Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Jakaś taktyka?
Autor Wiadomość
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #31
RE: Jakaś taktyka?
(25-June-2020 22:25:02)JanekPLPL napisał(a):  czy tylko ja uważam, że zdolność do latania (szybkiego) jest już sama w sobie dobra? obrażenia, które zadaje smok są na prawdę za duże, a potki krzywdy w jego przypadku jak i zjawy są (imo) bardzo słabym pomysłem. Klasa za 15/10k jest latającą wersją klasy za 20k Tongue

do siły smoka także zalicza się jego model, nie ma na to wpływu ale już tak jest, z miecza trafiłem go może 2 razy przez 2 miesiące gry, a z łuku odbija 50% strzał, jak nie więcej, już nie mówiąc o tym jak mamy w niego strzelać gdy zadaje nam 2 serca z jednej kulki (strzela nimi bardzo szybko) w smoczym secie/secie druida.

Masz w 100% rację. Do tego ilość takich smoków w jednej grze, gdzie nawet takim wszwchem nie masz szans. Największym gwoździem do trumny na tym trybie jest to, że można sobie od tak kupić $$ i każdy może mieć takiego smoka. Gdyby nie dało się kupić $$ to gra wyglądała by i wiele inaczej i inni gracze rozwijali by swoje konta w podobnym tempie. Taki smok to był by unikat.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
25-June-2020 22:36:00
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Gubernator :3 Offline
Zbanowany

Liczba postów: 8
Dołączył: Jun 2020
Nick na Serwerze:
Gobernadoo

MineGold:
0.00
Post: #32
RE: Jakaś taktyka?
[b]Moje propozycje:
•Nerf tych mega op bossów co łamią wszystkich wzrokiem,
•Dodanie pomysłu Lojda - Skrytobójca, umiejętność znikania na 10 sekund, cooldown 30 sekund,
•Ulepszenie zbrojek, bo jak na razie to jest wielka lipa,
•(Pomysł banana) po 20 duszach dostaje się jedną z jakichś magicznych (jednorazowe).
25-June-2020 22:38:30
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #33
RE: Jakaś taktyka?
na zakup $$ w item shopie jest rozwiązanie, wprowadzić jakiś system lig/punktów, co mam na myśli, każda profesja/item byłby dostępny dopiero od konkretnej ligi/ilości punktów tak więc nie będzie sytuacji typu, 0lvl archanioł etc, ale już chyba za późno na takie rozwiązania, gdy sporo osób zakupiła kilka profesji mając niski poziom.

@pomysł banana

imo nie powinno to wynagradzać 1 osoby, czy grupy osób, a cała drużynę, np efektem na kilka minut, czy to regeneracji/resistance/spd (na odpowiednim poziomie), no i oczywiście jakiś limit na te efekty/dusze. Czy jakieś drobne itemki typu ciasta/potki, ale także dla wszystkich.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-June-2020 22:42:18 przez JanekPLPL.)
Oceny: Gubernator :3 (+1)
25-June-2020 22:38:55
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #34
RE: Jakaś taktyka?
(25-June-2020 22:38:55)JanekPLPL napisał(a):  na zakup $$ w item shopie jest rozwiązanie, wprowadzić jakiś system lig/punktów, co mam na myśli, każda profesja/item byłby dostępny dopiero od konkretnej ligi/ilości punktów tak więc nie będzie sytuacji typu, 0lvl archanioł etc, ale już chyba za późno na takie rozwiązania, gdy sporo osób zakupiła kilka profesji mając niski poziom.

@pomysł banana

imo nie powinno to wynagradzać 1 osoby, czy grupy osób, a cała drużynę, np efektem na kilka minut, czy to regeneracji/resistance/spd (na odpowiednim poziomie), no i oczywiście jakiś limit na te efekty/dusze. Czy jakieś drobne itemki typu ciasta/potki, ale także dla wszystkich.

Można by wprowadzić, że gdy nie masz, np wymaganego lvla to masz i 50% większy cooldown. Oczywiście lvl nie musiał by być adekwatny do ceny klasy. Np na archa jest potrzebne 150 lvli, a wymagany lvl na normalny cd była by przykładowo 50.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
25-June-2020 22:46:11
Znajdź wszystkie posty
Admin Online
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #35
RE: Jakaś taktyka?
(25-June-2020 22:36:00)bum35 napisał(a):  
(25-June-2020 22:25:02)JanekPLPL napisał(a):  czy tylko ja uważam, że zdolność do latania (szybkiego) jest już sama w sobie dobra? obrażenia, które zadaje smok są na prawdę za duże, a potki krzywdy w jego przypadku jak i zjawy są (imo) bardzo słabym pomysłem. Klasa za 15/10k jest latającą wersją klasy za 20k Tongue

do siły smoka także zalicza się jego model, nie ma na to wpływu ale już tak jest, z miecza trafiłem go może 2 razy przez 2 miesiące gry, a z łuku odbija 50% strzał, jak nie więcej, już nie mówiąc o tym jak mamy w niego strzelać gdy zadaje nam 2 serca z jednej kulki (strzela nimi bardzo szybko) w smoczym secie/secie druida.

Masz w 100% rację. Do tego ilość takich smoków w jednej grze, gdzie nawet takim wszwchem nie masz szans. Największym gwoździem do trumny na tym trybie jest to, że można sobie od tak kupić $$ i każdy może mieć takiego smoka. Gdyby nie dało się kupić $$ to gra wyglądała by i wiele inaczej i inni gracze rozwijali by swoje konta w podobnym tempie. Taki smok to był by unikat.

Gdybyś był sponsorem i kładł 500zł+ każdego miesiąca przez najbliższe lata na samego dedyka to nie byłoby problemu Smile więc marudzenie na ten aspekt mija się z celem, bez tego wvsp nigdy by nie powstało.


@temat
wątek zboczył z torów całkowicie bo miało być o taktyce a znów skończyło się na marudzeniu o zbyt szybkim padaniu, jeśli smok jest za silny niech osoby KTÓRE GO JUŻ MAJĄ ODBLOKOWANEGO zrobią osobny wątek i zasugerują zmiany.


(25-June-2020 22:46:11)bum35 napisał(a):  
(25-June-2020 22:38:55)JanekPLPL napisał(a):  na zakup $$ w item shopie jest rozwiązanie, wprowadzić jakiś system lig/punktów, co mam na myśli, każda profesja/item byłby dostępny dopiero od konkretnej ligi/ilości punktów tak więc nie będzie sytuacji typu, 0lvl archanioł etc, ale już chyba za późno na takie rozwiązania, gdy sporo osób zakupiła kilka profesji mając niski poziom.

@pomysł banana

imo nie powinno to wynagradzać 1 osoby, czy grupy osób, a cała drużynę, np efektem na kilka minut, czy to regeneracji/resistance/spd (na odpowiednim poziomie), no i oczywiście jakiś limit na te efekty/dusze. Czy jakieś drobne itemki typu ciasta/potki, ale także dla wszystkich.

Można by wprowadzić, że gdy nie masz, np wymaganego lvla to masz i 50% większy cooldown. Oczywiście lvl nie musiał by być adekwatny do ceny klasy. Np na archa jest potrzebne 150 lvli, a wymagany lvl na normalny cd była by przykładowo 50.

głupota, najwiekszy lvl prezciez maja ci co wsparli serwer, wiec tylko karasz graczy ktorzy doszli do czegos ciezsza praca.


W kwestii ekonomi istniejących klas nic sie nie zmieni bo nie bedzie to uczciwe w stosunku do nowych oraz starych graczy, system zakupów pozostanie niezmienny. Co najwyzej moze sie pojawic jakas klasa w przyszlosci co bedzie wymagala np +100lvl aby ja wgl zakupic.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

27-June-2020 08:50:30
Znajdź wszystkie posty
Admin Online
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #36
Jakaś taktyka?

[Obrazek: kE1tfkT.png]

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

27-June-2020 08:54:21
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości