Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                        
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15 które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineSerwer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft


Event KARAOKE 2021 - TeamSpeak MineSerwer.pl

Rekrutacja Policjantów MineSerwer - Kwiecień 2021


Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Parę ważnych zmian
Autor Wiadomość
EUYHAgYR Offline
Pomocny
****

Liczba postów: 73
Dołączył: Jan 2017
12
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
EUYHAgYR

MineGold: 0.00
Post: #1
[Rozwiązane] Parę ważnych zmian
1. Chodzi o zbrojmistrza, aby zmienic wizualnie wyglad jego zbroji z żelaznej na emeraldową. Jakie by to miało zastosowanie? Chociażby psychologiczne ponieważ teraz ma zelazna a zwykli gracze maja diamentową. Nieukrywajmy, że zbrojmistrz jak sama nazwa wskazuje powinien miec nieco mocniejszy set nawet z wyglądu. Kiedy jakiś BOSS zobaczył by zbrojmistrza w emeraldowej zbroji zapewne ominał by go szerokim łukiem( ponieważ pewnie sobie pomysli ze to jakis VIP czy Archanioł/ bedzie sprawiał wizualnie o wiele silniejszego) Co do samej siły zbroji bez zmian, taka jaka zaproponował w swoim wątku ImHeXA jest okej (Chodzi tylko aby zmienic go wizualnie)



2.Limit profesjii wojowników, czhodzi tutaj mi o taki sam limit jak w przypadku bossów po stronie potworów(tylko znacząco słabszy) Dam przykład aby nie dochodziło do takich sytuacji, że gra na mapie 21 osób z czego 6 Archaniołów, 5 Wszechmogacych, 5 Hefajstosów, 4 Kapłanów i jeden np. Alchemik. Wspomogło by to mocno graczy, którzy dopiero zaczynaja gre ponieważ w stosunku z profesjami wymienionymi powyżej nie maja szans na zdobycie kili. Kiedy graja takie klasy strasznie ksują /oraz kiedy jestes takim zombiaczkiem no to wiesz......

Wojownicy warto zauwazyc maja jednak nieco trudniej niz potwory dlatego chodzi mi o to aby wprowadzony limit nie był tak duzy jak w ich przypadku./Paru Archaniołow na jednej rundce może sie oczywiscie pojawic, ale wszystko z UMIAREM!



3.Blokada przy wyrzucaniu itemów! Pewnie wiekszosc z was na poczatku sie oburzy przeczytajac ten pomysł. Chodzi o to aby wojownicy dostali taka sama blokade przy wyrzucaniu itemów jak potwory.
Dzieki czemu, skończyło by się, że jakiś gracz przez przypadek wyrzuci swój miecz w trakcie walki. Oraz znacząco by orgraniczyło przezucanie sobie itemów z jednego konta np. na drugie tak aby nie dochodzilo zegracz ma po pare eliksirów. bananów, elytr itp. Ograniczyło by to także bezmyślne donejtowanie graczy przez co tak jak poprzednio nie mieli by tyle bananów, eliksirów itp. Za to znacznie wieksze wykorzystanie miał by KRYSZTAŁOWY MAGAZYN! Jakby ktoś chciał coś komuś dać bo miałby np dwa berła to wrzucił by je do magazynu w ten sposób zwykli gracze mieli by również wieksze szanse aby dostac jakis fajny przedmiot, a nie ciagle tylko jacys zmuwieni sobie dajmy na to koledzy, którzy chcą wybić wszystkich pozostałych wojowników aby miec dla siebie wiecej kili.



4.Ograniczyć system swiątyń!. Tutaj może najbardziej kontrowersyjny pomysł. Tak żeby z 3 swiątyń zostały 2. Dlaczego dwie, ponieważ wydaje mi się ze poniekąd przez ten nowy system w vs p straciło trochę na grywalności. Rundy trwają za długo kiedy ktoś np. zginie musi nie raz czekać pół godziny aby znowu grać znowu wojownikiem. Bez owijania w bawełne może potworem również da się zdobyć level, ale jest to znacznie cieższe niz wojem. Szczególnie teraz kiedy gra głownie mnóstwo VIPÓW jest to nie raz pół godziny zwyklego "wybiegania ze spawnu i wracania zaraz z powrotem". Gra staje się strasznie wtedy monotonna.W wyniku czego duża ilość osób po prostu wychodzi..... W poprzednich wersjach PONIEKĄD tez tak mogło być JEDNAK NIE TRWAŁO TO PÓŁ GODZINY. Sadze ze nowy system w pewnym sensie jest jednak ciekawy i wyróznia go od poprzednich edycji.

Dlatego proponuje by zostały 2 świątynie a czas dajmy na to został by skrócony z 33 do 25 minut?(skrócic czas o osiem minut) TO DO DYSKUSJI.

Wydaje mi się (choć to raczej mniejszy problem) ze równiez przez to ze rundy sa tak długie duza czesc graczy nie ma za bardzo czasu w nie grac, a jak teraz lognie wojem no to zginie( a niektórzy nie chca sobie również psuć statystyk).

Dlatego proponuję wprowadzić podane zmiany.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-March-2021 10:54:01 przez EUYHAgYR.)
Oceny: Bot (+1), TheDancingDemon (-1)
21-March-2021 10:51:21
Znajdź wszystkie posty
Brat Banana
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy:
ImHexa Online
Ekspert
******

Liczba postów: 340
Dołączył: Sep 2019
154
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Parę ważnych zmian
1. Nic to nie zmienia, zbroja i tak sprawia wrażenie potężnej (prot 3 + masa enchantów). Ponadto, zbroje chyba powinny się czymś od siebie różnić, a nie że każdy lata w emeraldzie.
2. Totalny bezsens, nie po to wyważaliśmy wojowników p2w i bossy, żeby to teraz zepsuć kolejnym limitem.
U potworów ma to sens, jeżeli limit jest pełny, czekasz minutę-dwie aż ktoś zginie, i już możesz wybrać bossa. Natomiast jeżeli jako wojownik nie uda Ci się wbić, musisz czekać 45 minut...
Już pomijając fakt, że gracze, którym nie uda się wziąć klasy, pójdą na bossy i dosłownie zniszczą grę, mszcząc się na tych którzy zajęli im sloty, przy okazji miażdżąc graczy f2p, którym rzekomo chcesz w ten sposób pomóc...
3. Przerzucanie itemów i tak zostało znacząco zredukowane (wnioskując po Twoich postach nie masz zapewne o tym pojęcia). Poważnie chcesz wspierać p2w? Żeby gracze nie mogli normalnie dzielić się przedmiotami?
Jeżeli ktoś chce dać znajomemu itemy, i tak zrobi to przez skrzynkę, więc koniec końców Twoja zmiana po prostu niepotrzebnie utrudni graczom życie, a pożytku z niej żadnego nie będzie.
4. Po raz kolejny popisałeś się zerową znajomością trybu.
Gracze wychodzą gdyż kompletnie nic nie mogą zrobić zwykłym potworem; nie dla tego, że gra jest dłuższa lub świątyni jest więcej...
A, i jeśli logniesz wojem to spokojnie możesz wrócić do rozgrywki, o ile nie miałeś antylogouta.

Kiedy balans wejdzie za mocno...
[Obrazek: image.php?di=PAFM]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-March-2021 11:15:28 przez ImHexa.)
Oceny: TheDancingDemon (+1), Zenri (+1), bum35 (+1)
21-March-2021 11:07:32
Znajdź wszystkie posty
JezuUfamTobie Offline
Kumaty
**

Liczba postów: 24
Dołączył: Jan 2021
6
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JezuUfamTobie

MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Parę ważnych zmian
[komentarz do usuniecia]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-March-2021 21:48:08 przez JezuUfamTobie.)
22-March-2021 21:44:05
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości