Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Smok - Ognisty Podmuch
Autor Wiadomość
VSovenV Offline
Zbanowany

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2019
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold:
0.00
Post: #1
[Rozwiązane] Smok - Ognisty Podmuch
Hejka,
Podczas jednej z moich gier smokiem wpadłem na pomysł lekkiej zmiany skilla o nazwie "Ognisty Podmuch":
A więc. Jak każdy kto grał smokiem wie że podczas użycia Ognistego podmuchu, smok "wyrzuca" falę ognia i od czasu do czasu parę ognistych kul, które zadają trochę obrażeń i podpalają wroga.
Moją propozycją jest usunięcie kul z tego skilla a zwiększenie wyrzucania ognia przez smoka o 2 sekundy.
Myślę że po takich zmianach granie smokiem stylem "Defensywnym" miało by większy sens niż teraz głownie dlatego że ciężko jest zdziałać smokiem z dużego dystansu.[Mam na myśli trafienie tymi kulami, co swoją drogą mają dosyć mały dmg]
Jedynym sposobem żeby wyrządzić jakiekolwiek "Krzywdy" tymi kulami to trzeba się zbliżyć do naszego przeciwnika na taką bliską odległość że szansa na dostanie z berła lub innego z tego typu gadżetu jest naprawdę wysoka, a myślę że ogień spowoduję że smok będzie bardziej użyteczny przez ogień [który jest przydatny do niszczenia zbroi takim profesjom jak: Archanioł , Wszechmogący] i granie smokiem w defensywie będzie miało większy sens niż teraz.
Zapraszam do dyskusji Smile
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-August-2020 14:59:58 przez VSovenV.)
Oceny: bum35 (+1), WinLooX (+1), Sometelbii (+1)
02-August-2020 14:54:20
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Smok - Ognisty Podmuch
Fireball'e są bardzo ciekawym dodatkiem do tego podmuchu, ale niestety bugują się przez model postaci jaką jest smok :/ Aby efektywnie strzelać z fireball'i z ognistego podmuchu musimy idealnie trafić w timing i kliknąć shifta, gdy skill wystrzela nam fireball'a - wtedy nasza postać opada w dół, a fireball nie buguje się w modelu smoka.
A może by tak zamiast zwiększać czas trwania skilla to dodać do tego skilla, aby ogień, który wystrzelimy nie gasnął? Wtedy wojownicy będą mieli dodatkowe utrudnienie i powód, aby zabić smoka, który lata sobie na Y 200 z jednym sercem. Można by też wprowadzić skill dla jakiejś klasy podstawowej(np obrońca), który ugaszał by ogień w pewnym obszarze.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-August-2020 15:14:57 przez bum35.)
Oceny: W0lf1k (+1)
02-August-2020 15:14:17
Znajdź wszystkie posty
VSovenV Offline
Zbanowany

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2019
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold:
0.00
Post: #3
RE: Smok - Ognisty Podmuch
(02-August-2020 15:14:17)bum35 napisał(a):  Fireball'e są bardzo ciekawym dodatkiem do tego podmuchu, ale niestety bugują się przez model postaci jaką jest smok :/ Aby efektywnie strzelać z fireball'i z ognistego podmuchu musimy idealnie trafić w timing i kliknąć shifta, gdy skill wystrzela nam fireball'a - wtedy nasza postać opada w dół, a fireball nie buguje się w modelu smoka.
A może by tak zamiast zwiększać czas trwania skilla to dodać do tego skilla, aby ogień, który wystrzelimy nie gasnął? Wtedy wojownicy będą mieli dodatkowe utrudnienie i powód, aby zabić smoka, który lata sobie na Y 200 z jednym sercem. Można by też wprowadzić skill dla jakiejś klasy podstawowej(np obrońca), który ugaszał by ogień w pewnym obszarze.
Zgadzam się z tobą w większości, aczkolwiek z tego co zauważyłem to ogień pozostaje do tego czasu aż ktoś go nie ugasi albo ziemia na której ten ogień się znajduję nie zostanie zmieniona np: W lód poprzez skill "Lodowe Zamrożenie" , lub po prostu wysadzona przez skill eksplozji.
Ale to tylko moje obserwacje które mogą być błędne bo jakoś super dużej uwagi temu nie poświęcałem.
02-August-2020 20:33:36
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Smok - Ognisty Podmuch
@up
A może to jest zależne od ustawień mapy lub nawet i od serwera (ms/mf)?

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-August-2020 22:39:02 przez bum35.)
02-August-2020 22:38:37
Znajdź wszystkie posty
VSovenV Offline
Zbanowany

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2019
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold:
0.00
Post: #5
RE: Smok - Ognisty Podmuch
@up
Raczej nie. Tak jak pisałem, jakoś bardzo nie zwracałem na to uwagi Big Grin
03-August-2020 09:31:17
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #6
RE: Smok - Ognisty Podmuch
zwykly ogien jest gowno wart przy tych fireballach nawet jakby dmuchal ogniuem 2x dluzej a utracil dodatkowe fireballe to byloby to jego oslabienie a nie wzmocnienie.
Zwyklym podpaleniem nic nie zdzialasz a fireballe ktore "czasem" procz ognia sie odpala zadaja kluczowe i najwieksze obrazenia posrod jego skilli.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

03-August-2020 12:20:22
Znajdź wszystkie posty
VSovenV Offline
Zbanowany

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2019
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold:
0.00
Post: #7
RE: Smok - Ognisty Podmuch
(03-August-2020 12:20:22)Admin napisał(a):  zwykly ogien jest gowno wart przy tych fireballach nawet jakby dmuchal ogniuem 2x dluzej a utracil dodatkowe fireballe to byloby to jego oslabienie a nie wzmocnienie.
Zwyklym podpaleniem nic nie zdzialasz a fireballe ktore "czasem" procz ognia sie odpala zadaja kluczowe i najwieksze obrazenia posrod jego skilli.
Masz rację, chociaż. Zwykły ogień nie służy do zadawanie obrażeń. Jego zastosowanie to niszczenie zbroi u takich profesji jak np: Barbarzyńca , Wszechmogący , Archanioł ...
Mój pomysł nie miał na celu ani nerfienie ani buffowania smoka. Jest on wystarczająco dobry jak na klasę za 15k. Ja chciałem tylko aby zastąpić jego kule z podmuchu dodatkowym ogniem, bo jak trafnie zauważył bum35, jego kule są bardzo ciężkie do trafienia z racji blokowanie przez model smoka // jego ogień z podmuchu.

A jeśli chodzi o ten ogień: Jest szansa aby "przerobić" tego skilla na sposób:
Po aktywacji umiejętności "Ognisty Podmuch" smok zieje ogniem, a po zakończeniu "wypluwania" ognia puścić te fireballe? Może w jakiś sposób ułatwiło by to w trafianiu tymi kulami ... Oczywiście gdybyś miał czas // było by to możliwe do zrealizowania, a jeśli nie to pozostaję przystosować się do kucania podczas latania Tongue
03-August-2020 14:43:19
Znajdź wszystkie posty
VSovenV Offline
Zbanowany

Liczba postów: 101
Dołączył: Oct 2019
Nick na Serwerze:
grzesiek15

MineGold:
0.00
Post: #8
RE: Smok - Ognisty Podmuch
@refresh
06-August-2020 11:48:12
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #9
RE: Smok - Ognisty Podmuch
(03-August-2020 14:43:19)VSovenV napisał(a):  
(03-August-2020 12:20:22)Admin napisał(a):  zwykly ogien jest gowno wart przy tych fireballach nawet jakby dmuchal ogniuem 2x dluzej a utracil dodatkowe fireballe to byloby to jego oslabienie a nie wzmocnienie.
Zwyklym podpaleniem nic nie zdzialasz a fireballe ktore "czasem" procz ognia sie odpala zadaja kluczowe i najwieksze obrazenia posrod jego skilli.
Masz rację, chociaż. Zwykły ogień nie służy do zadawanie obrażeń. Jego zastosowanie to niszczenie zbroi u takich profesji jak np: Barbarzyńca , Wszechmogący , Archanioł ...
Mój pomysł nie miał na celu ani nerfienie ani buffowania smoka. Jest on wystarczająco dobry jak na klasę za 15k. Ja chciałem tylko aby zastąpić jego kule z podmuchu dodatkowym ogniem, bo jak trafnie zauważył bum35, jego kule są bardzo ciężkie do trafienia z racji blokowanie przez model smoka // jego ogień z podmuchu.

A jeśli chodzi o ten ogień: Jest szansa aby "przerobić" tego skilla na sposób:
Po aktywacji umiejętności "Ognisty Podmuch" smok zieje ogniem, a po zakończeniu "wypluwania" ognia puścić te fireballe? Może w jakiś sposób ułatwiło by to w trafianiu tymi kulami ... Oczywiście gdybyś miał czas // było by to możliwe do zrealizowania, a jeśli nie to pozostaję przystosować się do kucania podczas latania Tongue

szansa jest ale przerabiany nie bedzie, od tego smok ma zupelnie inny skill. Fireballe maja leciec jako bonus i twoja w tym broszka aby umiejetnie celowac w gracza i umiejetnie podpalac teren. Co do tematu to zamykam bo nie sugeruje niczego, wyduzanie skilla o kosztem fireballa to jakis koncert zyczen ktorego nie jestes w stanie nawet zargumentowac, jak sam wspomniales nie jest to niby ani nerf ani buff tylko twoje widzimi sie.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

09-August-2020 08:14:22
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości