Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PvP Kits - Zmian ciąg dalszy
Autor Wiadomość
Caynaz Niedostępny
✰ Pogodziarz ✰
***********

Liczba postów: 2,471
Dołączył: Apr 2017
937
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
愛してる

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,571.00
Post: #1
PvP Kits - Zmian ciąg dalszy
Cześć,
Przybywam z kolejnym wątkiem dotyczącym zmian na trybie PvP Kits. Postaram się napisać trochę więcej niż w wątku Remika.




Zmiany dotyczące map:

PUSTYNIA:
Na MF występuje coś takiego: https://zapodaj.net/da7e38c86cc0d.png.html - Reszta jest z piaskowca, dlatego uważam to za niepotrzebne i nieestetyczne,
Nadal na mapie są niewidzialne bariery,
ZAMEK:
Po prawej stronie spawnu nie działa tabliczka "LEAVE",
KANION:
Spawn nie posiada tabliczek "SOUP",
Czy można usunąć.. Em.. "To"? https://zapodaj.net/ac2807b5b9543.png.html
https://zapodaj.net/d8307c087066f.png.html
https://zapodaj.net/a09d73bed194e.png.html Koordy podane na każdym Screenie,
KOPALNIA:
Na spawnie są prawdopodobnie niepotrzebne, "puste" tabliczki,

Zmiany dotyczące trybu ogółem:

Czy naprawdę nie da się nic z tym AntyCheatem zrobić, aby banował chociaż za macro bez zmiennego cps? Ostatnimi czasy zauważyłem właśnie spory wzrost osób grających na macro - Nagrać ich jest ciężko, a nawet bardzo ciężko, a podczas sprawdzania mogą usunąć owy wspomagacz, przez co staje się to dla mojej osoby niebywale irytujące. Jeśli nic nie da się zrobić, to jakoś przeboleje ten fakt, aczkolwiek jeśli istnieje szansa ustawienia tak, aby wyrzucało/banowało osoby z macrem o stałym cps'ie, prosiłbym to zrobić ^^,
Na spawnie mamy takie miejsce, gdzie nas może wywalić za fly https://youtu.be/ab8gBdv7RaY Wiem, że to pierdoła, jednak wystarczy z jednej i drugiej strony dać blok, a to przecież wiele czasu nie kosztuje Smile,
Przez długi okres czasu lilie wodne są bardzo upierdliwe - Podczas wskoczenia na takową dzieje sie coś takiego - https://youtu.be/6pNtEgxH4vg Zaiste kwestia AC, już kiedyś prosiłem o naprawienie tego - Jeśli nadal się nie da proszę każdą lilię usunąć,
Na leave ponad trzciną cukrową też jest to "Coś" - https://zapodaj.net/42eca3b1f0d8c.png.html
https://zapodaj.net/ef8800294328d.png.html
Czy jest szansa dodania pozostałych 3 klas z MS'a? Mianowicie - Chodzi o klasy Widmo, Chronos i PradawnyZen. Wyrównałaby się dzięki temu ilość klas na MF w stosunku do tej z MS i przy okazji gracze mogliby potestować nowe klasy ^^,
Nadal to występuje - Z niewiadomych przyczyn gracze nagle tracą możliwość wykorzystywania umiejętności w klasach.. Ktoś mi to wytłumaczy? Jak to się dzieje? O co z tym chodzi? Bo nie rozumiem.. EDIT: Patrz -> Sam dół postu
Po użyciu "RESETKIT" na mapach nie możemy używać części przywilejów na spawnie - M.in. ustawień, czy też osiągnięć,
Może wpadnie Ci do głowy Krystian jakiś pomysł dotyczący "Odblokowywaczy" u graczy, którzy już mają wszystkie klasy poniżej 800 exp'a? Może możliwość kupienia droższej klasy za nie? Troche szkoda, że mam ich tyle, a nic z nimi nie mogę zrobić,
Gdy klikniemy na sojusze tworzą się dwa osobne bugi: Pierwszy, gdy wejdziemy na "LISTA SOJUSZY" nic nam się nadal nie ukazuje, drugi, gdy wyjdziemy z sojuszy nie możemy używać dodatków, ustawień i sojuszy - Pomaga jedynie wyjście z mapy,

Zmiany dotyczące klas:

Cień: Skoro nic w nim nie jest zmieniane, proszę zmniejszyć cenę i umożliwić odblokowanie go, bo nie jest taki OP, aby znajdował się w gronie klas nie do odblokowania,
Bomber: Klasa generalnie troche mem, gdy raz użyjemy umiejętność, drugi raz już nie możemy, przy okazji sama umiejętność jak za klasę poniżej 500 expa sporo za mocna, w dodatku dobry miecz + set czynią Bombera chyba najlepszym wśród tanich klas. Proszę o naprawę oraz znerfienie umiejętności oraz setu w klasie,
Climber: Zdążyłem się ostatnio przekonać, że umiejętność w klasie raz działa, a raz nie - Nie mam pojęcia jaki czynnik wywołuje fakt zadawania obrażeń przeciwnikom, zgłaszam to jedynie jako być może mini przełom w naprawieniu klasy,
Heros: Klasa nie ma umiejętności, ma jedynie "Wzmocniony" miecz, który prawdę mówiąc niewiele oferuje i nie zadaje aż takich mocarnych obrażeń. Prosiłbym o zmianę zaklętego ognia I na II + dodaniu delikatnego prota na jakąś część setu, albo o dodanie dodatkowego "Bonusu" mieczowi (Coś na zasadzie umiejętności),
Rycerz: Zadawanie podwójnych obrażeń przeciwnikowi, gdy ktoś ma mało hp w klasie nie działa, albo usunąć to z opisu klasy, albo naprawić (Ustawić na losowe najlepiej),
Szczęściarz: Opis powinien ulec zmianie, ponieważ leczy nam kilka HP już przy 4 serduszkach,
EnderKing: Prosze jeszcze o dodanie prot III na hełm klasy,
IceMan: Jest klasa, która ma dokładnie taką samą umiejętność - Prisoner. Czy można właśnie IceMana usunąć? Prisoner oferuje lepszy set i miecz, stąd też moja decyzja...
Archer: Jeśli nic nie będzie się dało zrobić z Rycerzem i nie będzie działać te podwójne zadawane obrażenia proszę Archera usunąć, ponieważ jest dokładnie taki sam jak wspomniany wyżej Rycerz ^^,
Zeus: Troszkę zbyt wiele obrażeń zadaje jego umiejętność,
Hardcore: Nie żeby coś, ale zabić nim kogoś jest bardzo ciężko, ja wiem, że te pseudo double exp się dostaje, ale jak na taki zestaw, jest to w ogóle nieopłacalne. Klasę można usunąć, ewentualnie ustawić x4 razy exp, jednak bardziej skłonny jestem na pierwszą opcję,
Blaze: Broń zadaje zbyt niskie obrażenia, jednak przy zmianie sharpu proszę jednocześnie zmniejszyć zaklęty ogień,
Żniwiarz: Nadal jego "Mocarna kosa" to istny bubel, zachęcam dać +2-3 sharpy (Poza kosą klasa nic nie oferuje),
MilkMan: Czy nie dałoby się umożliwić graczom natychmiastowego wypijania mleka? Trochę to trwa zanim je wypijemy, a w takim czasie równie dobrze może nas zabić gracz. Ze względu na słabą umiejętność można pokusić się też o dodanie sharpu do miecza, jednak trochę ucierpią na tym inne klasy również ze słabymi umiejętnościami,
Mściciel: Umiejętność powinna być używana co max 5 sekund, a miecz klasy powinien dostać sharpa,
Wizard: Miecz klasy powinien mieć sharpa, ze względu na słabą umiejętność,
Ogłuszyciel: Proszę dodać prot III na klatę oraz prot II na buty (Zbyt słaby set),
Viking: Temat sporny - Skoro Viking praktycznie ma tylko ten topór, to można się pokusić o zmianę jego na kamienną siekierę ostrość III (7.75 dmg) - Na ten moment jest to diamentowa siekiera ostrość I (7.25 dmg) zmiana o .50 dmg nie jest aż taka wielka, ale jeśli będzie to dużo, to proszę zwiększyć cenę klasy o 100 expa,
Hulk: Ja wiem, Hulk to Hulk, ale siłka 2 to gruba przesada xD,
Dracula: Klasa powinna dostać +1 sharp oraz większą szansę na wyssanie hp z przeciwnika,
Lotnik: Klasa posiada zdecydowanie za słaby set, proszę o mocny buff,
Assasyn: Wiem, że klasa ma dobry set, jednak i tak pada na 3 hity od większości klas, proszę zamiast 5 serc zrobić 6,
Wither: Podobno nadal jest to zwykły łuk, dodatkowo ma baaardzo słaby set: Jeśli tak jest zmniejszyć cenę do 800,
Wojownik: Zbyt krótka siłka.. W końcu efekt jest jednorazowy, powinien moim zdaniem oferować znacznie więcej niż dotychczas,
Biolog: Nie jestem pewien, ale z tego co pamiętam ma słabą broń, nawołuję o dodatkowego sharpa,

Przywoływacz: Zgodnie z tym co napisał @Shycoervx umiejętność w klasie nie działa, oraz klasa generalnie jest mało konkurencyjna


Jak widać zmian wiele - Jednak tryb przeżywa od dłuższego czasu pewnego rodzaju "Kryzys", widzę to po opiniach graczy, zresztą, moja także nie jest już taka cudowna jak to było kiedyś. Życzę miłego i spokojnego naprawiania tego wszystkiego, jeśli znajdę coś jeszcze postaram się niezwłocznie to tu dodać jednak już pod tym co zostało napisane wyżej.
A, i najważniejsze - Proszę Cię Krystianie, napisz w tym wątku co zrobisz, a czego nie, jest to dla mnie bardzo istotne (Nie musisz wszystkiego naraz ze względu na ilość poprawek. Jeszcze raz, powodzenia.




AKTUALIZACJA!!!
Na wersji 1.9 i wyżej występuje tarcza - Przeszkadza w walce oraz odkryłem, że możemy się dzięki niej zbugować. Proszę ją usunąć niezwłocznie.




Aktualizacja. Nie do końca rozumiem, jednak czasami, gdy bije nas osoba która ma broń/umiejętność z ogniem potrafi nas (Gdy już przestanie nas bić) dodatkowo uderzyć/odrzucić/podrzucić, tak, jakby biła nas niewidzialna osoba :o
Dodatkowo Remik prawdopodobnie odkrył dlaczego czasami umiejętności się bugują - Dzieje się tak gdy klikniemy PPM na mieczu. Wg mnie dziwna bardzo sytuacja, jednak prawdopodobnie to wywołuje niedziałające umiejętności w klasach.




Aktualizacja!
Proszę zwrócić uwagę na wszystko to co napisał Remik!

Jestem jedną z osób pamiętających złote czasy, w których na MS i MF grało 1000 osób, a RC i MC ISTNIAŁY.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-July-2019 11:43:21 przez Caynaz.)
Oceny: pixieily (+2), DabKing (+1), Mefisto720 (+1), Camrakor_13 (+1), 20staTOPAxd (+1), Remikpl (+1)
07-July-2019 23:15:30
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Krystian Offline
Admin
******

Liczba postów: 1,069
Dołączył: Nov 2017
566
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
_KKXD_

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 45,527.00
Post: #2
RE: PvP Kits - Zmian ciąg dalszy
Wyedytowałem Twój post, skreśliłem w nim wszystkie poprawione rzeczy. Co do Antycheata to w ciągu kilku najbliższych dni postaram się coś wymyśleć, póki co pozostaje zgłaszanie takich graczy Moderacji.
Oceny: japsogesti (+1)
08-July-2019 14:02:38
Znajdź wszystkie posty
Shycoervx Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 81
Dołączył: Jun 2019
28
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ZervicVI

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: PvP Kits - Zmian ciąg dalszy
Dodam jeszcze, że umiejetnosc przywoływacza nie działa, A żelaznym mieczem i słabym setem nic nie da się zrobic. Sugeruje zmianę miecza na diamentowy I zwiększenie prota.

Edit:
Dobra, umiejętność działa, wszystko niby spoko, ale klasa ciągle niegrywalna;
1.Gdy zombie biją więcej niż 1 osobe, wywala za aure.
2. "Treser" nie dziala.
3. Cena sporo zawyżona, za 800 expa dostajemy klasę, która ciężko jest kogoś zabić, zombie praktycznie nic nie biją.

A szkoda, klasa ma potencjał
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18-July-2019 21:45:03 przez Shycoervx.)
Oceny: japsogesti (+1), gram (+1), Caynaz (+1)
08-July-2019 19:00:38
Znajdź wszystkie posty
Blazej309 Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 399
Dołączył: Feb 2016
232
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
MagicWordPL

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 4.00
Post: #4
RE: PvP Kits - Zmian ciąg dalszy
Odkryłem, że zupy się nie jedzą (najczęściej w biegu, przy ścianie, walce na schodach, przeskakiwaniu nad blokiem) przez co trzeba klikać od 2-4 razy aby się zjadła.
Oceny: japsogesti (+1)
11-August-2019 17:43:03
Znajdź wszystkie posty
Caynaz Niedostępny
✰ Pogodziarz ✰
***********

Liczba postów: 2,471
Dołączył: Apr 2017
937
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
愛してる

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 1,571.00
Post: #5
RE: PvP Kits - Zmian ciąg dalszy
No nic w tym dziwnego, AC z czymś tam sie gryzie i tak musi zostać. A przynajmniej tak pisał kiedyś Krystian.

Jestem jedną z osób pamiętających złote czasy, w których na MS i MF grało 1000 osób, a RC i MC ISTNIAŁY.
11-August-2019 18:18:13
Znajdź wszystkie posty
Afrapul Offline
Zbanowany

Liczba postów: 2,875
Dołączył: Sep 2017
Nick na Serwerze:
Afrapul

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 852.00
Post: #6
RE: PvP Kits - Zmian ciąg dalszy
Na prośbę autora - zamykam

Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-November-2019 18:09:09 przez Afrapul.)
27-November-2019 18:09:03
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości