Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Profesje
Autor Wiadomość
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
Profesje
Dobry wieczór, postaram się w rzetelny sposób podsumować darmowe profesje wojowników jak i potworów oraz dodać parę propozycji Smile

Alchemik - Po nerfach, klasa z najsilniejszej stała się prawie, że najsłabszą. Zmniejszenie ilości ciast było bardzo dobrym ruchem, jednakże ilość mikstur leczenia jest znikoma. Biorąc pod uwagę dostępność redstona, ilość butelek oraz szkła to każda profesja, która zabierze stanowisko z potkami jest prawie alchemikiem. Nie zapominajmy o tym, że alchemik wytwarza mikstury leczenia na poziomie I (leczy 2 serca), mikstury ze źródła leczniczego są na poziomie II (4 serca). A co gdyby tak odejść od tradycyjnego alchemika i mikstury leczenia zastąpić miksturami regeneracji?

Budowniczy - tutaj doczepie się tylko do młota, marnuje się. W dniu startu trybu, był totalnie przesadzony (sharpness 10), obecnie młot ma niskie obrażenia, co jak najbardziej jest prawidłowe, jednakże knockback na poziomie I, jest ledwo co odczuwalny, zwiększenie enchantu do poziomu II bądź III pozwoliłoby budowniczemu na zrzucanie potworów z murów, czy ze samej świątyni, dzięki temu młot miałby jakiekolwiek zastosowanie.

Chemik - myślę, że klasa jest bardzo dobrze zbalansowana, posiada miotane mikstury siły, oraz miotane mikstury krzywdy (możliwe 10 szt. przy jednym wytworzeniu). Klasa ma możliwość wytworzenia całkiem dobrego elementu skórzanego uzbrojenia, dodałbym jednak 100% szans na 10 szt. mikstury krzywdy, a 50% czy nawet mniej na miksturę siły.
   


Kowal - zacznę od łuku (power II), powinien zostać usunięty. Kowal jest klasą do walki wręcz, wytwarza tarczę oraz ostrza, ostatecznie proszę o zdjęcie enchantu, nie ma nic złego w tym, że klasa ta wytwarza strzały. Co do broni, powinny zostać wzmocnione poprzez zwiększenie obrażeń jak i dodanie enchantu unbreaking do podstawowej wersji ostrza, ulepszona takowy posiada. Przyczyna konieczności zwiększenia obrażeń - 9dmg Miecz Wojownika.

Strzelec - tak jak i kowal, strzelec został wyposażony w "Łuk przeznaczenia" posiada on zdolność do tworzenia strzał oraz enchant Power II. Oprócz tego w ekwipunku strzelca znajdziemy parę staków materiału budowlanego. Enchant powinien zostać zwiększony, obecnie strzelec = kowal bez możliwości tworzenia "wzmocnionych" ostrz.


Piekarz - po buffie, super, nie ma do czego się przyczepić, jest w stanie zaopatrzyć drużynę w 2/3 staki ciast, a sam nie musi ich spożywać, odporność na głód sprawia, że piekarz zyskuje coś dla siebie, nie jest już najmniej grywalna klasa, przynajmniej z moich obserwacji przed zmianą.

Obrońca - Brakuje u niego sensownej mechaniki obronnej, nie ma znacznych różnic między grą defensywną od gry ofensywnej, proponuje efekt regeneracji I w promieniu danej ilości kratek od świątyni (zniszczona świątynia oczywiście nie dawałaby tego efektu).
Jego grale nie są zbytnio skuteczne czy to w defensywie, czy to w ofensywie.

Zbrojmistrz - Kolejna klasa, która nie wymaga zmian, jedyny problem to brak unbreakingu przy secie, kilkukrotnie pękł mi po kilku minutach walki, gdy nie zrobimy większej ilości uzbrojenia, stajemy się free killem dla potworów. Szansa na wytworzenie ulepszonego fragmentu uzbrojenia wydaje się być bardzo niska w stosunku do czasu jaki potrzebujemy na wydobycie 30 sztabek złota, do tej pory wytworzyłem tylko 2 wzmocnione fragmenty uzbrojenia. Gdy otrzymamy buty, zwiększają naszą obronę o znikomą wartość.

Klasy Potworów:

Nie omówię wszystkich, ale tylko ich część:

Rybik - trafienie go jest bardzo ciężkie niezależnie od wersji gry, w połączeniu z minimalnymi lagami prawie niemożliwe, co doprawadza do sytuacji: rybik z łopata > zwykły wojownik.


Golem - aby w krótki sposób pokazac jak bardzo ta klasa jest słaba przedstawie wam sytuację która przytrafiła mi się 2 dni temu. Przeglądając forum stanąłem na murach światyni, usłyszalem, że coś mnie atakuje, myśląc, że już jestem martwy szybko otworzyłem okno minecrafta i okazało się, że bił mnie golem, straciłem pół serduszka (set zbrojmistrza). Klasa potrafi w przyjemny sposób niszczyć bloki, jednak jego mobilność jest tak strasznie słaba, wysoki podskok ratuje tę postać. Co wam się kojarzy ze słowem golem? Pewnie z jakichś innych gier postać, która była bardzo wytrzymała. Golem na wvsp3 posiada skórzane uzbrojenie. To tak jak szkielet, który jest jednostką dystansową, powinna być ona z zasady mało wytrzymała, a tutaj szkielet = golem pod względem wytrzymałości. Proponuję, aby golem posiadał efekt siły najlepiej poziomu II, nie jestem pewien na jakim poziomie efekt ten występował na poprzednich edycjach, II bądź III. Dzięki temu efektowi podejście do golema będzie wiązać się z ryzykiem, tak jak i zakradnięcie się golemem, co jest niewyobrażalnie trudne Big Grin zostanie wynagrodzone. Oprócz efektu siły golemowi przydałaby się lepsza zbroja, oraz efekt regeneracji, który pomoże w starciach z łucznikami.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-April-2020 22:12:54 przez JanekPLPL.)
Oceny: Zaaz433 (+1), Trawsonek (+2), Kapo44 (+1), laska660 (+1), kamil120 (+1)
09-April-2020 21:06:57
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Trawsonek Offline
✰ Admin HP | Moderator Forum ✰
******

Liczba postów: 9,763
Dołączył: Aug 2015
1575
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #2
RE: Profesje
Cytat:Budowniczy - tutaj doczepie się tylko do młota, marnuje się. W dniu startu trybu, był totalnie przesadzony (sharpness 10), obecnie młot ma niskie obrażenia, co jak najbardziej jest prawidłowe, jednakże knockback na poziomie I, jest ledwo co odczuwalny, zwiększenie enchantu do poziomu II bądź III pozwoliłoby budowniczemu na zrzucanie potworów z murów, czy ze samej świątyni, dzięki temu młot miałby jakiekolwiek zastosowanie.

Pamiętam jak sam proponowałem ten młot z takimi enchatami i jedyna rzecz, która moim zdaniem była zbyt OP to szansa na jego pozyskanie, bo w pierwotnym zamyśle młot miał być do zdobycia, ale mając na to mały % natomiast szansa na pozyskanie tego młota popsuła to. Natomiast zmniejszenie mu sharpnessa do 5 uczyniło go trochę usseles, dlatego osobiście bym proponował przywrócenie mu sharpness 10 ew. do 7/8 i zmniejszenie szansy na pozyskanie na 0,5% lub 1%.

Cytat:Chemik - myślę, że klasa jest bardzo dobrze zbalansowana, posiada miotane mikstury siły, oraz miotane mikstury krzywdy (możliwe 10 szt. przy jednym wytworzeniu). Klasa ma możliwość wytworzenia całkiem dobrego elementu skórzanego uzbrojenia, dodałbym jednak 100% szans na 10 szt. mikstury krzywdy, a 50% czy nawet mniej na miksturę siły.

Jestem przeciwko, ponieważ Chemik ma bardzo duży dostęp do jasnopyłu, bo zamiast samego jasnopyłu wypada blok glowstone. Mikstury krzywdy są jednym z elementów, które wzmacniają wojowników, dlatego dodanie szansy na drop tych mikstur mogłoby osłabić wojowników, gdzie na stan obecny są nadal za słabi.
Oceny: Szymiii (+1)
10-April-2020 04:21:18
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Profesje
Glowstonu jest sporo to prawda, ale dlaczego wieksza szansa na drop mikstur oslabilaby wojownikow? Chodzi mi o to, ze czasami tworzac mikstury mamy duzo silek, ale malo krzywd.
10-April-2020 11:24:03
Znajdź wszystkie posty
Trawsonek Offline
✰ Admin HP | Moderator Forum ✰
******

Liczba postów: 9,763
Dołączył: Aug 2015
1575
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #4
RE: Profesje
(10-April-2020 11:24:03)JanekPLPL napisał(a):  Glowstonu jest sporo to prawda, ale dlaczego wieksza szansa na drop mikstur oslabilaby wojownikow? Chodzi mi o to, ze czasami tworzac mikstury mamy duzo silek, ale malo krzywd.

Gdyby dropiło po 10 mikstur krzywdy to wyobraź sobie ile by ich chemik miał w eq ;p i co najlepsze gdyby taki chemik wycofał się do 2/3 świątyni to mógłby kontynuować produkcje jeśli by zabrał ze sobą potrzebne rzeczy. Przy obecnym zdobywaniu glowstone jest to raczej zbyt op, ale co najwyżej zaproponowałbym max 5 sztuk krzywd.
10-April-2020 16:17:42
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #5
RE: Profesje
Musialbym rozegrac wiecej rund chemikiem, aby lepiej wyczuc ta klase, bede miec wiecej podstaw do oceny postaci. Bo z jednej strony sie z toba zgadzam, 100% na 10 potek to sporo, ale obecnie nie ma ich tyle, aby wystarczyly mu na cala runde.
10-April-2020 16:27:10
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Profesje
(10-April-2020 16:27:10)JanekPLPL napisał(a):  Musialbym rozegrac wiecej rund chemikiem, aby lepiej wyczuc ta klase, bede miec wiecej podstaw do oceny postaci. Bo z jednej strony sie z toba zgadzam, 100% na 10 potek to sporo, ale obecnie nie ma ich tyle, aby wystarczyly mu na cala runde.

Odnośnie chemika to zagrałem dzisiaj 1 grę i to wystarczy, aby ocenić siłę tej klasy.
Zanim zacznę to chciałbym, aby mikstury siły 2 zostały zablokowane.
   

Co do chemika, zużyłem cale dostępne szkło oraz butelki, byłem wyposażony w zaledwie 60 mikstur na poziomie I/II. Mikstury krzywdy II są całkiem silne, tak mikstury te na poziomie I nie robią zbyt dużo. Taka ilość mikstur nie jest adekwatna do długości gry ~60min.
10-April-2020 21:45:28
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #7
RE: Profesje
Sensowna argumentacja, czesc sugestii wdrazona.



@budowniczy - knocback zwiekszony do 2
@kowal utracil luk przeznaczenia
@kowal - ksiega kowala pozwala wykuc miecz o 1 sharpnes wiekszy (sharpnes 8 zamiast 7)
@Zbrojmistrz - szansa na otrzymanie 1 z 4 przedmiotow setu zbrojmistrza podczas uzywania ksiegi zbrojmistrza zwiekszona z 5% do 10%.
@Golem posiada nieskonczona sile 4

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

Oceny: MichalGOLD (+1)
11-April-2020 08:17:50
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #8
Profesje
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!


Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

11-April-2020 08:17:55
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości