potworów lub pomyłka przy wymierzeniu dystansu mogą spowodować waste broni i sprawić posiadaczowi problemy (o ile potwory odpowiednio zareagują). Wiem że co po niektórzy cwaniacy, którym to przeszkadza, będą chcieli mieć tego nerfa bo bez niego żyć nie mogą... a pomysły chociażby jak u McTrawy aby DMG zadawany bossom był zmniejszony albo wgl ten pomysł ludzi, żeby szał bitewny nie działał na bossy to wgl tragedia i nawet nie chce mi się tłumaczyć powodów... Jak ktoś nie umie grać to tak jak Banan to niegdyś pisał - takich ludzi na Creativa odsyłać Big Grin

Pozostańmy przy tym co było od zawsze. Jakoś jak do tej pory po kilku latach to jest jedyna skarga na DMG inferna, co jak dla mnie jest tak jak z każdą inną propozycją - ktoś chce mieć podane wszystko na tacy.

[Obrazek: image.php?dm=EDN4]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-July-2017 14:13:33 przez Ajron.)
Oceny: Trawsonek (-1), Ravcore (0)
13-July-2017 14:13:00
Znajdź wszystkie posty
Lauyer Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 544
Dołączył: Jul 2016
325
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Lauyer

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 130.00
Post: #7
RE: [MF]Propozycja Znerfienia Inferno
@up2 Zanim zaczniesz się wypowiadać w wątkach radzę podszkolić czytanie ze zrozumieniem..
"Ja jestem za tym aby nic nie zmieniać czemu ? bo :" zapewne dlatego, że lubisz wygrywać (patrz pod pkt 5)
Po 1 - tak, czyni cie koxem, bo strzelasz w bossa raz - uciekasz vrtexem - ładujesz inferno - strzelasz 2.. (oczywiście jeśli ktoś cie nie wyręczy i nie dobije bossa z 20 hp)
Po 2 - wcale nie, bo z tego co piszesz wynika, że tym twoim "Op łukiem"
Po 3 - łukiem trzeba umieć strzelać
Po 4 - czytaj dół
Po 5 - w Nerfie młota to jakoś nie przeszkodziło
Ty kolego już udowodniłeś, że zawsze chciałbyś wygrywać wojownikami..[ http://mineserwer.pl/Temat-pytanie-o-bronie-za-sms ]

@up..
"A ja myślałem że najgorszą takową bronią jest durandal ale skoro zmieniliście zdanie to OK nie będę się wtrącał" Ten średnio wyszukany wpis już mogłeś sobie odpuścić, zrozumiałeś przesłanie

"To że ta broń potrafi zabić kogoś na hita z dystansu to wcale nie znaczy że zabijesz nią kogokolwiek z dowolnej odległości. Tu się wtrącę, od czego mamy podskoki vortexem? Inferno ma to do siebie, że w porównaniu do Vortexa czy Łuku, ma ograniczony zasięg, co za tym idzie utrzymywanie dobrego dystansu przez potwory czyni je mniej narażonym na te ataki." - No raczej nie.. ataki większości bossów i potworów wymagają mniejszej odległości żeby być skuteczne.. więc aby zadać większy dmg muszą się zbliżyć na odległość mniej-więcej strzału; i w tym momencie dystans nie staje się przeszkodą + chyba się ze mną zgodzisz, że prędzej czy później boss będzie musiał podejść.. Albo zwyczajnie ktoś wyskoczy do niego Vortexem / podbiegnie i odda 2 strzały..? Dystans nie gra tu roli, to iluzja żeby podkreślać "jakie to inferno jest ograniczone"

"No i podstawowy powód dla którego inferno ma swój balans = NIE NALICZA KILLI. " Gów.. nie balans, że tak się wyrażę.. po 1 - jeśli przed wystrzałem uderzy się potwora z czegokolwiek innego - to zaliczy killa.. po 2 - jeśli z berła zabijesz bossa co jest nie taki trudne mając na uwadze jego statystyki- nie dostaniesz (według cb) killa, ale skoro nie ma bossa - masz większe szanse na przeżycie a z nimi szanse na zabicie więcej niż ten 1 potwór; np z miecza, który już kille zalicza.. czyli w takiej sytuacji można powiedzieć, że berło dodaje kille.. To, że "nie zalicza" jak dla mnie nie jest żadnym argumentem, bo nie wpływa na jego moc i nie wpływa w dużym stopniu na balans.. Infernem zabija się jednostki, którymi są bossy lub pojedyncze potwory w sytuacji niebezpiecznej.. na pewno nie zabijesz nim więcej niż mieczem kiedy dojdzie do większej walki..

"Podsumowując... Inferno wymaga od gracza umiejętności użycia go we właściwym czasie i we właściwym miejscu" Czasie? Chodzi o to 7 sekund kiedy boss do cb podchodzi? Miejscu? Chodzi ci o jego zasięg? Zasięg nie jest problemem, uwierz mi..

"Pozostańmy przy tym co było od zawsze. Jakoś jak do tej pory po kilku latach to jest jedyna skarga na DMG inferna, co jak dla mnie jest tak jak z każdą inną propozycją - ktoś chce mieć podane wszystko na tacy. " Iron.. czasy się zmieniają.. gra mniej osó niż kiedyś; na W vs P na dłużej pozostają tylko ci, którzy pograli tam trochę, mają klasy, czy boskie przedmioty, a wśród nich również ludzie z infernami, których niewątpliwie przybyło od początku..
"ktoś chce mieć podane wszystko na tacy" Pomyśl w 2 stronę - czy mając inferno / berło oraz 3 znajomych z berłami, czy to ty nie masz bossów "podanych na tacy"?

"pomyłka przy wymierzeniu dystansu mogą spowodować waste broni i sprawić posiadaczowi problemy" Od czego mamy Vortex? .. Tak jak pisałem wyżej..

"będą chcieli mieć tego nerfa bo bez niego żyć nie mogą" Czy ktoś powiedział, że Inferno / berło to jedyna mocna broń? Mówisz teraz, że bez berła w takiej postaci jak teraz gracze nie dawaliby rady zabijać bossów? Że tylko z nim to potrafią? Sam powiedziałeś teraz, że Inferno / Berło jest lepsze od czegokolwiek innego; oraz że jest ono rodzajem panaceum na bossy.. + powiedz mi.. czy kiedy Solo idziesz walczyć z 4 vipami, którzy mają berła tudzież inferna, vortexy i miecze, a oprócz cb i nich na serwerze jest .. powiedzmy 15 graczy - dasz rade tak "żyć"?

"oo proszę, a ja inferna nie mam i jakoś się sprzeciwiam..." - "advocatus diaboli"?..

"To może zamiast ataków liniowych zrobimy jeden atak ale samonaprowadzający i niech po trafieniu wykona coś ala atak młota, wtedy będzie trza wyczuć ruch wroga żeby zabić armię..." Hmm.. To może zamiast to robić zwyczajnie zmniejszmy moc inferna aby była wprost proporcjonalna do Trudności obsługi? Trudności bezsprzecznie najmniejszej wśród Boskich na W vs P?

(jeśli nie interesują cię fakty - pomiń tą część wypowiedzi): Wiele razy z tego co widziałem na Odc i Live'ach u szybkiego prosiłeś go o dodanie dla P na Ms permisji do boskich, w tym do inferna; więc to, że go nie masz nie znaczy że nie chcesz go mieć, tylko nie chcesz też marnować $ na kupowanie skoro możesz kiedyś dostać za free - to tylko domysł, ale może być w tym ziarenko prawdy..

404 Error: File not found
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-July-2017 16:38:22 przez Lauyer.)
Oceny: Anty (+1), Ravcore (+1)
13-July-2017 14:33:37
Znajdź wszystkie posty
ITymian2002 Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 73
Dołączył: Jun 2017
27
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ITymian2002

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: [MF]Propozycja Znerfienia Inferno
(13-July-2017 13:22:50)__v0lbixer__ napisał(a):  Inferno jest na w vs p I xd a piszesz w II

Ja jestem za tym aby nic nie zmieniać czemu ? bo :
1 berło wcale nie czyni cie koksem nawet jak
wtrafisz bosa 2 razy ma normalny pasek jeszcze i może cb zabić
2 takie bosy jak władca olbrzym i przede wszystkim smok najlepiej obić/zabić berłem
Po 3 może łaskawie porównanie sobie łuk wiary i berło co !!! łuk nie ma ograniczenia czasowego a ściąga na hita (jak mob ma zbroje to na 2/3 i to nie naciągnięte do pełna)
Sam przeżuciłem się na łuk bo jest o wiele bardziej koks xd (głównie nim kile nabijam Tongue)
Po 4 berło nie zalicza kili
Po 5 wiele graczy ma berło i podejrzewam(ale pewny nie jestem xd) że
zmienienie dmg/czasu ładowa wywoła bagi.

1. Może czyni, zabija praktycznie odrazu ... nawet Władce Piekieł może zabić szybko
2. Olbrzyma ciężko trafić z berła, ale władce i smoka łatwo. Po za tym mają tyle samo hp (oprócz olbrzyma).
3. Hmm z łuku na blisko fajny pomysł, jak ktoś ma berło to ciężko do niego podejść a Vortex+Berło=Masakra (Bije-Ucieczka-Ładuje-Bije-itd...), a np podejdzie taki arcymag do ciebie jak masz łuk i co zrobisz? Nic poprostu zdedasz.
4. Na 2 zalicza (zabijesz moba to potem ci nawet jak sam padnie nalicza kile)
5. Jak zostanie dobrze naprawione to nie będzie "bagów"
13-July-2017 15:50:37
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
__v0lbixer__ Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 83
Dołączył: May 2017
-6
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
__v0lbixer__

MineGold: 0.00
Post: #9
RE: [MF]Propozycja Znerfienia Inferno
Właśnie dlatego geniusze bosy mają zwiększoną SZYBKOŚĆ a większość też ataki DYSTANSOWE

@up i @up2

1 no chyba władka nie posiadasz.
Wdg mnie trzeba być naprawdę tępy aby nie tepnąć się za niego i zabić potami (ewentualnie pobawić się zaklęciami zywio i hydry z daleka gdzie berło cb nie dosięgnie)

2 spróbuj trafić smoka jak leci pierdyliard kratek nad ziemią.
Władek to co powyżej
Olbrzym poprostu wybuchnie xd

3 łukiem można odrzucać pomyślałeś ? W dodatku po to jest smoczy oddech no i ewentualnie róg

4 podchodzi to pod niezgłaszanie butów gry xd ?

5 jak już to nie naprawione tylko zmienione.
A nigdy nie pomyślałeś że coś może pójść nie tak ? Ludzie nie popełniają błędów specjalnie.

A wy wszyscy macie bul dupy o to że ktoś was zabił z berła no omg zdarza się.

Pewnie normalnie bym się rozpisał ale nie chce nawet czasu tracić na taki wątek .

I tak admin albo piotrovsky wszystko napiszą xd
Oceny: Anty (-1), Trawsonek (-1), ITymian2002 (-1), Lauyer (-1)
13-July-2017 19:22:08
Znajdź wszystkie posty
ITymian2002 Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 73
Dołączył: Jun 2017
27
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ITymian2002

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #10
RE: [MF]Propozycja Znerfienia Inferno
(13-July-2017 19:22:08)__v0lbixer__ napisał(a):  Właśnie dlatego geniusze bosy mają zwiększoną SZYBKOŚĆ a większość też ataki DYSTANSOWE

@up i @up2

1 no chyba władka nie posiadasz.
Wdg mnie trzeba być naprawdę tępy aby nie tepnąć się za niego i zabić potami (ewentualnie pobawić się zaklęciami zywio i hydry z daleka gdzie berło cb nie dosięgnie)

2 spróbuj trafić smoka jak leci pierdyliard kratek nad ziemią.
Władek to co powyżej
Olbrzym poprostu wybuchnie xd

3 łukiem można odrzucać pomyślałeś ? W dodatku po to jest smoczy oddech no i ewentualnie róg

4 podchodzi to pod niezgłaszanie butów gry xd ?

5 jak już to nie naprawione tylko zmienione.
A nigdy nie pomyślałeś że coś może pójść nie tak ? Ludzie nie popełniają błędów specjalnie.

A wy wszyscy macie bul dupy o to że ktoś was zabił z berła no omg zdarza się.

Pewnie normalnie bym się rozpisał ale nie chce nawet czasu tracić na taki wątek .

I tak admin albo piotrovsky wszystko napiszą xd

1. Mój profilek http://minecraftowo.pl/minefox/search.ph...Tymian2002

2. Hmmm każdy smok schodzi niżej.

3. Łuk nie ma odrzutu? Jak tylko ktoś ma łuk kupiony to co zrobi?

4.Nie dawno odkryli to gracze.

5. Jak nie chcesz tracić czasu to po co się wypowiadałeś?
Oceny: virka123 (+1), Trawsonek (+1)
13-July-2017 21:23:35
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości