Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Ankieta: Który txt jest lepszy stary czy nowy ?
Ankieta jest zamknięta.
stary 50.00% 5 50.00%
nowy 50.00% 5 50.00%
Razem 10 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
Autor Wiadomość
Zaaz433 Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 174
Dołączył: Jan 2015
53
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 60.00
Post: #1
Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
Witam, chciałbym przedstawić kilka propozycji oraz zgłosić kilka bugów w sprawie WvsP
1. Na mapie leśna twierdza część tłoków nie działa, inne z kolei można niszczyć. Część tłoków gdy położymy na nich blok złota zapada się i nie możemy wydobyć zbroi.
https://imgur.com/ibQbxBB
https://imgur.com/vwMm0M2

2. W panelu profesji nie pojawia się postać Rycerza Mroku, pojawia się tylko w tym tymczasowym lobby po zakończeniu gry.
https://imgur.com/GMQ5Osn

3. Klasy potworów są zbyt silne dla zwykłych wojowników. Będąc w full secie wojownika szkielet jednym strzałem z łuku zabrał mi 3,5 serca. Z kolei pigman zabrał połowę hp na 2 strzały, a to pewnie dlatego że jego broń ma aż 9 dmg, broń zombie również ma wysoki dmg w stosunku do tego u zwykłego wojownika bo wynosi 7 przy jednocześnie niewiele gorszej zbroi. Proponuję usunięcie powera z łuku szkieleta i zmniejszenie dmg na broni pigmana i zombie.
https://imgur.com/ivh6Iyu
https://imgur.com/77y2gBd

4. Boskie są zbyt op. Nie chodzi mi tutaj o płacz, że należy je absolutnie nerfić czy coś tylko według mnie głównym powodem dla którego psują rozgrywkę, jest to że można przywoływać je praktycznie non stop, bo co grę. Należy też powiedzieć że te bronie nie są op tylko w stosunku do potworów ale też i zwłaszcza do wojowników, bo gracz, który nie zamówił boskich praktycznie nie ma szans na zdobycie killi, bo gracz z boskimi jest w stanie zabrać każdego killa i jest to oczywiście logiczne, że mają mieć łatwiej, ale bez przesady. Dla wszystkich, którzy mieliby wątpliwości proponuję zagrać sobie zwykłą klasą wojowników bez boskich i vipa. Zdobycie nawet kilku killi jest bardzo trudne, nie wspominając nawet o tym, że gracz z samym vipem jest w stanie solo walczyć tak długo jakby miał już jakąś dobrą klasę wojownika. Proponuję cooldown na boskie i vipa tak aby można było je brać średnio raz na 2/3 rundy, wtedy wszystko będzie wg mnie odpowiednio wyważone gracze, którzy to zamówili nadal będą mieli duże ułatwienie ale nie będą mogli z niego notorycznie korzystać. Podobnie sprawa ma się z klasami wojowników. Ponadto gracze z boskimi nawet są w stanie pozwolić potworom przejąć 1 świątynię, tylko po to żeby potwory były bliżej, żeby zrobiły parę killi, więc pozwalanie jakkolwiek absurdalnie to nie brzmi na zabicie słabszych graczy (nie twierdzę, że wszyscy), a co za tym idzie żeby mogli farmić kille nawet jeśli nie na ich spawnie to tuż obok a potem i tak są w stanie uciec vortexem i rogiem to tylko pokazuje jak op są te przedmioty.

5. U golema można użyć fali sejsmicznej i podskoku jako kombosa, bardzo obciąża to serwer zwłaszcza w przypadku kilku golemów. Podobnie rzecz się ma z artylerią bałwana, która również obciąża serwer.

6. Slimy nie znikają, nie jestem pewien ale podejrzewam, że gdy plugawiec zginie a slimy nadal będą żyły to wystąpi ten bug.
https://imgur.com/wEosESG

7. Magiczne berło według mnie jest jednym z kilku boskich, który zasługuje na nerfa w postaci zmniejszenia dmg o połowę, tak że aby zabić na strzała zwykłego potwora należy użyć zarówno ppm jak i lpm. Sam fakt atakowaniu kilku potworów na raz i przebijania ścian to wielki atut tej broni.

8. Bezużyteczne zwycięstwo. Jak wiadomo za zwycięstwo nic się nie dostaje i o ile ma to sens w przypadku potworów, tak sądzę, że wojownicy powinni dostawać jakiś $. Myślę że najlepszą opcją byłaby równowartość 10% z $ otrzymywanych za lvl pieniędzy. Czyli jak teraz za lvl jest 300$ (co mam nadzieję zmieni się na 500) to za każdą wygraną wojownicy otrzymują 30$. Zatem żeby osiągnąć z wygranych równowartość lvl należy wygrać 10 gier, co zdecydowanie jest bardzo trudne a zmotywowałoby to graczy do faktycznej gry zespołowej a nie tylko latania po fragi. Czasem nawet ci "lepsi gracze" działają na nie korzyść innych żeby było więcej potworów i więcej fragów.

9. Niszczenie świątyni. Podobnie jak w poprzednim punkcie. Tak jak wojownicy chętniej latają po fragi niż bronią świątyń i grają zespołowo, tak potwory też chętniej lecą na pałę z nadzieją na zabicie vipa z all boskimi zamiast niszczyć świątynię. Dlatego proponuję aby za każdy zniszczony fragment potwory (drużyna) otrzymywała 1$, a gracz który zniszczył fragment 2$.

10. TXT. Jest to już absolutnie subiektywne, dlatego dodaję ankietę jednak według mnie i z tego co pisali gracze na serwie, rozumiem że kilku innych też stary txt był lepszy. Obecny ma co prawda więcej modeli, jednakże moim zdaniem to właśnie poprzedni z mniejszą liczbą modeli i większą liczbą textur utrzymywał świetny klimat WvsP, który pamiętam jeszcze z 1 i 2.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-April-2020 22:49:07 przez Zaaz433.)
Oceny: JanekPLPL (+1)
12-April-2020 18:18:04
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Szymiii Offline
Forumowy Guru
***********

Liczba postów: 2,466
Dołączył: Jun 2019
342
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzYmiii

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 820.00
Post: #2
RE: Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
Dobrze, pozwól, że także się wypowiem na ten temat:

(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a):  3. Klasy potworów są zbyt silne dla zwykłych wojowników. Będąc w full secie wojownika szkielet jednym strzałem z łuku zabrał mi 3,5 serca. Z kolei pigman zabrał połowę hp na 2 strzały, a to pewnie dlatego że jego broń ma aż 9 dmg, broń zombie również ma wysoki dmg w stosunku do tego u zwykłego wojownika bo wynosi 7 przy jednocześnie niewiele gorszej zbroi. Proponuję usunięcie powera z łuku szkieleta i zmniejszenie dmg na broni pigmana i zombie.
https://imgur.com/ivh6Iyu
https://imgur.com/77y2gBd

Oczywiście, zawsze tak było, że potwory były silne, lecz zgodzę się z jednym - potwory za dużo biją. Wiadome jest to, że gdy jesteś w smoczym secie i widzisz pigmena czy szkieleta to prosisz żeby nie umrzeć. Klasy ZBYT dużo zadają jak na swoje możliwości, lecz nie trzeba ich aż tak bardzo nerfić, ponieważ zaraz będzie przysłowiowy "płacz", że potwory nic nie zadają i będzie multum zbędnych wątków na forum. Proponuje żeby pigmen zamiast 9dmg zadawał 7 oraz nie dostawał złotych butów (zawsze jakieś ułatwienie w walce), szkieletowi zmniejszyć power do I .

(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a):  4. Boskie są zbyt op. Nie chodzi mi tutaj o płacz, że należy je absolutnie nerfić czy coś tylko według mnie głównym powodem dla którego psują rozgrywkę, jest to że można przywoływać je praktycznie non stop, bo co grę. Należy też powiedzieć że te bronie nie są op tylko w stosunku do potworów ale też i zwłaszcza do wojowników, bo gracz, który nie zamówił boskich praktycznie nie ma szans na zdobycie killi, bo gracz z boskimi jest w stanie zabrać każdego killa i jest to oczywiście logiczne, że mają mieć łatwiej, ale bez przesady. Dla wszystkich, którzy mieliby wątpliwości proponuję zagrać sobie zwykłą klasą wojowników bez boskich i vipa. Zdobycie nawet kilku killi jest bardzo trudne, nie wspominając nawet o tym, że gracz z samym vipem jest w stanie solo walczyć tak długo jakby miał już jakąś dobrą klasę wojownika. Proponuję cooldown na boskie i vipa tak aby można było je brać średnio raz na 2/3 rundy, wtedy wszystko będzie wg mnie odpowiednio wyważone gracze, którzy to zamówili nadal będą mieli duże ułatwienie ale nie będą mogli z niego notorycznie korzystać. Podobnie sprawa ma się z klasami wojowników. Ponadto gracze z boskimi nawet są w stanie pozwolić potworom przejąć 1 świątynię, tylko po to żeby potwory były bliżej, żeby zrobiły parę killi, więc pozwalanie jakkolwiek absurdalnie to nie brzmi na zabicie słabszych graczy (nie twierdzę, że wszyscy), a co za tym idzie żeby mogli farmić kille nawet jeśli nie na ich spawnie to tuż obok a potem i tak są w stanie uciec vortexem i rogiem to tylko pokazuje jak op są te przedmioty.

Tutaj zdania są podzielone przez graczy, jedni mówią, że boskie są zbyt op a drudzy mówią, że są zbyt słabe. Wiadome jest to, że boskich nie da się osłabić i nie chodzi mi tu o berło czy łuk ale o smoczy oddech, vortex czy wilczy hełm. Na tamtych edycjach berło zdejmowało również na strzała i nikomu to nie przeszkadzało, niemniej berło ma duży cooldown, uważam, że nerfienie jego możliwości byłoby bez sensu, lecz żeby zwiększyć jego używanie o 2-4 sekundy. Wilczy Hełm, mimo wszystko nie daje aż takiej "nieśmiertelności" jak każdy myśli, wielokrotnie dostawałem go do graczy i w momencie obrażeń od zaledwie 5-6 potworów hp schodziło poniżej połowy i w grę musiały wejść potki. Reszta boskich według mnie spełnia swoje wymagania i jest wyważona.

(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a):  7. Magiczne berło według mnie jest jednym z kilku boskich, który zasługuje na nerfa w postaci zmniejszenia dmg o połowę, tak że aby zabić na strzała zwykłego potwora należy użyć zarówno ppm jak i lpm. Sam fakt atakowaniu kilku potworów na raz i przebijania ścian to wielki atut tej broni.

Wypowiedziałem się wyżej, berło nie powinno dostawać nerfa w postaci zmniejszenia obrażeń tylko zwiększenia cooldowna o 2-4 sekundy

(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a):  8. Bezużyteczne zwycięstwo. Jak wiadomo za zwycięstwo nic się nie dostaje i o ile ma to sens w przypadku potworów, tak sądzę, że wojownicy powinni dostawać jakiś $. Myślę że najlepszą opcją byłaby równowartość 10% z $ otrzymywanych za lvl pieniędzy. Czyli jak teraz za lvl jest 300$( co mam nadzieję zmieni się na 500) to za każdą wygraną wojownicy otrzymują 30$. Zatem żeby osiągnąć z wygranych równowartość lvl należy wygrać 10 gier, co zdecydowanie jest bardzo trudne a zmotywowałoby to graczy do faktycznej gry zespołowej a nie tylko latania po fragi. Czasem nawet ci "lepsi gracze" działają na nie korzyść innych żeby było więcej potworów i więcej fragów.

Wojownicy którzy przetrwali a są to zazwyczaj osoby z boskimi przedmiotami i tak mają niezłą farmę na 50 (zazwyczaj jest taka liczba potworów) wbijają 1 czy 2 a nawet 3 lvl co im daje i tak niezłe pieniądze. Na poprzednich edycjach nic takiego nie było i teraz raczej nic takiego nie wprowadzą, ponieważ jest to totalnie bezużyteczne w tym momencie.

(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a):  9. Niszczenie świątyni. Podobnie jak w poprzednim punkcie. Tak jak wojownicy chętniej latają po fragi niż bronią świątyń i grają zespołowo, tak potwory też chętniej lecą na pałę z nadzieją na zabicie vipa z all boskimi zamiast niszczyć świątynię. Dlatego proponuję aby za każdy zniszczony fragment potwory (drużyna) otrzymywała 1$, a gracz który zniszczył fragment 2$.

1$ czy 2$ nie robią różnicy nawet jeżeli nikt by nie niszczył świątyni to jeżeli wszystkie św. zostały zniszczone czyli 1*4 + 1*4 + 1*4 = 12$.
12$ w ciągu całej gry jest małowartościowe i zepsuło by to tylko ekonomię na tym trybie.
Świątynie niszczymy po to by wygrać a nie po to by zarobić

Pozdrawiam Heart
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-April-2020 18:51:25 przez Szymiii.)
12-April-2020 18:40:47
Znajdź wszystkie posty
Zaaz433 Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 174
Dołączył: Jan 2015
53
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 60.00
Post: #3
RE: Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
Tutaj zdania są podzielone przez graczy, jedni mówią, że boskie są zbyt op a drudzy mówią, że są zbyt słabe. Wiadome jest to, że boskich nie da się osłabić i nie chodzi mi tu o berło czy łuk ale o smoczy oddech, vortex czy wilczy hełm. Na tamtych edycjach berło zdejmowało również na strzała i nikomu to nie przeszkadzało, niemniej berło ma duży cooldown, uważam, że nerfienie jego możliwości byłoby bez sensu, lecz żeby zwiększyć jego używanie o 2-4 sekundy. Wilczy Hełm, mimo wszystko nie daje aż takiej "nieśmiertelności" jak każdy myśli, wielokrotnie dostawałem go do graczy i w momencie obrażeń od zaledwie 5-6 potworów i już hp schodziło poniżej połowy i w grę musiały wejść potki. Reszta boskich według mnie spełnia swoje wymagania i jest wyważona.

Napisałem żeby zwiększyć cooldown na nie tak, aby można było je rzadziej używać. Nie pisałem także, że Wilczy hełm jest niesamowicie op, sam miałem okazję go testować i to wiem. Zdaję sobie sprawę że boskie pojedynczo są w większości odpowiednio wyważone tak jak vip, ale fakt że można mieć ich kilka i jednocześnie używać je co grę całkowicie psuje rozgrywkę i robi z niektórych graczy typowego koksa i o to mi w tym chodzi. Co do berła na poprzednich edycjach również były propozycje znerfienia go, dłuższy cooldwon też byłby moim zdaniem dobrą opcją.

Oczywiście, zawsze tak było, że potwory były silne, lecz zgodzę się z jednym - potwory za dużo biją. Wiadome jest to, że gdy jesteś w smoczym secie i widzisz pigmena czy szkieleta to prosisz żeby nie umrzeć. Klasy ZBYT dużo zadają jak na swoje możliwości, lecz nie trzeba ich aż tak bardzo nerfić, ponieważ zaraz będzie przysłowiowy "płacz", że potwory nic nie zadają i będzie multum zbędnych wątków na forum. Proponuje żeby pigmen zamiast 9dmg zadawał 7 oraz nie dostawał złotych butów (zawsze jakieś ułatwienie w walce), szkieletowi zmniejszyć power do I .

Nie mogę się z tym zgodzić zauważ, że broń kowala w tej chwili zadaje około 7 dmg, prawdopodobnie zostanie to zamienione z dmg broni wojownika, więc wtedy dmg pigmana nawet gdyby był na równi z wojownikiem, to nadal byłby za duży, bo z założeń trybu wynika że wojownik powinien być silniejszy niż potwór, dlatego nerfy powinny być większe, zresztą zwykły łuk dla wojowników nie ma enchantów, więc tym bardziej nie powinien go mieć łuk szkieleta, bo jak już to napisałem wojownik powinien być silniejszy.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-April-2020 19:42:44 przez Zaaz433.)
12-April-2020 18:49:07
Znajdź wszystkie posty
Szymiii Offline
Forumowy Guru
***********

Liczba postów: 2,466
Dołączył: Jun 2019
342
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzYmiii

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 820.00
Post: #4
RE: Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
(12-April-2020 18:49:07)Zaaz433 napisał(a):  Nie pisałem także, że Wilczy hełm jest niesamowicie op, sam miałem okazję go testować

Wiem i zauważyłem, lecz podałem tylko przykład na wszystkich boskich przedmiotach


(12-April-2020 18:49:07)Zaaz433 napisał(a):  Zdaję sobie sprawę że boskie pojedynczo są w większości odpowiednio wyważone tak jak vip, ale fakt że można mieć ich kilka i jednocześnie używać je co grę całkowicie psuje rozgrywkę i robi z niektórych graczy typowego koksa i o to mi w tym chodzi.

Na każdym trybie tak było/jest: wvsp 1, wvsp 2, Wojownicy dusz. Boskie można używać co grę, jest to oczywiste i nie psuje rozgrywki tylko dlatego, że ktoś ma boskie, da się wysypać przez zwykłe potwory i nikt na pewno nie jest żadnym koksem bo ma boskie.
12-April-2020 18:56:46
Znajdź wszystkie posty
Zaaz433 Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 174
Dołączył: Jan 2015
53
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 60.00
Post: #5
RE: Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
Cytat:Na każdym trybie tak było/jest: wvsp 1, wvsp 2, Wojownicy dusz. Boskie można używać co grę, jest to oczywiste i nie psuje rozgrywki tylko dlatego, że ktoś ma boskie, da się wysypać przez zwykłe potwory i nikt na pewno nie jest żadnym koksem bo ma boskie.
Racja były dostępne co rundę, tylko na poprzednich edycjach było mniej boskich. Tak jak pisałem polecam zagrać bez przedmiotów, czuć wtedy wielką różnicę w grze z i bez nich zwłaszcza gdy ktoś naładuje sobie szał bitewny i użyje młota.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-April-2020 22:04:58 przez Zaaz433.)
12-April-2020 19:06:11
Znajdź wszystkie posty
RokoPVP Offline
✪ RPG Maniak ✪
********

Liczba postów: 861
Dołączył: Jun 2015
219
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
RokoPVP

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 203.00
Post: #6
RE: Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
(12-April-2020 18:18:04)Zaaz433 napisał(a):  10. TXT. Jest to już absolutnie subiektywne, dlatego dodaję ankietę jednak według mnie i z tego co pisali gracze na serwie, rozumiem że kilku innych też stary txt był lepszy. Obecny ma co prawda więcej modeli, jednakże moim zdaniem to właśnie poprzedni z mniejszą liczbą modeli i większą liczbą textur utrzymywał świetny klimat WvsP, który pamiętam jeszcze z 1 i 2.

Moim zdaniem lepiej wygląda ten nowy, przynajmniej jak wchodzę z 1.9 to nie mam error txt na mieczu pioruna, fajniejszy też jest miecz wojownika i inferno wygląda kozak, zawsze możesz sobie używać nie serwerowego tylko pobranego wcześniej w którym były stare txt...

Kontakt Discord: Roko#2069
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-April-2020 19:45:49 przez RokoPVP.)
12-April-2020 19:44:40
Znajdź wszystkie posty
JanekPLPL Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 618
Dołączył: Nov 2016
169
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Nevrine

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
Osoba, która chciałaby czerpać przyjemność z gry jako zwykły wojownik za pewne nie kupiłaby boskich (albo oddała je koledze na rundę), a te osoby, które kupiły boskie to dlatego, że mają je co rundę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12-April-2020 19:47:06 przez JanekPLPL.)
12-April-2020 19:44:48
Znajdź wszystkie posty
Admin Online
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #8
RE: Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
1. przy aktualizacji map dopiero zostanie to poprawione.

2. nie ma znaczenia gdy klasa jest niedostepna.

3. luk zmniejszony o 1 pkt poweru, pigman stracil fireaspect w broni, w zombie nie ma czego zmieniac on nawet sharpnessu w broni nie ma, w sumie pigman tez nie.

4. nie musisz tego nikomu tlumaczyc bo tak oczywiscie jest, z boskimi gra sie latwiej i znacznie przyjemniej, bylo tak na kazdym wvsp i nic w tym zakresie sie nie zmieni, ten serwer tak naprawde istnieje tylko dzieki tym boskim bronia w innym przypadku nigdy nie bylby rozwijany, kosztowal zbyt duzo pracy, zbyt duzo maszyn i jeszcze mase pracy i kosztow wygeneruje. Analogiczna sytuacja jest na WD i ludzie z tym potrafią żyć, wiadomo tam boskie można jeszcze przejąć po kimś więc ten poziom p2w jest mniejszy, nie mniej każda część wvsp wyglądała tak samo i tu nie bedzie inaczej. A dzieki tym co boskie kupili ty mozesz grac za darmo. Alternatywa sa nieco slabsze bronie z /boskie czy klasy premium ktore odblokowac moze kazdy, wiadomo ze zwyklemu graczowi bedzie trudniej ale to nie tryb na pare dni czy pare tygodni tylko na lata.


5. ok naprawilem juz nie da sie w powietrzu uzywac fali sejsmicznej.

6. bardzo mozliwe ale nie jest to bledem, jak juz zginie to slimy niech sobie zyja.

7. nie zasluguje na nerfa z prostej przyczyny, na hita zabijesz smieciowate podstawowe klasy, bossa nie zabijesz nawet na 2 ani 3 hity... czesto potrzebne sa 4 czy 5 uderzen.

8. w pierwszych tygodniach z pewnoscia nic sie tu nie zmieni, zadnych nowych form zarobkow dodawanych nie bedzie.

9. jak wyzej.

10. jak masz stary to uzywaj stary, jak chcesz inny to uzywaj inny, wszystkim nie wygodzisz, oficjalny jest taki jaki jest aktywny. Twoja ankieta sama pokazala ze jest 50/50 pomimo ze sam glosowales w niej na tak.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

13-April-2020 09:26:16
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Admin Online
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #9
RE: Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
(12-April-2020 18:49:07)Zaaz433 napisał(a):  Nie mogę się z tym zgodzić zauważ, że broń kowala w tej chwili zadaje około 7 dmg, prawdopodobnie zostanie to zamienione z dmg broni wojownika, więc wtedy dmg pigmana nawet gdyby był na równi z wojownikiem, to nadal byłby za duży, bo z założeń trybu wynika że wojownik powinien być silniejszy niż potwór, dlatego nerfy powinny być większe, zresztą zwykły łuk dla wojowników nie ma enchantów, więc tym bardziej nie powinien go mieć łuk szkieleta, bo jak już to napisałem wojownik powinien być silniejszy.

i jest silniejszy bo zapominasz o podstawowym aspekcie potwory biegaja nagie, wojownicy w zbrojach, wiec nawet majac slabsza bron masz przewage nad potworem. Nie mniej ostrza kowala dostaly juz dzis buffa.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

13-April-2020 09:30:42
Znajdź wszystkie posty
Admin Online
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #10
Sugestie, uwagi, błędy, propozycje
Wiadomość wygenerowana automatycznie !

[Obrazek: image.php?di=PT0G]

Ten wątek został zamknięty, jeśli nie zgadzasz się z tą decyzją
skontaktuj się z administracją Forum
Pozdrawiamy!


Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

13-April-2020 09:30:47
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości