Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12 które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft

.

Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineSerwer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 4 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PROPOZYCJA] Osiągnięcia
Autor Wiadomość
Walcownik Offline
☠Warning!☠
*****

Liczba postów: 263
Dołączył: May 2016
208
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Walcownik

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[PROPOZYCJA] Osiągnięcia
Yo! Wpadłem na pomysł aby dodać osiągnięcia, za które dostawalibyśmy nieco forsy. Osiągnięcia można wykonać tylko raz w życiu. Jednak zdaje sobie sprawę, że mogą być pewne nadużycia np. Ktoś zdobędzie jakieś łatwe do zdobycia osiągnięcie, stworzy nowe konto i znowu zdobędzie to samo osiąg. i przeleje na jego pierwotne konto $ itd. Dlatego będą to bardzo pracochłonne i żmudne misje aby innym nie chciało się nadużywać. Nie będą to misje tylko dla tych, którzy już jakiś czas grają na tym trybie i mają koks ity. Będą to questy podporządkowane pod większe grono osób (ci słabsi i ci lepsi) jednak będą pracochłonne. Czytajcie dalej a z czasem dowiecie się o co chodzi Tongue

Mamy tak zwany Dziennik osiągnięć, w którym znajdują się misje, za które dostajemy hajs.

1. ULICZNY DEALER

POZIOM TRUDNOSCI: SREDNIE

OPIS: Hej! Ostatnio hajs mi sie nie zgadza i musze coś wymyslic, bo w przeciwnym razie zbankrutuje. Jakbym Ci powiezyl 10 gram koki to bys ja sprzedal? Wystaw na rynek za jakies połtora kafla, a będzie OK.

ZADANIE: Sprzedaj 10 kokain za 1500$ na /oferty.

NAGRODA: 900$

2. POLICJANT

POZIOM TRUDNOSCI: SREDNIE

OPIS: Na ulicy palaszy sie spora ilosc zlodzieji i handlarzy narkotykow. Czesto sa przebrani z czarne garnitury z ciemnymi okularami. Zlap ich jak najwiecej! Pomoze Ci w tym Palka policyjna Pokaz im, ze z prawem sie nie zadziera!

ZADANIE: Zabij 75 graczy w wloskich garniturach za pomoca palki policyjnej

NAGRODA: 300$

3. SNAJPER

POZIOM TRUDNOSCI: LATWE

OPIS: Sluchaj, znajdz dobra kampe i pocwicz umiejetnosci snajpera! Jak juz znajdziejsz, chwyc dowolna snajperke, wymiez cel i pusc strzal! Staraj sie trafiac w glowe aby obrazenia byly wieksze.

ZADANIE: Strzel 30 strzalow w glowe, uzywajac przy tym dowolnej snajperki.

NAGRODA: 150$

4. TERRORYSTA


POZIOM TRUDNOSCI: SREDNIE

OPIS: Ostatnio malo sie dzieje w naszym miescie. Trzeba cos z tym zrobic! Uzbroj sie w kalacha, 5 granatow i powysadzaj co tylko zechcesz!

ZADANIE: Zabij 50 graczy bronia Ak-47 i wysadz 5 dowolnym granatem.

NAGRODA:
500$


5. ASSASSIN

POZIOM TRUDNOSCI: BARDZO TRUDNE

OPIS: Jakbys wykonal ta misje to bym cie oplacil na 10 lat! Sproboj zabic zabic Obame bez najmniejszego drasniecia!

ZADANIE: Wykonaj questa "Kapitel USA" nie tracac ani jednego HP.

NAGRODA: 10'000$

Możliwe, że mnie z tym Assassinem poniosło, jednak chodzi o to aby była zabawa Big Grin To narazie tyle. W głowie mam jeszcze full pomysłów jednak nie chce się rozpisywać, skoro może i tak zostać nie zaakceptowane. Z jednaj strony banan, będzie miał dużo do pisania, z drugiej uważam, że to jest lepsze niż jakaś kolejna mapa. No cóż, oceńcie mój pomysł!

Właśnie! Co do pierwszego to mam mieszane uczucia, bo można to łatwo nadużywać, więc trzeba by to osiągnięcie jakoś zmienić.

[Obrazek: image.php?di=VAMN]
Oceny: kiroPL (+1), Kuba333 (+1)
27-November-2016 12:31:23
Znajdź wszystkie posty
Brat Banana
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy:
SuicideSquad Offline
Autorytet
******

Liczba postów: 303
Dołączył: Aug 2016
139
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SuicideSquad

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 902.00
Post: #2
RE: [PROPOZYCJA] Osiągnięcia
OMG z tym assasinem serio przesadziłeś xd
Obama bez tracenia 1 hp?! Niemożliwe
Co do reszty... ciekawe lecz nie wiem czy zostanie to wprowadzone. Te osiągnięcia to niemal dokładnie to samo co questy. O tym pomyślałeś?

[Obrazek: image.php?di=DXJP]
27-November-2016 12:36:06
Znajdź wszystkie posty
emilluzak Offline
Autorytet
******

Liczba postów: 305
Dołączył: Nov 2016
-12
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
emilluzak

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: [PROPOZYCJA] Osiągnięcia
Izi z tym assasinem ja Obama bez drasniecia robie z grupą bo oni odwalajom czarnym robotę XD
27-November-2016 12:48:57
Znajdź wszystkie posty
Dinner Offline
Banned

Liczba postów: 1,514
Dołączył: May 2016
Nick na Serwerze:
Dinner

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 9.50
Post: #4
RE: [PROPOZYCJA] Osiągnięcia
Fajne misje! Ale nie wiem wgl jak to miałbym napisać czy coś, nie wiem czy wgl się da coś takiego zrobić, ale sam pomysł i kontent na Questy jest fajny!
27-November-2016 13:12:45
Znajdź wszystkie posty
TrooxPL Niedostępny
♡ᑕᕼᗴᒪᔕᗴᗩ ᖴᗩᑎ♡
*******

Liczba postów: 692
Dołączył: Aug 2016
302
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Chelsea <3

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 371.42
Post: #5
RE: [PROPOZYCJA] Osiągnięcia
Fajne misje fajny pomysł lecz jak mówi reszta pomysł z Assasinem jest niemożliwy do wykonania xD. Chociaż przy 5 potach regeneracji może i bysie dało lecz to i tak bardzo trudne.

+ Big Grin

-----FIFA MASTER-----

!!! ARMIA JANUSZY !!!


-TrooxPL
-Remikpl
-Partyman
-Camrakor_13
-TheIroNGamePlay
-Marow2
-20staTOPAxd
-Filipw05
-Macieyek
-Karol5681
27-November-2016 14:04:39
Znajdź wszystkie posty
Aberforth Offline
Autorytet
******

Liczba postów: 303
Dołączył: May 2016
Nick na Serwerze:
Aberforth

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 12.00
Post: #6
RE: [PROPOZYCJA] Osiągnięcia
Ciekawe, ciekawe, fajnie by było jakby to zostało wprowdzone, ale obawiam się że nie zostanie. Może jeszcze : nożownik - zabij 100 graczy Nożem Taktycznym? XD Dla nielicznych Tongue
27-November-2016 14:17:20
Znajdź wszystkie posty
Rafal1997PL Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 169
Dołączył: Apr 2016
37
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Rafal1997PL

MineGold: 0.00
Post: #7
RE: [PROPOZYCJA] Osiągnięcia
Obame da sie bez stracenia hp
27-November-2016 14:17:26
Znajdź wszystkie posty
Dzeremi500 Offline
Maniak anime
**********

Liczba postów: 1,169
Dołączył: Mar 2016
412
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Dzeremi500

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 105.00
Post: #8
RE: [PROPOZYCJA] Osiągnięcia
Co do tych osiągnięć są one średnie i za bardzo przypominają zwyczajne misje. Zwłaszcza opis, za bardzo przypominą on dialog. W osiągnięciu powinno być po prostu "Przejdź obamę bez utraty HP". Najbardziej mnie intryguje ten pomysł z kokainą. Kokaina warta ok. 1k po sztuce, więc 10 kokain za 1,5k w ogóle by się nie opłacało sprzedającemu. Warto dodać, że 20 kokainy = granatnik, więc wystarczy, że ktoś zrobi sobie multikonto i ma już praktycznie za darmo tą broń, która u policjanta 20k jest warta. Podsumowując - jestem do tego pomysły negatywnie nastawiony.

@up: Ja się bardziej boje że Dzeremi do mnie przyjdzie i mnie zabije D; ~TrooxPL 2017
27-November-2016 14:20:25
Znajdź wszystkie posty
witek2019 Niedostępny
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 110
Dołączył: Nov 2016
6
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
witek2019

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #9
RE: [PROPOZYCJA] Osiągnięcia
Jestem na NIE czemu? ponieważ osiągnięcia bardziej pasują do RPG

Spotkasz mnie na :
-BEST RPG (Częściej MF rzadziej MS)
-GTA
-Wojownicy Dusz

A czasem
-Wojownicy VS Potwory Smile

Uwierz w siebie a wygrasz!
27-November-2016 14:28:48
Znajdź wszystkie posty
Walcownik Offline
☠Warning!☠
*****

Liczba postów: 263
Dołączył: May 2016
208
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Walcownik

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #10
RE: [PROPOZYCJA] Osiągnięcia
(27-November-2016 14:28:48)witek2019 napisał(a):  Jestem na NIE czemu? ponieważ osiągnięcia bardziej pasują do RPG

http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=M28Z
Osiągnięcia z GTA V, prosze bardzo.

[Obrazek: image.php?di=VAMN]
27-November-2016 14:33:41
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości