Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Questy
Autor Wiadomość
Sonic001 Offline
Zagubiony
*

Liczba postów: 1
Dołączył: Dec 2014
0
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

MineGold: 0.00
Post: #1
Questy
Fajnie by bylo gdyby byly questy w GTA zeby bylo realniej a nie ze trzeba zabijac zarabiac kase zabijac S.W.A.T prosze zróbcie to :Shy
08-12-2014 17:19:12
Znajdź wszystkie posty
Brat Banana
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecam, warto odwiedzic!
Nakokszony
Unregistered

 
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Questy
Ale GTA na MS nie ma
08-12-2014 17:24:08
Nakokszony
Unregistered

 
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Questy
Pisz na Minefox.pl
08-12-2014 19:32:07
Ajron Offline
✰ Pomocnik Mineserwer ✰
*****

Liczba postów: 1,916
Dołączył: Aug 2014
1060
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ironhide

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.60
Post: #4
RE: Questy
GTA jest na minecraftowo.pl

[Obrazek: image.php?dm=BDNA]
08-12-2014 20:27:41
Znajdź wszystkie posty
Arih Offline
Spamer
*********

Liczba postów: 863
Dołączył: Jul 2014
Nick na Serwerze:
Undisclosed

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #5
RE: Questy
Nie musicie tutaj spamic. Kazdy wie gdzie co jest kolega sie poprostu pomylił Wink
09-12-2014 22:10:09
Znajdź wszystkie posty
SkyLifeV Niedostępny
★ WarLord ★
***********

Liczba postów: 1,475
Dołączył: Jun 2014
370
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Male

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Questy
(08-12-2014 20:27:41)ironhide napisał(a):  GTA jest na minecraftowo.pl

Na minefoxie tez podobno.ma byc bo widzialem portal (niedostepny) z podpisem GTA
09-12-2014 22:15:43
Znajdź wszystkie posty
Ajron Offline
✰ Pomocnik Mineserwer ✰
*****

Liczba postów: 1,916
Dołączył: Aug 2014
1060
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ironhide

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.60
Post: #7
RE: Questy
Na minefoxie i royalcrafcie rejestracja mi się zepsuła bo mam się zalogować jak ja nawet nie zarejestrowany i nie mogę tam wejść i proszę loguję a tu złe hasło ja nwm co tam się stało.

[Obrazek: image.php?dm=BDNA]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-12-2014 22:53:58 przez Ajron.)
09-12-2014 22:53:25
Znajdź wszystkie posty
Młody G.O.L.D Offline
° $ucharek °
************

Liczba postów: 2,260
Dołączył: Aug 2014
Nick na Serwerze:
Male

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: Questy
Ironhide możliwe, że ktoś się tam rejestrował, a miał taki sam nick.
Co do pomysłu to nawet fajny, urozmaicil by tryb.
Zapewne GTA to autorski plugin wiec Q tez trzeba by bylo samemu stworzyc.
Wiec potrzebny jest czas Big Grin
09-12-2014 23:17:25
Znajdź wszystkie posty
MINEFILD Offline
Kumaty
**

Liczba postów: 64
Dołączył: Dec 2014
5
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

MineGold: 0.00
Post: #9
RE: Questy
A ja mam pomysl na quest' a morzna by co tydzien np. w sobote organizowac wyscigi ja moge zbudowac tor bendzie ok. 10 okronzen kto bendzie na wszystkich 10 rundach pierwszy morze wygrac free vip na 30 min. albo kase lub jakas dobra bron .

Jestem bardzo kreatywny i bardzo lubie budowac ale prosze was nie oceniajcie mnie z gory puki nie zobaczycie moich budowli .
......................
......................
......................
A i sorry za ortografie ale pisze na konsoli PSP i niemam wszystkich polskich liter na konsoli .
13-12-2014 13:52:48
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości