Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15 które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineSerwer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

serwery minecraft


Eventy Wakacyjne 2020 - KAŻDY PIĄTEK LIPCA

⛱ Konkurs Wakacyjny serwera głosowego ⛱

Rekrutacja Policjantów MineFox - Czerwiec 2020

Nowa Edycja trybu Easy Hardcore - MINESERWER


 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Propozycja buffów dla klas podstawowych wojowników.
Autor Wiadomość
bum35 Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 241
Dołączył: Feb 2016
51
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
Propozycja buffów dla klas podstawowych wojowników.
Proponuje zbuffować klasy podstawowe wojowników, ponieważ gracze skarżą, a wręcz czasami płaczą, że nie mogą nic zabić. Głównie to przez bossy, ale jeżeli każda klasa dostanie trochę po trochu to grono żółciaków będzie mocniejsze i będzie miało okazję stawić się takim bossom. Zauważyłem również coraz to większy spadek graczy na trybie ze względu na bardzo duży element P2W i też samo narzekanie graczy na P2W.

Buffy przedmiotów specjalnych dla klas podstawowych:

Budowniczy - młot budowniczego - zwiększyć sharpness do poziomu 11(będzie zadawał 8,5 dmg), wtedy będzie miało sens z niego bić i nie będzie tylko do odpychania mobów. Można by też coś takiego dodać, że gdy zepchniemy potwora z wysokości za pomocą tego młota to zada mu dmg i zaliczy nam killa(normalnie moby nie otrzymują dmg od upadku).
Alchemik - kostur alchemika - ta broń wgl nie działa, nie nadaje efektu obumierania. Nie wiem jaki mała by nadawać, ale ja proponuję, aby nadawała efekt wither III na 8 sekund(obija do 2 serc po 8 sekundach zwykłego moba) oraz aby miała 50% na nałożenie tego efektu. Efekt nie stackował by się oraz przy nałożeniu tego efektu wyskakiwał by komunikat typu "Nałożyłeś na potwora obumieranie!". Sharpness z tej broni można by nawet usunąć, bo zgaduję, że 90% graczy będzie używać kostura jako broni to uderzenia moba jeden raz, a potem dobicia z miecza wojownika. Jeśli się da to zrobić to nalegam, aby zabicie za pomocą efektu obumierania zaliczało kille.
Chemik - zbroja chemika - dodał bym tylko jakiś unbreaking z kosmosu, np 100, aby gdy gracz zdobędzie kawałek takiej zbroi to mógł ją użytkować przez całą grę.
Strzelec - wzmocniony łuk strzelca - łuk power 2 unb 5, na który mamy 10% szans - joke. Kopiąc złoto na ten łuk zdobędziemy lvl i wyenchantujemy sobie zwykły łuk na minimum power 3. Proponuję, aby łuk specjalny posiadał przynajmniej power 3 oraz infinity.
Obrońca - nie ma nic
Piekarz - nie ma nic, a imo powinien dostawać coś za rozkładanie ciast, aby zachęcić gracza do rozstawiania ich. Bo obecnie na MF 90% piekarzy wywala itemy piekarza i gra sobie bez wykonywania roli tej profesji, bo przecież ma nieskończony głód.
Zbrójmistrz - wzmocniona zbroja zbrójmistrza - zbroja git, skoro każda postać miała by dostać coś to, aby było fair to np klata może mieć prot 2? Ewentualnie zmniejszyć koszt wytworzenia zbroji z 30 do 20 sztabek złota.
Kowal - wzmocnione ostrze kowala - posiada 10 dmg, a smoczy oddech posiada 11. Nie wiem czy jest sens buffować ostrze o 0,5 dmg.

Pamiętajcie, że na te itemy mamy mały % szans. Czyli nie zawsze możemy je otrzymać. W jednej rundzie możemy dostać 10 ulepszonych mieczy kowala, a w drugiej 0. Zależy od szczęścia.

Buffy umiejętności pasywnych dla klas podstawowych:

Obrońca - rege i resistance w pobliżu św - ta umiejętność dziala w promieniu 2 kratek od św. Imo bardzo mało, przecież nikt nie będzie siedział w św patrząc się w fragment czy ktoś go nie niszczy. Trzeba doliczyć do tego ewentualne mury. Proponuje, aby umiejętność działała do 15 kratek w każdą stronę świata.
Kowal - +1 dmg z każdej broni białej(zamiast odporności na eksplozje)
Strzelec - +1 dmg z każdego łuku

Zmiany w klasach:

Alchemik - zamiast wytwarzania potek leczenia I to zamienić na potki leczenia II
Chemik - dodać, aby wytwarzał więcej potek krzywdy I, ponieważ gra trwa 50 min, a obecna ilość nie starczy mu na nawet 10. Oraz jesli to możliwe to fixnąć system stackowania u niego tych potek. Gdy mamy dwa razy po 10 potek krzywdy I i chcemy je złączyć razem to zamiast 20 otrzymujemy 19 i jedną osobną potkę, która zawadza miejsce w EQ.
Budowniczy - (to jest bardziej ogólna zmiana, ale na plus dla budowniczych) dodanie możliwości craftowania połbloków/schodków/płotków z cobbla i stonebricków w crafting table'u. Co umożliwi budowniczemu towrzenie bardziej skomplikowanych twierdz dla drużyny.
Obrońca - dodanie możliwości stackowania grali, które tworzymi z księgi z tymi, które mamy na start.
Strzelec - zwiększyć power o 1 w łuku, który wytwarzamy(będzie miał power II) oraz zwiększyć też power o 1 w łuku specjalnym(będzie miał power III, przy okazji ma lore ostrza kowala), który mamy szansę wydropić.

Zachęcam do dyskusji w temacie. Jeżeli uważacie, że coś jest za mocne/za słabe, coś byście dodali/usuneli to piszcie, tylko podawajcie argumenty.

@dygresja
Jeśli mam być szczery to klasy takie jak barbarzyńca/druid też zasługują na buffa. Weźmy sobie np takiego druida w porównaniu do alchemika - druid ma 3 mleka i jedno jabłuszko, które pozwala mu RAZ porządnie się wyleczyć oraz potki leczenia ze źródeł. A taki alchemik to może zrobić sobie speeda i siłkę na 8 min przez co ma przewagę i większą swobodę w walce z normalnymi potworami. Ma do tego jeszcze potki leczenia, mleka i ciasta(co prawda nie wiele tych ciast :/).

[Obrazek: image.php?dt=FG9Z]
Oceny: JanekPLPL (+1), kuzynxfps123 (+1)
26-June-2020 18:02:19
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Brat Banana
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy:
JanekPLPL Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 498
Dołączył: Nov 2016
124
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Propozycja buffów dla klas podstawowych wojowników.
Tak zastanawiam się nad tym aby obrońca miał szansę jak reszta profesji (10%) na wytworzenie tarczy, ta i tak by się z czasem zniszczyła, a na pewno nie raz utrzyma nas dłużej przy życiu.

grale obrońcy to śnieżki, ich limit w staku to 16, na starcie masz po 15 więc ta zmiana za dużo nie zmieni

Barbarzyńca: powinień być bardzo silny w walce wręcz, dodałbym mu pasywke, która wydłuża działanie szału bitewnego o 0.5s/1s.

Druid: uważam, że mógłby dostać możliwość wytwarzania słabszych jabłuszek (np. absorption 2 - 20s, regeneration 2- 10s, resistance 1- 20s) za cenę 60 sztabek złota. (ewentualny limit użycia księgi)

Templariusz: powinna to być wytrzymała profesja, zwiększyłbym protection jego uzbrojenia oraz ilość mikstur regeneracji (ma ich tylko 3) (22s)


Tak, te profesje może i są "najtańsze", co nie zmienia faktu, że czas jaki musimy poświęcić na uzbieranie na taką profesję, a fakt, że i tak padamy po 2min...

może i mają być kiedyś te słynne upgrady, ale imo tryb powinien być dobrze zbalansowany zanim upgrady się pojawią, bo tak to będzie jeszcze gorzej niż obecnie Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-June-2020 18:41:43 przez JanekPLPL.)
26-June-2020 18:20:44
Znajdź wszystkie posty Odpisz
ImHexa Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 53
Dołączył: Sep 2019
19
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

MineGold: 0.00
Post: #3
Propozycja buffów dla klas podstawowych wojowników.
Młot budowniczego - zwiększenie sharpnessu niewiele tu da, ponieważ knockback bardziej przeszkadza w walce niż pomaga. IMO, przedmiot ten powinien lepiej spełniać swoją rolę w odpychaniu - może coś w stylu topora tyranów z WD? Od razu mówię, że z dużo większym cooldownem.

Zbroja chemika - a gdyby dodać zwiększoną odporność na mikstury, tak około 15-20%? W końcu to zbroja chemika. Pomogłoby to w obronie na przykład przed smokiem, gdzie ucieczka od niego bez boskich jest naprawdę trudna.

Wzmocniona zbroja zbrojmistrza - tutaj właśnie pasowałby ten unbreaking, który zaproponowales dla chemika. Gracze mogliby wytworzyć zbroję, która może wytrzymać całą grę.

Alchemik - miksturki leczenia II można wytworzyć, dodając glowstone do potek I. Nie jest to specjalnie trudne, jako że glowstone nie jest potrzebny tej klasie do niczego innego, no i z jednego glowstone'a można pozyskać trzy mikstury leczenia II.

Jeśli jeszcze coś przyjdzie mi do głowy, zedytuję posta.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-June-2020 18:48:05 przez ImHexa.)
26-June-2020 18:43:51
Znajdź wszystkie posty Odpisz
JanekPLPL Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 498
Dołączył: Nov 2016
124
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Propozycja buffów dla klas podstawowych wojowników.
(26-June-2020 18:43:51)ImHexa napisał(a):  Alchemik - miksturki leczenia II można wytworzyć, dodając glowstone do potek I. Nie jest to specjalnie trudne, jako że glowstone nie jest potrzebny tej klasie do niczego innego, no i z jednego glowstone'a można pozyskać trzy mikstury leczenia II.

tak, ale pozyskanie glowstone + czas na wytworzenie tych mikstur to jednak jest czasochłonne, w tym czasie moglibyśmy tworzyć już kolejne mikstury zamiast tracić czas na zwiększanie poziomu mikstury.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-June-2020 18:48:04 przez JanekPLPL.)
26-June-2020 18:47:49
Znajdź wszystkie posty Odpisz
ImHexa Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 53
Dołączył: Sep 2019
19
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

MineGold: 0.00
Post: #5
Propozycja buffów dla klas podstawowych wojowników.
O ile się orientuję, glowstone dropi w taki sam sposób jak redstone, więc pozyskujemy go przy okazji. Sam proces nie trwa długo, zważywszy na to, że mamy dwa statywy, a za jednym razem wzmacniamy trzy mikstury.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
26-June-2020 18:55:12
Znajdź wszystkie posty Odpisz
JanekPLPL Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 498
Dołączył: Nov 2016
124
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Propozycja buffów dla klas podstawowych wojowników.
glowstone dropi rzadziej, najlepiej pozyskuje się go z bloków glowstone z kopalni
26-June-2020 20:13:11
Znajdź wszystkie posty Odpisz
bum35 Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 241
Dołączył: Feb 2016
51
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Propozycja buffów dla klas podstawowych wojowników.
(26-June-2020 18:43:51)ImHexa napisał(a):  Zbroja chemika - a gdyby dodać zwiększoną odporność na mikstury, tak około 15-20%? W końcu to zbroja chemika. Pomogłoby to w obronie na przykład przed smokiem, gdzie ucieczka od niego bez boskich jest naprawdę trudna.

Enchant prot zmniejsza obrażenia od potek krzywdy właśnie.

(26-June-2020 18:43:51)ImHexa napisał(a):  Wzmocniona zbroja zbrojmistrza - tutaj właśnie pasowałby ten unbreaking, który zaproponowales dla chemika. Gracze mogliby wytworzyć zbroję, która może wytrzymać całą grę.

Zbroja ta posiada unb 5, do tego zbrójmistrz posiada naprawki. Więc może z takim setem przetrwać całą gre.

[Obrazek: image.php?dt=FG9Z]
26-June-2020 20:17:52
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 13,534
Dołączył: Oct 2012
5038
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 8,865.55
Post: #8
RE: Propozycja buffów dla klas podstawowych wojowników.
po przeczytaniu propozycji dla samych wojonikow efekt gry bedzie taki ze wvsp wyludni sie calkowicie, bo gdy wojownik padnie to jako potwor juz mu sie grac nie bedzie chcialo wogole gdy kazda klasa z ktora ma walczyc bedzie dla niego za silna (nawet te podstawowe - domyslnie najslabsze), w efekcie coraz mniej potworow, na wczesnym etapie gry (wypuszczenia potworow) gdzie jest ich kilku gra po stronie potworow .

polowa propozycji do odrzucenia ze wzgledu na nieprzemyslane sugestie techniczne ktore beda gryzly sie z systemem dealowania dmg, wiec zadnego +1 nie bedzie, to samo w zakresie stackowania.

Robienie z budowniczego barbarzyncy?

Poza tym po takim buffie zaraz zacznie sie placz ze KAZDA klasa platna jest bez sensu i potrzebuje buffa, tworzac bledne kolo i jeszcze bardziej wzmacniajac to o czym mowilem w pierwszym zdaniu, ze zombiakiem, wilkiem, pigzombie juz grac nikt nie bedzie a tryb wyludni w mgnieniu oka.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl
[Obrazek: minecraft-skin-pictures-1.gif]
27-June-2020 09:07:34
Znajdź wszystkie posty Odpisz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości