Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                        
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15 które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineSerwer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft


Rekrutacja Policjantów MineFox - Luty 2021


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Mroczny Mag - Propozycja
Autor Wiadomość
VSovenV Offline
Zbanowany

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2019
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold:
0.00
Post: #1
[Rozwiązane] Mroczny Mag - Propozycja
Hejka,
Chciałbym się z wami podzielić moją propozycją na temat Mrocznego Maga.
Mag jak każdy pewnie wie jest jest po prostu słaby w III odsłonie wvsp, głównie dlatego że został on "Przeniesiony" z II gdzie na innych mechanikach sprawdzał się bardzo dobrze, lecz niestety w III odsłonie trybu po dojściu mocniejszych bossów stał
się "słabą odsłoną" potężnych magów typu Szatan , Herobrine. Oczywiście ostatnie zmiany w zbrojach wojowników bardzo osłabiły wszystkich magów, ale Szatan czy Herobrine mają skille którymi nadrabiają straty w miksturach, niestety tego nie można powiedzieć o magu który nie ma niczego czym mógłby nadrobić straty w miksturach.

Propozycja:
1.) Zwiększenie odporności maga z II do IV
- Zwiększenie odporności pozwoli magowi na większą "swobodę" w walce z osobami które posiadają broń typu berło.
2.) Podniesienie ilości serduszek maga z 24 do 29.
- To pozwoli magowi na przyjmowanie w jakimś stopniu większych obrażeń.
3.) Całkowita zmiana broni maga. [Szczegóły napiszę pod spodem.]
- Usunięcie odrzutu z laski.
- Zwiększenie obrażeń do 9.
- Zmiana trucizny na osłabienie [4 sekund osłabienia, myślę że będzie to odpowiednia liczba]
4.) Zwiększenie szybkości maga z I do II.
- To jest jedyna mobilność maga.
5.) [Tutaj postanowiłem podać koncepcję Hexy, która bardzo mi się spodobała.]
Dodanie różdżki klątwy z WD z lekkimi zmianami:
- Cd różdżki 12-16 sekund.
- Efekty spowolnienia i "otrucia" [Efekt dzięki któremu wojownikom będzie szybciej spadał głód.], efekty trwałby 4-6 sekundy.
- Dodanie obrażeń do różdżki po to by mag mógł walczyć na dystans.

To na tyle :->
Zapraszam do dyskusji!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-August-2020 10:16:31 przez VSovenV.)
Oceny: Sometelbii (+1), dejwłos (+1), WinLooX (+1)
10-August-2020 15:03:23
Znajdź wszystkie posty
Brat Banana
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy:
entity_seven Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 257
Dołączył: Nov 2019
55
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
entity_seven

MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Mroczny Mag - Propozycja
Moim skromnym zdaniem ta propozycja jest sensowna. Mag, który dotąd mógł jedynie zaskoczyć wojownika w ciasnych przestrzeniach teraz będzie mieć szansę w otwartej konfrontacji z wojownikami.
Większa wytrzymałość i szybkość maga znacząco pomoże mu w tej walce i zwiększy opłacalność klasy, sprawi, że mag będzie wart tych 20k. Osłabienie jest z pewnością bardziej dotkliwe niż trutka. Przydadzą się testy, ale jest to dobry kierunek wzmocnienia maga i przywrócenia mu dawnej chwały.


Pieczęć jednostki zatwierdza tą wypowiedź.
JS via vera et vita est 7 :}

[Obrazek: image.php?dt=UUR6]
10-August-2020 15:19:37
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 278
Dołączył: Sep 2019
115
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
Mroczny Mag - Propozycja
http://mineserwer.pl/showthread.php?pid=...#pid420095
Tutaj proponowałem dokładnie to samo [emoji58]. Ale tak, jestem zdecydowanie ZA zmianami. Obecnie, bardziej boję się szlama niż maga.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Kiedy balans wejdzie za mocno...
[Obrazek: image.php?di=PAFM]
Oceny: Prosekx (+1)
10-August-2020 15:52:21
Znajdź wszystkie posty
WinLooX Offline
Zagubiony
*

Liczba postów: 8
Dołączył: Aug 2020
1
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
WinLooX_PvP

MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Mroczny Mag - Propozycja
Też jestem jak najbardziej ZA, może wreszcie wojownicy zaczną się liczyć z magiem tak jak to było na w vs p 1 Smile
10-August-2020 15:59:50
Znajdź wszystkie posty
VSovenV Offline
Zbanowany

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2019
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold:
0.00
Post: #5
RE: Mroczny Mag - Propozycja
@refresh
11-August-2020 22:39:24
Znajdź wszystkie posty
VSovenV Offline
Zbanowany

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2019
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold:
0.00
Post: #6
RE: Mroczny Mag - Propozycja
@refresh
15-August-2020 11:11:56
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 521
Dołączył: Nov 2016
130
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Mroczny Mag - Propozycja
największe problemy maga to jego mała mobilność i wytrzymałość. Mag to profesja, która walczy na bardzo krótki dystans (potki to w zasadzie walka wręcz, praktycznie ten sam zasięg) Klasa, która musi zbliżyć się na dystans 2/3 kratek powinna posiadać:
a) możliwość bardzo szybkiego zbliżenia się
b) sporą wytrzymałość/regenerację (gdyby atak się nie udał, a nie okłamujmy się, prawie nigdy się nie udaje, już nie mówiąc o zabiciu kogoś)
c) ogromne obrażenia (coś pokroju potek krzywdy 3, w adekwatnej ilości) (kara za nieuważną grę, mag jest wolny i mało wytrzymały, nie jest ciężko przed nim uciec, czy na niego uważać, czy po prostu go zburstować [użyć kilku umiejętności/broni, w krótkim odstępie czasu, tak aby ten nie zdążył zareagować])
15-August-2020 14:35:23
Znajdź wszystkie posty
VSovenV Offline
Zbanowany

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2019
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold:
0.00
Post: #8
RE: Mroczny Mag - Propozycja
@refresh
17-August-2020 22:03:04
Znajdź wszystkie posty
entity_seven Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 257
Dołączył: Nov 2019
55
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
entity_seven

MineGold: 0.00
Post: #9
RE: Mroczny Mag - Propozycja
@VSovenV
Nie nadużywaj refresh, rozumiem, że czekasz aż banan się wypowie.


Pieczęć jednostki zatwierdza tą wypowiedź.
JS via vera et vita est 7 :}

[Obrazek: image.php?dt=UUR6]
18-August-2020 00:55:30
Znajdź wszystkie posty
VSovenV Offline
Zbanowany

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2019
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold:
0.00
Post: #10
RE: Mroczny Mag - Propozycja
(18-August-2020 00:55:30)entity_seven napisał(a):  @VSovenV
Nie nadużywaj refresh, rozumiem, że czekasz aż banan się wypowie.

Przecież odświeżam co 24h, czyli niczego nie nadużywam.
18-August-2020 11:14:26
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości