Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15 które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineSerwer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

serwery minecraft


Eventy Wakacyjne 2020 - KAŻDY PIĄTEK LIPCA


 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Powrót RPG 1.0 - Dyskusja
Autor Wiadomość
Alex Offline
Einstein
**************

Liczba postów: 4,352
Dołączył: Mar 2016
936
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
alexkox55

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 405.00
Post: #21
RE: Powrót RPG 1.0 - Dyskusja
Moim zdaniem jeśli wypowiadać się do samego wątku wolałbym żeby pierwszy serwer RPG został przywrócony.

Powody:

-Graczom (Przynajmniej znacznej większości) jak i mi się lepiej na nim grało bo tryb nie był skomplikowany i rozbudowany jakoś bardzo.
Gracze wiedzieli co robić, chodzenie na dane expowisko zbieranie przedmiotów i zarabianie.
-Tryb cieszył się dużą popularnością bo grało na nim spora ilość osób, żeby ten tryb był na MF/MS żeby nie robić z tego osobnego serwera bo to wiadomo przez to spada też ilość graczy, bo nie każdy zawsze wie że jest w ogóle osobny serwer do grania.
- Co do klas jestem nie pewny ponieważ jeśli ma być ten sam drop jak i ekonomia co była na starym RPG to jest dobrze. Wiadomo że trzeb grać żeby coś zdobyć i trochę to zajmuje ale no to jest chyba normalne.

Wiadomo że można jakieś rzeczy z danego RPG poprzenosić na ten stary ale to już będzie zależało od graczy co dodać a co usunąć, co zmienić itd.

Osobiście jestem na Tak.
30-July-2020 21:49:44
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Brat Banana
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy:
baciar52314 Offline
Zagubiony
*

Liczba postów: 2
Dołączył: Jul 2020
5
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
baciar52314

MineGold: 0.00
Post: #22
RE: Powrót RPG 1.0 - Dyskusja
Ja bym zostawił wszystko tak jak było, mi się osobiście bardzo podobał RPG 1.0, wystarczyło by go przenieść na inną wersję i tyle.
Oceny: Pika Pika (+1), Mefisto720 (+1), GokuSSJ (+1), Oryginalna xd (+1)
31-July-2020 13:08:33
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Pika Pika Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 81
Dołączył: Apr 2019
15
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
pikachuOF22333

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #23
RE: Powrót RPG 1.0 - Dyskusja
(01-August-2020 16:39:30)TeczowyRycerz napisał(a):  Moim zdaniem wszystko było zajebiście tylko możnaby było włączyć pvp od któregoś lvla i jak macie zamiar otwierać tryb to fajnie by było jakby każdy zaczynał od zera bo dużo graczy czerpie przyjemność z bycia najlepszym a jak ktoś już miał tam wbity level i nadal będzie miał to dla takich graczy będzie bez sensu gra tam.
Jeżeli robić reaktywację, to raczej nie będzie przywracania itemów i lvli.
01-August-2020 17:06:23
Znajdź wszystkie posty Odpisz
bomblus Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 167
Dołączył: Feb 2020
-23
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
bomblus2

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #24
RE: Powrót RPG 1.0 - Dyskusja
a ja se w takim razie zadam pytanie czy bendzie/bendzie kozna wprowadzic demon tower ? np zamiast tego expowiska z irakiem ktore sie banannowi nie podobalo i darl sie o nie ze mu szare komurki zanikly w tamtym momencie XD dt moglo by byc takie samo jak na bestrp.pl tylko zmienic hp mobow i usunac na start azazela i zamiast moze upgradu do +9 tak jak jest to w przypadku bestrpga to na 5 poziomie moze byc np kowal rozdzek ktory by wykuwal losowa rozdzke i na wykucie bylo by 10%szansy i rozdzka mialaby losowy czar np kule ognia lub np piorun i najpierw trzeba by bylo zdobyc ta rozdzke a potem zidentyfikowac ja u akary czy u trgo kogos kto byl w tedy tam gdzie akara na bestrpg.pl nie pamietam jak on sie nazywal i np zwykle rozdzki mialy by 50% na wydropienie i bylyby od 30 do 40 lvl rzadkie by bily wiecej i mialy by np 35% na wydropienie i od 40 do 50 lvl epickie rozdzki mily by 10% na wydropienie i byly by od 50- 60 lvl i ostatnie legendarne rozdzki 5% na drop i od 60-70 lvl by mialy lvl wymagany i tak bez klas mozna by bylo uzywac np luku miecza i rozdzki i rozdkza zwykla mogla by miec 10 sekund cool downa rzadka 7.5s epicka 5s a legendarna 2.5s o i dodam ze rozdzke mozna by scraftowac a nie stwozyc czyli by bylo cos potrzebne na scraftowanie takiej rozdzki np 10k $
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-August-2020 01:08:40 przez bomblus.)
Oceny: Oryginalna xd (-1), Exelix5989 (-1), Gryfcio (-1), MrManga (-1), Mefisto720 (-1), RokoPVP (-1), Pika Pika (-1)
02-August-2020 01:07:24
Znajdź wszystkie posty Odpisz
MrManga Online
Pomocnik RPG|ROOT TS
************

Liczba postów: 2,530
Dołączył: Jun 2016
535
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
MrManga

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,006.00
Post: #25
RE: Powrót RPG 1.0 - Dyskusja
Swoją wypowiedź co do wątku "Powrót RPG 1.0 - Dyskusja" będę głównie opierał na podstawie swoich doświadczeń z RPG (zarówno z RPG 1.0 jak i również obecnie istniejącymi rpgami), moich przemyśleniach co do trybu oraz niektórych wypowiedziach wypisanych w tym wątku przez użytkowników. Dodatkowo postaram się sprostować niektóre z wypowiedzi oraz uzasadnić przy tym dlaczego podane propozycje powinny/nie powinny zostać przyjęte przy tworzeniu takowej reaktywacji.


Bardzo dobrze pamiętam swoją przygodę z
RPG 1.0 na serwerze Minefox.pl (Był to jeden z pierwszych trybów na którym zacząłem grać poznając serwerownie Banana), którą rozpocząłem 2-3 tygodnie po starcie trybu (Prawdopodobnie okolice Czerwca 2016r.). Czym się przede wszystkim wyróżniał ten rpg? Prostotą. Każdy nowo zarejestrowany użytkownik wiedział na samym starcie od A do Z na czym polega przebieg rozgrywki na serwerze - na spawnie zostały rozmieszczone wszelkiego rodzaju poradniki, tablice z warpami oraz wielka Sala Informacyjna, gdzie mogliśmy zaczerpnąć wielu przydatnych informacji zaczynając swoją grę na RPGu.
[Obrazek: Qh2jQld.png]

Po wyjściu ze spawnu trafiamy na wielki portal, który przenosi nas następnie do sali ze wszystkimi expowiskami. Systematyka "expienia" była dosyć prosta - po zabiciu moba otrzymywaliśmy expa oraz drobny podarunek w postaci $. Poza tymi dwoma rzeczami istniała szansa na uzyskanie ekwipunku, który w głównej mierze opierał się na prostych enchantach - Protection oraz Sharpness oraz przedmioty fabularne, które można było oddać na questa, wymienić na jedzenie/zwoje naprawy/potki leczenia czy też po prostu na zwój do bossa. Po wymianie wymaganych przedmiotów na przepustkę, po jej użyciu zostaliśmy teleportowani do osobnej "sali", gdzie mogliśmy zawalczyć z bossem. Rzecz jasna po jego pokonaniu również otrzymujemy $ oraz cenne przedmioty, które wzmacniały naszą postać. Każde z dostępnych dla nas expowisk właśnie tak wyglądało - zabijamy moby, zdobywamy expa, $ oraz eq, walczymy z bossem i wzmacniamy swoją postać. Nic skomplikowanego, a sprawiało dużą frajdę podczas gry.
[Obrazek: Kzp4QLu.png]

Poza otrzymywaniem eq itp. istniała szansa na pozyskanie cennych klejnotów (diamenty/emeraldy/rubiny), które później mogliśmy wymienić na lepszy ekwipunek, broń czy też przeznaczyć je na wszelkiego rodzaju ulepszenia/zadania fabularne. Każdy z klejnotów posiadał swój poziom, który mogliśmy ulepszyć posiadając odpowiednią ich ilość [np. 10 Nadkruszonych diamentów (I) wymienialiśmy na 1 Wybrakowany diament (II)]
[Obrazek: cRLvnZO.png]

Kolejnym aspektem na który warto spojrzeć były dodatkowe bossy z którymi mieliśmy szansę zawalczyć (Dla tych co pamiętają - bossy dostępne na /warp wehikul) - do wyboru mieliśmy kilka misji. Jedne były łatwe, drugie nieco trudniejsze. Za ich wykonanie mogliśmy otrzymać przeróżne nagrody, po $ oraz klejnoty do np. plecaków itp.)
[Obrazek: VPfYz1D.png]

Kolejną rzeczą, która zapewne wszystkim graczom RPGa zapadła w pamięć była otchłań - pomieszczenie z 7 salami. Każda z sal była inna - jedna łatwiejsza do przejścia, druga bardziej wymagająca. Po pokonaniu każdego z bossów mieliśmy szansę otrzymać kamień z sali w której byliśmy. Następnie mogliśmy wymienić te kamienie na Kamień Chaosu (bodajże tak się nazywał), który umożliwiał nam go wymienić na jedną z części setu (set pod HP lub DMG).
[Obrazek: Z3p9v1C.png]

Ostatnią rzeczą, którą chyba zapamiętałem na dobre z tego RPG'a (jest ich na tyle mnóstwo, że byłby problem ze zmieszczeniem ich wszystkich) był kowal i ulepszanie u niego przedmiotów - pamiętam te chwile, gdy nadchodził moment, gdzie dany gracz postanowił wzmocnić swoją broń. Maksymalnie można było ulepszyć broń do trzeciego poziomu (czyli teoretycznie podnieść statystyki o 15 sharpnessu), ale był jeden haczyk - mieliśmy 50% na ulepszenie, w przeciwnym wypadku przedmiot spłonął. Przedmiot można było ulepszyć za pomocą $ lub stali kowalskiej. Pamiętam, że najlepszy przedmiot, który dałem radę ulepszyć było Ostrze Tyraela +2 (chociaż i tak nadal współczuję osobom, które miały Wzmocnione Ostrze Tyraela i spaliły go przy próbie ulepszenia na +3 ;p)
[Obrazek: uIiciQt.png]


Koniec ze wspomnieniami, pora odnieść się do samego wątku, czyli Reaktywacji RPG 1.0 oraz moich przemyśleniach.

Osobiście (jak również trafnie kilka osób zauważyło)
RPG powinno pozostać takie jak było - bez klas, bez punktów umiejętności, z prostym poziomem ekwipunku/broni bez wymagań lvl'owych. Sprawiało to, iż tryb był łatwy do zrozumienia, a jednocześnie pozwalał graczom spędzić miło czas.
Nie mniej jednak skoro nazywamy to "Reaktywacją", to wypadałoby wprowadzić drobne ulepszenia/nowości, które nie zmienią znacząco przebiegu rozgrywki, a tylko poprawią estetycznie samą grę:
- Po pokonaniu bossów (zarówno z expowisk jak i również tych mocniejszych "epickich") proponowałbym dodać
wyświetlenie specjalnego hologramu informującego gracza o pokonanym bossie. Hologram ten wyświetlałby się tylko użytkownikowi, który pokonał takowego bossa.
- Wprowadzaniu "szczęśliwej godziny", która cieszyła się wielkim zadowoleniem wśród graczy BestRPG oraz MegaRPG. Dla tych co nie wiedzą na czym polega szczęśliwa godzina - o odpowiedniej godzinie (np. 17:00) gracze otrzymują x% więcej expa z zabitego moba przez jedną godzinę. W tym przypadku proponowałbym ustawić 5-10% otrzymywanego expa (zaproponowałem taką, a nie inną ilość z prostej przyczyny - ze względu na ilość dostępnych expowisk oraz sposobów na pozyskanie expa myślę, że wymieniony % nie będzie za duży, a pozwoli zarówno mniej jak i bardziej doświadczonym graczom wzmocnić swą postać)
- Wprowadzeniu eventu polegającego na zadaniu ostatniego DMG bossowi (Pomysł częściowo ściągnięty z BestRPG, gdzie walczymy z Villagerem o x ilości HP. Osoba, która zada ostateczny DMG, wygrywa nagrodę. Pozostaje jedynie ustalić co miałoby być nagrodą dla gracza za pokonanie przeciwnika - klejnoty/zwoje naprawy lub coś innego?)
- Wprowadzeniu przepustki sezonowej (Kwestia do przemyślenia - zaproponowane z myślą dla osób, które chciałyby spróbować szczęścia w zdobyciu, np. Wzmocnionego Ostrza Tyraela poprzez wykonywanie zadań. Jak dobrze wiemy, ostrze te można pozyskać ze skrzynki mając 1% na wylosowanie tej broni. Główną nagrodą z przepustki sezonowej byłoby właśnie te ostrze. W przypadku wprowadzenia tej propozycji pozostaje jedynie ustalić ilość monet sezonowych za Wzmocnione Ostrze Tyraela oraz dodać inne przedmioty możliwe do wymiany za mniejszą ilość monet)
- Wprowadzeniu automatycznego uzupełniania się głodu przebywając na spawnie (przydatna opcja zważając na to, iż na spawnie miały swego rodzaju ataki piratów itp. o określonych godzinach)
- Usuwaniu przedmiotów z ziemi po określonym czasie w celu zapobiegnięcia wszelkiego rodzaju lagów/niedogodności.

Pozostają jeszcze pewne rzeczy do przemyślenia:
- Backpacki (Bywały z nimi ogromne problemy - w momencie, gdy ktoś odkładał do plecaka przedmioty i zrobił sobie przerwę od RPG na okres, np. 1-2 tygodni, po powrocie nie miał możliwości otwarcia plecaka, co za tym jego zawartość przepadła, a plecak pozostawał jedynie do wyrzucenia. Fakt faktem - plecak był bardzo przydatnym przedmiotem, dlatego trzeba przemyśleć czy jest sens dalej go trzymać. W przypadku, gdy będzie on dalej aktywnym przedmiotem, to trzeba go odpowiednio zabezpieczyć, aby nie doszło do takiej samej lub podobnej sytuacji, którą opisałem wyżej. Ewentualnie można spróbować zmienić rodzaj przedmiotu plecaka z jajka creepera na inny)
- Działki (Czy tworzenie działek dla graczy będzie darmowe czy też będziemy musieli za nią zapłacić w celu jej otrzymania?)
- Amulety/Pierścienie (U stefana mieliśmy możliwość otrzymania amuletów/pierścieni, które dawały nam konkretne bonusy. Nie pamiętam niestety na jakiej zasadzie one działały, więc zadam tutaj pytanie - Czy amulety/pierścienie będą działały tylko i wyłącznie, gdy będziemy trzymali je w dłoni czy po prostu będą aktywowane automatycznie, gdy będziemy je mieli w eq? Również kwestia do przemyślenia)
- Eventy (Jak dobrze pamiętam, na trybie mieliśmy mnóstwo okazji na pozyskanie przedmiotów poprzez ataki na spawnie lub expowiskach. Pytanie czy rozsądnym posunięciem byłoby rozpisanie w jakich godzinach możemy się spodziewać poszczególnych ataków w jakimś konkretnym miejscu, np. w sali informacyjnej?


Odwołując się teraz bezpośrednio do innych pomysłów/komentarzy z tego wątku:
(29-July-2020 15:16:14)MrSnajperPl napisał(a):  Ja bym dodal klany takie jak na best/mega rpg z zamkami, przydaloby się zrobić wymagania lvlowe aby wyeliminować p2w
Kwestia tylko czy takowe wojny klanowe się przyjmą na tym RPGu, który (jak już większość osób zauważyła) wyróżniał się swoją prostotą. Dodatkowo nie wspomnę o tym, iż będzie trzeba wtedy przemyśleć jakie zyski będzie posiadał sam klan z tych wojen.

(29-July-2020 15:25:05)Pika Pika napisał(a):  Według mnie klasy byłyby zbędną rzeczą.
Były Questy które można było wykonać tylko za pomocą łuku, np. Anihilator lub Master Quest.
Dlatego pytanie: Czy to ma Sens?
Następnie jest system przedmiotów.
Od samych początków trybu, podstawą był handel, w którym pozyskiwaliśmy lepsze przedmioty. Dlatego uważam, że podstawa rpg powinna pozostać.
Klasy, system przedmiotów to jednak nowsze wersje RPG, i niech pozostanie tak jak było.
Moim zdaniem jak najbardziej - questy, które można było wykonać za pomocą łuku miały sens. W przypadku Anihilatora jak i również Master Questa pozwalało to drużynie na większą mobilizację (czyli ustaleniu kto jako pierwszy będzie strzelał do bossa - w przypadku Anihilatora lub po prostu kto jako pierwszy/drugi/trzeci itp. będzie odpalał błogosławieństwo - w przypadku Anihilatora jak i również Master Questa)

(29-July-2020 15:25:46)bomblus napisał(a):  otoz ja bym dodal wymagania lvlowe zeby nie bylo sytuacji ze gracz lvl 99 rzuca 1 item co dla niego jest nic nie wart przychodzi gracz lvl 1 i wbija 50 lvl w 2 dni dodalbym rowniez klasy ale bez punktow umiejetnosci i mentora zeby nie bylo zbyt latwo i wojownik mialby 10% eiecej dmg bronia biala strzelec 10% wiecej dmg lukiem paladyn moglby zadawac krytyke i mialby na to 10% i krytyka zadawala by podstawowy dmg +10% tego dmg zsumowany przez siebie i to tyle maga bym nie dodawal zeby nie popsuc rozgrywki lub ostatecznie mag moglby miec mozliwosc leczenia sojusznikow za np 2.5 serca co jakis czas lub mialby 1 rozdzke np fire bala tak jak na mega rpg
W ten sposób zamiast Reaktywacji RPG 1.0 powstanie (i to jest moje osobiste zdanie) druga wersja BestRPG z klasami, umiejętnościami itp. Jak już wcześniej wielu wspomniało - RPG 1.0 wyróżniało się prostotą, w ten sposób jak to opisałeś zbyt mocno wszystko skomplikowałeś przez co nowy gracz może mieć problemy ze zrozumieniem gry na tym trybie. Dodatkowo jak już wspomniałem Tobie w jednym z punktów reputacji "Kolejny raz zbyt mocno komplikujesz... Nic nie idzie zrozumieć z Twoich wypowiedzi + zamiast reaktywacji RPG 1.0 chcesz z niego zrobić połączenie Best'a oraz Mega RPG'a..."

(29-July-2020 18:12:45)Gryfcio napisał(a):  Nie wiem po co robić kolejny Tryb RPG , jest Best RPG i Mega RPG. Po zrobieniu kolejnego jeszcze mniej ludzi bedzie tam grać. Bo znając życie przeniosą sie na nowego.
Na Mega RPG z 2 osoby wbiły 100 lvl (ms) a na mf najwyzszy lvl to 88.Według mnie lepiej żeby dać jeszcze czas by ludzie powbijali te 100+ levele, zanim wyjdzie kolejny tryb RPG.
(Oczywiście są osoby co chcieli by kolejny RPG bo np te 2 im nie przypadają do gustu)
Nie rozumiem skąd się wzięło tutaj Twoje zdziwienie. Zawsze tak było i tego nie zmienisz - przy powstawaniu nowych edycji (i nie piszę tutaj tylko o RPGu) normalnym jest, iż gracze będą zainteresowani nowym, odnowionym trybem. Będą chcieli zobaczyć co ma nowego do zaoferowania w porównaniu z poprzednim. Odwołując się teraz do tego co napisałeś - nie licz na to, iż jakaś wielka ilość osób wbije po maksymalne lvl'e na Beście czy też MegaRPGu. RPG 1.0 (w moim odczuciu) będzie piękną odmianą RPGa dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z RPGami, dzięki czemu nauczą się m.in na czym te tryby polegają. Jeżeli się nauczą na takim podstawowym RPGu jak on działa i będą chcieli podnieść sobie poprzeczkę, to przejdą na BestRPG/MegaRPG.

(29-July-2020 18:18:28)leonidasos2 napisał(a):  Tak jak mówił banan, aby wprowadzić klasy trzeba było by zmienić całość. Brak potrzeby lvl do używania jakiejś broni jest fajny sam bym to zostawił.
Oczywiście gildie to też dobry pomysł.


Sposób Nr.1
Można zrobić "Różdżkę Maga (nazwa jest do rozważenia) dmg tej różdżki zwiększałby się razem z lvlem. Uważam że ta opcja jest dość naciągana, ale wszystko zależy od większości. (Jeszcze raz mówię że raczej większość osób z liva nie chcieli dodawać nowych broni magicznych chcieli starego, nowego rpg)
Sposób Nr.2

Można by ominąć ten problem zostawiając maga i stworzyć inną klasę jak np. Uzdrowiciel
Klasy wtedy wyglądały by tam:
1.Wojownik, beserker (itp)
2.Strzelec, Łucznik
3 Asasyn
4.Oraz Uzdrowiciel, Druid (itp)

Questy:

Nowy Questy będą dotyczyć............................... Łowienia. Na początku może wydawać się to dziwne, ale wszystko zachwile opowiem.
Quest ten będzie znajdywał się na spawnie gdzie zbudujemy jezioro i mały las bo miejsca tam nie brakuje. Będzie tam stał npc, który będzie brał od nas ryby.
Na Każdym Expowisku (Prawie może będą wyjątki) będzie mały zbiornik wody gdzie będzie można wyłowić Specjalne Ryby z Każdego EXP (Ryby te damy właśnie do tego npc, Ryby te nie będą w kształcie przedmiotów lecz gdy taką wyłowimy to dostaniemy info na chacie o naszym złowieniu ryby. Jeszcze, aby wyłowić taką rybę trzeba mieć na nią przynętę, którą można zdobyć - za wykonywanie innych questów rybackich. Inne Questy rybackie będą się odbywały na spawnie właśnie w tym lasku. Za łowienie w jeziorze w tym lesie będzie się dostawało zwykłe ryby (raw fish) za które u Ucznia rybaka możecie wymienić na Przynętyk, jest też mała szansa na wyłowienie rubinów, diamentów, emeraldów I oraz bardzo niska szansa na Lvl II, może też pojawiać się tam kasa od 20-200$, jednak będzie to bardzo rzadkie zjawisko. Nagrodą na wykonanie całych Questów może być np dla rangera przedmiot do ulepszenia "Strzała Nieskończonej Mocy I" na "Strzała Nieskończonej Mocy II". Dla innych klas może być inne wynagrodzenie.

Nowe Przedmioty:
Możecie też dodać np Kokos Sytości/Nieskończoności nie pamiętam dawno nie grałem z MegaRPG itp.
Pozwoliłem sobie tutaj nieco skrócić Twoją wypowiedź, aby zwrócić uwagę na najważniejsze podpunkty w Twojej wypowiedzi:
- Nie ma sensu wprowadzać klas. Wiązałoby się to (jak już tutaj trafnie zauważyłeś) z przepisywaniem wszystkiego od nowa. W przypadku wprowadzenia takowych klas również trzeba pomyśleć o punktach umiejętności itp., które już chyba wystarczająco komplikują całą sytuację. Rozbudowa klasy "Maga" na "Uzdrowiciela", "Wojownika" na "Berserkera" itp. (moim zdaniem) jeszcze bardziej skomplikuje prostotę trybu.
- Odnośnie questu z łowieniem ryb wątpię, aby to przeszło. Zaraz ktoś przyjdzie z propozycją stworzenia questa dotyczącego tworzenia farmy, gdzie "złote marchewki" możemy wymienić na specjalne przedmioty. Bez obrazy, ale nie przypomina mi to rpg'a, tylko jakąś kopie "Symulatora farmy" (w tym przypadku "Symulatora łowienia")
- Co do "Kokosu sytości", to jeśli dobrze pamiętam był możliwy do wylosowania ze skrzynki skarbów amulet/pierścień, który dawał taki sam bonus co kokos.


(29-July-2020 18:38:18)kuzynxfps123 napisał(a):  Największym moim problemem na rpg 1.0 to zarabianie.
Otóż na rpg 1.0 by coś kupić np anielska zbroję jako gracz było trzeba naprawdę zbierać długo by zarobić. Dodanie kupca jak na rpg 2.0 lub 3.0 było dobrym wyjściem może na rpg 1.0 było by rozważyć te opcje?
Osobiście uważam, że dodawanie kupca jest zbędne. Dlaczego?
- Możemy zarobić poprzez zabijanie mobów (Im trudniejsze/wyższe pod względem lvlu, tym większy zarobek)
- Możemy zarobić poprzez sprzedawanie przedmiotów (Sprzedawanie itemów z expowisk innym graczom, sprzedawanie klejnotów itp.)
- Możemy zarobić poprzez wszelkiego rodzaju ataki, zarówno na expowiskach jak i również spawnie (dzięki czemu możemy kolejny raz pozyskać szybko $ oraz przedmioty, które również można sprzedać)


(30-July-2020 01:30:38)bomblus napisał(a):  otoz zmienilemzdanie XD leko klas bym nie ruszal bo to odgrzewany kotlet ale co do kalnow i xamkow do nich tak jestem tez za czyms taki zeby usumac $za moby i wprowadzic kupca i to tylko z 1 prostego powodu zeby nikt nie wywalal smieciowych itemow na spawnie co do wymagan levelowych jeztem za zeby nikt se nie robil mk i nie przezucal tam calego sprzeatu i nie robil se 10 max kont i co bym zostawil to darmowa otchlan bo na megarpg barzo mi sie nie podobaly potzrbne przepustki na otchlan i to chyba juz tyle jednak nie ale nie chce mi sie mazac XDD otoz jeszcze bym dodal opcje posiadania np kilku roznych blogoslawienstw w jakiz sposob lub klatw itd tak jak na bestrpg.pl np byly blogo I blOgo II mi sie to podobalo bardzo
Czyli chcesz usunąć $ za zabite moby i zamiast tego dodać kupca tylko ze względu na to, iż gracze będą wyrzucać przedmioty na spawnie... Rozwiązanie jest proste - nie podnoś wtedy tych przedmiotów (skoro narzekasz na ilość "śmieciowych itemów" leżących na spawnie lub poczekaj na automatyczne czyszczenie przedmiotów leżących na ziemi)
Co do otchłani - była ona na RPG 1.0 od zawsze darmowa (nie była wymagana przepustka - jedynie trzeba było przejść salę i pokonać bossa).
Co do błogosławieństw i innych różdżek - nie wiem czy jest sens ich ulepszania/korzystania z kilku różno-poziomowych w tym samym czasie. Dlaczego? - Sprawi to, iż trudniejsze questy (zarówno jednoosobowe jak i również drużynowe) będą dramatycznie łatwe do przejścia (Weźmy pod uwagę takiego master questa, gdzie każdy z graczy musiał mieć błogo, aby mieć pewność, że każdy przejdzie to zadanie. Przez takie ulepszanie błogo itp. wystarczy, że jedna-dwie osoby będą miały błogosławieństwa na różne lvle i praktycznie questa mamy wykonanego za darmo. To samo się tyczy chociażby questa z pokonaniem omegi)

(02-August-2020 01:07:24)bomblus napisał(a):  a ja se w takim razie zadam pytanie czy bendzie/bendzie kozna wprowadzic demon tower ? np zamiast tego expowiska z irakiem ktore sie banannowi nie podobalo i darl sie o nie ze mu szare komurki zanikly w tamtym momencie XD dt moglo by byc takie samo jak na bestrp.pl tylko zmienic hp mobow i usunac na start azazela i zamiast moze upgradu do +9 tak jak jest to w przypadku bestrpga to na 5 poziomie moze byc np kowal rozdzek ktory by wykuwal losowa rozdzke i na wykucie bylo by 10%szansy i rozdzka mialaby losowy czar np kule ognia lub np piorun i najpierw trzeba by bylo zdobyc ta rozdzke a potem zidentyfikowac ja u akary czy u trgo kogos kto byl w tedy tam gdzie akara na bestrpg.pl nie pamietam jak on sie nazywal i np zwykle rozdzki mialy by 50% na wydropienie i bylyby od 30 do 40 lvl rzadkie by bily wiecej i mialy by np 35% na wydropienie i od 40 do 50 lvl epickie rozdzki mily by 10% na wydropienie i byly by od 50- 60 lvl i ostatnie legendarne rozdzki 5% na drop i od 60-70 lvl by mialy lvl wymagany i tak bez klas mozna by bylo uzywac np luku miecza i rozdzki i rozdkza zwykla mogla by miec 10 sekund cool downa rzadka 7.5s epicka 5s a legendarna 2.5s o i dodam ze rozdzke mozna by scraftowac a nie stwozyc czyli by bylo cos potrzebne na scraftowanie takiej rozdzki np 10k $
Kolejny raz nie czytasz ze zrozumieniem tego, co pozostali użytkownicy starają się Tobie wytłumaczyć. Biorąc pod uwagę 3/4 Twoich propozycji wychodzi na to, że chcesz zmienić RPG 1.0 w drugiego BestRPG (takie jest przynajmniej moje odczucie po czytaniu Twoich komentarzy w tym wątku).
Nie chce mi się nawet wypowiadać co do samej treści, którą tutaj wypisałeś - zbyt mocno komplikujesz i później pozostali nie rozumieją co miałeś na myśli (Wspomnę dodatkowo, iż to co napisałeś znacząco utrudniłoby rozgrywkę graczom).

[Obrazek: giphy.gif]
Oceny: Pika Pika (+1), Mefisto720 (+1), bunikeriks (+1), Szymiii (+1), butla (+1), kuzynxfps123 (+1), Oryginalna xd (+1), PoProstuMaciek69 (+1), Paperek1 (+1), Caynaz (+1)
03-August-2020 17:43:28
Znajdź wszystkie posty Odpisz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości