Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13 które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft

.

Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineSerwer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

serwery minecraft



Przegląd silników Audi/VW
Autor Wiadomość
gram Offline
Zagubiony
*

Liczba postów: 19
Dołączył: May 2019
37
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
gram3

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
Przegląd silników Audi/VW
Witam, dzis przedstawie wam opinie i opis na temat popularnych silnikow z grupy VW i Audi.
Moze niektorym pomoze to przy wyborze przyszłego auta chociaz znajac srednia wieku, wiekszosc z was nie ma prawka... ale moze sie przyda, kto wie.

1.9 TDI
Opis:
Zaczynamy od najwiekszego klasyka wśród "klekotów", ze wszystkich to on ma najlepszą sławę. Silnik o pojemnosci 1897cm3 w wariantach od 105 do 115km mocy. Jego prosta budowa oraz zrównoważona konstrukcja, czyni z tego jednostkę nie do zepsucia, innymi słowy jest pancerna. Mozna na niej smialo robic miliony kilometrów dbając o olej i kondycje, znosi wszelkie przeciążenia. Prosta budowa czyni ten silnik tani w eksploatacji i łatwy w naprawie. Niskie spalanie, sprawia że idealnie nadaje sie na długie trasy (6-7l)
Subiektywna opinia:
Z mojej perspektywy, jest to jeden z najlepszych dostepnych silników na rynku gdyż sam posiadam go w moim Audi A4 B5 avant. Dynamiczny, oszczedny, w dobrze wygłuszonych samochodach nie slychac dzwieku pracy silnika chociaz jest głośny.

2.0 TDI
Opis:
Jeden z "nowszych" diesli które mialy zrewolucjonizowac rynek i zastąpić niezastąpione 1.9 TDI, mimo że jest bardziej nowoczesny, uchodzi za jednostkę awaryjną i nietrwałą, mało popularny i często zbywany na rynku aut używanych. Wszystko wynika z błędów konstrukcyjnych i oszczednosci materiałowych. Awaryjnosc oraz koszty napraw (gdyz lista usterek po 100tys km jest bardzo dluga) zniechęcają do zakupu.
Subiektywna opinia:
Ze wzgledu na koszty oraz jakosc, zdecydowanie odradzam (Inaczej wypada 2.0 TDI w wersji CD, jest znacznie mniej awaryjny)

2.5 TDI

Opis: Chyba najwieksza wpadka VW pod wzgledem silnikow diesla, nietrwały, po kilku latach psuje sie w nim praktycznie wszystko wiec daruje sobie opis.

Subiektywna opinia:
Odradzam zakup chocby to mialoby byc Audi A6 C5 za przysłowiową złotówkę.

2.7 TDI 3.0 TDI

Opis: Silniki wysokoprężne, które faktycznie dokonały przełomu poprzez układ wtryskiwania common rail. W stosunku do siebie były pokrewne, jednak posiadały skomplikowany napęd rozrządu, w przypadku awarii wymiana jest trudna i droga. Jednak ta zmiana nastąpiła po 2011 roku w silnikach 3.0 TDI gdzie ograniczono ilosc lancuchow rozrządu z 4 do 2 i jak producent zapewnia, nie powinny te problemy się powtórzyć.

Subiektywna opinia: Jesli mialbym wybierac miedzy 2.7 i 3.0 to wybrałbym 3.0 przez mniejsze napięcie rozrządu, trwalosc jest zadowalająca więc mógłbym polecić osobie niezdecydowanej nad wyborem silnika.

4.2 TD
I

Opis:
Największe bydle z silników diesla w tym zestawieniu. Mimo takiej pojemnosci, zapewnia najlepszą kulturę pracy z podanych silników wysokoprężnych. Jednak koszty serwisu, drogie części do "typowych usterek" czynią go drogim w utrzymaniu.

Subiektywna opinia:
Silnik bardzo mocny, 0-100km/h osiągamy w niecałe 6 sekund, jeśli ktoś jest przygotowany na koszty utrzymania, nie widze problemu aby wybrał ten silnik, aczkolwiek występuje on w droższych modelach.

1.8T


Opis:
Popularna jednostka benzynowa o pojemnosci 1800cm3 z turbo. Prosta i wytrzymała konstrukcja sprawia że ten silnik idealnie nadaje sie do założenia LPG. Bardzo podatny na modyfikacje, w wersji podstawowej posiada 160-180km, lecz z tuningu możemy wyciągnąć nawet 500KM!

Subiektywna opinia:
Absolutny faworyt przy wyborze auta, małe spalanie, mała awaryjność, podatnosc na modyfikacje, sprawiają że jest smakowitym kąskiem u pasjonatów i zwyklych kierówców.

2.0 TFSI

Opis:
Uturbiona dwulitrowa jednostka, w teorii oszczędna i przyjazna dla środowiska, jednak nie jest pozbawiona usterek technicznych, przy czym pierwsze problemy mogą pojawić się przy 90tys km przebiegu w wersji FSI gdzie zbiera sie nagar. Spala też dużo oleju.

Subiektywna opinia:
Nie podalem jednostki FSI, ponieważ wersja TFSI jest zdecydowanie lepsza. Popularnosc tej jednostki i dostępnosc czesci zamiennych, sprawia że z naprawą nie ma wiekszych problemów, jednak wadą jest spore spalanie oleju.

3.0 V6 TFSI


Opis: 6 cylindrowa jednostka zasilająca samochody wyższej klasy o dużym zapasie mocy (około 300KM) i momencie obrotowym 420nm.
Nie współgra zbytnio z LPG, jednak jak na swoją pojemność nie posiada aż tak strasznego spalania (10L na 100km). Na razie nie widać negatywnych opinii pod względem trwałości tego silnika.

Subiektywna opinia:
Dość chwalona jednostka, dynamiczna i o świetnej kulturze pracy.
LPG nie jest zalecane, jednak jeśli sie na nie decydujemy, musi być dobrej jakości, co niesie za sobą koszty, gdyż gorsze może po prostu zniszczyć nam silnik.
Oceny: Nisooo (+1), Dawidosm10 (+1), Ashleeys (+1)
24-May-2019 23:47:41
Znajdź wszystkie posty
Brat Banana
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy:
Dawidosm10 Offline
Autorytet
******

Liczba postów: 475
Dołączył: Aug 2017
66
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Dawidosm10

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Przegląd silników Audi/VW
Gdyby nie ty nigdy bym nie wiedzial jaki silnik wybrac dziekuje

[Obrazek: 30846907291908391925.png]
Oceny: Kargoren (+1), gram (+1)
26-May-2019 01:57:34
Znajdź wszystkie posty
Camrakor_13 Online
I am inevitable
*************

Liczba postów: 7,761
Dołączył: Apr 2015
1864
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 139.00
Post: #3
RE: Przegląd silników Audi/VW
Na szczęście należę do tej mniejszości, może w paru kwestiach się nie zgodzę, ale opisy mogą być Smile

Wyślij mi 50 minegoldów, dołączę je do puli MG, która będzie do wygrania podczas EURO!
Osoby, które od już wspierają: Nisoo, Afrapul
26-May-2019 10:53:49
Znajdź wszystkie posty
gram Offline
Zagubiony
*

Liczba postów: 19
Dołączył: May 2019
37
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
gram3

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Przegląd silników Audi/VW
(26-May-2019 10:53:49)Camrakor_13 napisał(a):  Na szczęście należę do tej mniejszości, może w paru kwestiach się nie zgodzę, ale opisy mogą być Smile

Ciekawi mnie twoja opinia, co u ciebie sie nie zgadza?
No offence
26-May-2019 19:30:06
Znajdź wszystkie posty
AfkaMod Offline
✰Pomocnik+ MS✰
******

Liczba postów: 432
Dołączył: Jul 2015
217
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
AfkaMod

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #5
Przegląd silników Audi/VW
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją MineSerwer.pl
Pozdrawiamy!


[Obrazek: image.php?di=63I8]

"Jestem dumny, że jestem POLAKIEM!"
10-June-2019 01:11:37
Znajdź wszystkie posty



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości