Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
Autor Wiadomość
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #1
Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
Witajcie moi drodzy!

Jak dobrze wiecie mam w planach stworzenie nowej wersji wojownikow vs potwory jednak na bardzo podobnym schemacie działania - cel będzie ten sam czyli zniszczenie świątyni wroga, jednak zmieni się cała reszta czyli:

- NOWE MAPY
- NOWE KLASY WOJOWNIKÓW
- NOWE KLASY POTWORÓW
- NOWE PRZEDMIOTY SPECJALNE
- NOWE PRZEDMIOTY KLAS
- NOWE CRAFTINGI
- NOWE TEXTURY
- I WIELE WIELE NOWYCH BAJERÓW

Generalnie będzie to odświeżona kontynuacja serwera Wojownicy VS Potwory - jego nazwa być podobna (Wojownicy vs Potwory II) lub całkowicie inna!

I tutaj kieruje pytanie do Was gdyż wielokrotnie wręcz błagaliście o nowe przedmioty i nowe klasy na obecnym trybie.


Proszę Was abyście zaproponowali swoje sugestie na ten tryb, jakie klasy byście proponowali i jak byście to widzieli w całości.

Spróbujcie skorzystać z poniższego:

1. Opiszcie w jakim klimacie chcielibyście ten tryb - czy akacja ma się rozgrywać w pradawnych zamkach, w klimatach rycerzy czy może zupełnie inny rodzaj gry typu DOBRO VS ZŁO - gdzie jedna drużyna będzie miała samych dobrych magów a druga złych (zaznaczam mag nie oznacza że postać używa samej magii) - wtedy można stworzyć wiele klas magów (mag wojownik, mag czarodziej, mag paladyn...), lub całkowicie inny schemat oparty na tym aby drużyna przeciwna miała skiny jakiś postaci a nie potworów! Tu pozostawiam fantazje Wam, być może skorzystam z najciekawszych propozycji i pójdę w tą stronę.



2. Nowe klasy - jeśli już ustalicie punkt pierwszy to warto byłoby zaproponować konkretne klasy i konkretne posiadane przez nich przedmioty czy przedmioty specjalne (takie jak były dotychczas czyli np księga zaklęc budowniczego która tworzyła kamienie).


3. Nowe Przedmioty Specjalne - czyli inne przedmioty podobne do tych z woj vs pot inferno, rog, vortex, emeraldowy set... możecie zaproponować nowe nazwy lub nowe działania takich przedmiotów. Oczywiście nie odlećcie z fantazją zbyt daleko bo zrobienie jakiegoś odlotowej broni typu młot który podczas uderzenia w ziemie odpycha wszystkich wokół to nie problem, jednak jego kompatybilność z jakimkolwiek skutecznym antycheatem to już duże wyzwanie. Dlatego efektów dodatkowych dla broni specjalnych tego typu nie planuje.


4. Nowe craftingi - jak wiecie w wojownicy vs potwory wymyśliłem multum receptur na specjalne craftingi. Kilka przykładów:
- tworzenie substancji klejacych
- tworzenie smoczego setu
- tworzenie przeróżnego rodzaju belek, ścinanie kory drzew, tworzenie torchy z patyków włożonych do lawy, święcenie wody w świątyni...
Zaproponujcie własne - nowe sposoby na przedmioty i ich wykorzystanie - wiadomo że przed każdym atakiem na świątynie gracze mają około 10-15 minut na jej obronę, wymyślcie coś niezwyklego co wpłynie na uatrakcyjnienie tej rozgrywki!


5. Inne - wszelkie nowe pomysły które nie pasują do powyższych podpunktów a które chcielibyście zobaczyć.


Budowa nowego trybu szacuje że zajmie mi +/- około miesiąca od momentu w którym ustalimy szczegóły.


Pozdrówka CoolCoolCoolCool

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

26-October-2015 09:49:51
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
DominikPL1590 Niedostępny
Forumowy Guru
***********

Liczba postów: 2,249
Dołączył: Oct 2014
734
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
DominikPL1590

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
Ja osobiście bym chciał zobaczyć W vs P w czasie kompletnego haosu mieszaniny średniowiecza z czasami współczesnymi. Np bydynki zamków zniszczone po części a w zamku gruzy wieżowca by było fajnie ponieważ mozna by było zrobić bronie w stylu retro, średniowieczne albo nowoczesne taksamo potwory dodać wampiry wiedźmy inteligentne zombie oraz dodać likanów czyli wilkolaki.

Ciekawość mnie kiedyś wykończy.
26-October-2015 10:35:48
Znajdź wszystkie posty
SpoNgeKoweN Niedostępny
Spamer
*********

Liczba postów: 1,010
Dołączył: Mar 2015
Nick na Serwerze:
Undisclosed

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
Ale lvl,itemy,kasa nie beda usuwane?
Bo wydalem na ta gre 350 zlotych!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-October-2015 14:40:36 przez SpoNgeKoweN.)
26-October-2015 13:57:39
Znajdź wszystkie posty
DominikPL1590 Niedostępny
Forumowy Guru
***********

Liczba postów: 2,249
Dołączył: Oct 2014
734
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
DominikPL1590

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
Wątpię pewnie zostanie 1 serwer WvsP i zostanie dodany WvsP II

Ciekawość mnie kiedyś wykończy.
26-October-2015 14:53:52
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #5
RE: Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
Nie musisz sie o to obawiać stare wojownicy vs potwory pozostaną, serwer o którym rozmawiamy to zupełnie inny serwer i inne rozwiązania.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

26-October-2015 16:18:13
Znajdź wszystkie posty
Ajron Offline
✰ Towarzysz Emeryt Jajron ✰
***********

Liczba postów: 2,322
Dołączył: Aug 2014
1605
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ironhide

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 58.60
Post: #6
RE: Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
No to moja kolej, z góry uprzedzam że zamierzam sporo napisać Big GrinBig GrinBig Grin

1. Klimat:

Wg mnie ciekawym pomysłem będzie taka jakby walka kosmiczna czyli nwm no załóżmy mapa jako takie pole walki na lodowej planecie gdzie wojownicy muszą obronić reaktor statku (świątynię) przed napastnikami kosmicznymi którzy chcą ich zabić, by nie wrócili na swoją planetę. Dodam od sb że taka przykładowa mapa lodu miałaby z mych wizji:

- lodowe góry:
Góry które odgradzałyby ten fragment mapy od reszty planety. Mogą być one nawet zrobione z mieszanką lodu, śniegu, stona Smile
- śnieżne podłoże mieszane z lodem
Wiadomo śnieg jako podłoga który jest wymieszany z lodem. Można by też dodać jakieś lodowe wyrostki z ziemi, o fajnie by było (sople) Smile
- forteca w której rozbił się statek wojowników
Wiadomo taki sobie zamek z lodu, kamiennych cegieł itd. W środku stoi statek wojowników gdzie się każdy wojownik respi Smile
- jaskinia dziwolągów (zmutowanych istot itd. innymi słowy potworów)
Myślę że zbędnie tłumaczyć, jaskinia w której respią się moby Smile

W postaciach z sił DOBRA mogliby być to kosmiczni wojownicy, natomiast w postaciach ZŁA fajnie by było jakby były to jakieś kosmiczne zbiegi, tajemnicze potwory i inne które nigdy nie byłby znane wojownikom Smile

2. Klasy:

Tu myślę nawet ja nie muszę być aż tak dobrym rozpisywaczem na forum xD bo każdy może sporo tu wpisać ale skoro tak to jedziemy z koxem Smile

Podstawowe klasy wojowników.

*Technik
Klasa technika to nic innego jak odmiana budowniczego. Sama klasa posiada: kosmiczne narzędzia, laskę bojową, 5 sztuk ciast i stół kosmiczny (crafting)

-Itemy klasy:

Laska bojowa:
przedmiot: blaze rod albo jakaś łopata (byle nie ironowa bo ironowe eq to narzędzia kosmiczne)
nazwa: Laska Bojowa
opis:
Przedmiot do walki wręcz,
Wojownicy powiadają,
że technik dał jej moc odrzutu
enchanty:
odrzut 2
zdolności: wytwarzanie bloków co 30 sekund

Kosmiczne narzędzia:
przedmioty: żelazne: kilof, siekiera i łopata
nazwa: kosmiczny(a) <item>
opis:
<item> wzięty(a) z arsenału kosmicznego

Stół kosmiczny:
przedmiot: crafting table
nazwa: Kosmiczny stół
opis:
Stół do tworzenia kosmicznych materiałów

Tyle w temacie technika Smile

*Obrońca

Klasa która wspiera wojowników w defensywie. 1 jej wadą jest to iż nie posiada ciast ani craftingu więc musi se zrobić seta używając kawałków kosmicznej substancji. Klasa posiada: Kosmiczną tarczę, Ostrze bojowe, Wyrzutnię i potkę leczenia

-Itemy:

Kosmiczna tarcza:
przedmiot: może być to drewniany mieczyk gdyż musi być efekt obrony
nazwa: Kosmiczna tarcza
opis:
Tarcza z arsenału obrońcy,
używaj jej rozsądnie, bo nie ma lepszej do obrony

Ostrze Bojowe:
przedmiot: kamienny miecz
nazwa: Ostrze Bojowe
opis:
Ostrze używane przez wojowników,
kiedy nie było możliwości zrobienia mieczy,
Technik zaprojektował je specjalnie na te wyprawy
enchant:
ostrość 1

Wyrzutnia:
przedmiot: łuk (z teksturą wyrzutni)
nazwa: Wyrzutnia Obrońcy
opis:
Wyrzutnia którą wojownicy atakują na dystans,
została zaprojektowana na ostre warunki bojowe
enchant:
moc 1
wymagane: pociski rakietowe (strzały)

Tyle w kwestii Obrońcy Smile

*Skaut

Klasa akrobacyjna, której zadaniem jest przyciągać uwagę wroga gdy drużyna atakuje z zaskoczenia, dlatego wyposażona jest w buty rakietowe dające klasie zwiększonego speeda i skok (lub mały podwójny skok zależy co Banan wybierze Smile). Klasa posiada: Buty rakietowe, Ostrze Bojowe, mikstura leczenia, kosmiczny kilof i kosmiczna siekiera

-Itemy:

Buty rakietowe:
przedmiot: skórzane lub żelazne buty Smile
nazwa: Buty rakietowe
opis:
Buty Skauta używane do robienia akrobacji w celu zmyłek
Uważaj by nie wybić się za wysoko szczególnie z murów!
enchanty:
ochrona 1 lub odporność na pociski 1

reszty nie omawiam bo znacie, bo zbędne xD

Tyle w kwestii Skauta Smile

*Sztabowiec

Klasa która jest mistrzem sztabu walk. Jej nadzwyczajna moc pozwala mu stworzyć zbroję ochronną która będzie go chroniła tak aby mógł on odpierać ataki w grupie słabszych. Ważne by grupa go osłaniała ponieważ klasa ma tylko wyrzutnię i kilka pocisków + narzędzia więc nie będzie mogła sama aż tak skutecznie się bronić w razie ataku z zaskoczenia, bo wiadomo wyrzutnia to łuk a przeciwnik może łuku unikać i zadać wojownikowi trochę ciosów

-Itemy:

Kreator zbroi:
przedmiot: najlepiej jakiś barwnik
nazwa: kreator zbroi
opis:
Przedmiot używany przez sztabowca do robienia zbroji wojownika
Aby go użyć musisz zdobyć kosmiczną substancję i kruszone kawałki drewna

Reszta myślę znana Smile

Tyle w kwestii tej klasy Smile

@Edytuję post:
Czas na potworki. Kosmiczne potwory są już na starcie gotowe lecz mają i tak trudniej, bowiem szansa na wylosowanie 1 z tych silniejszych klas podstawowych jest mała.

*Insectoid

Klasa podstawowa która przypomina owada - mutanta o rozmiarach zwykłego zombie. Jedyne co posiada to kamienny mieczyk i 2 potki leczenia

*Berserker

Klasa której siła jest wprost nie do kontrolowania. Ma wzrost jak iron golem lecz jest mniej odporna i posiada ironową zbrojkę, diax toporek (z ostrością 2) i jest on troszeczkę spowolniony z uwagi na ciężar zbrojki

*Skorpion

Zły lodowaty skorpion, który wzrostem przypomina pająka, jest on również szybki i co ciekawe potrafi za pomocą harpunu uderzyć wojownika z nwm dajmy na to 10 bloków (by nie przesadzić). Posiada on harpun, pnącza, mieczyk drewniany (ostrość 3) i 3 potki krzywdy (I)

*Czaszkowy Strzelec

Klasa która jako 1 z kosmicznych potworów posiada wyrzutnię (nieskończoność 1, moc 1), pociski i 2 potki leczenia. 1 wadą klasy jest brak zbrojki, więc łatwo ją ubić, chyba że osłania ją jakaś parka berserków Big Grin

Klasy do kupna w późniejszym terminie podam

Pozdro dla Szybkiego i powodzonka przy robieniu trybu Smile

@Edit: dopisane klasy darmowe od mobów

[Obrazek: image.php?dm=EDN4]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-November-2015 23:17:07 przez Ajron.)
26-October-2015 17:01:16
Znajdź wszystkie posty
Camrakor_13 Offline
I am inevitable
******************

Liczba postów: 8,030
Dołączył: Apr 2015
2141
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Camrakor_13

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
Narazie zaproponuję jedną klasę, będę ten post aktualizował co jakiś czas, gdy nasuną mi się jakieś nowe propozycje:

Klasa Wojownika

Nazwa: Łowca

Umiejętności: Posiada zestaw diamentowych mieczy, którymi może obdarować swoją drużynę.
Dzięki swojemu łukowi może wystrzelić 2 strzały na raz. Po wpisaniu komendy /szata
masz dostęp do żelaznych części ubrania łowcy.


Przedmioty:
- Miecz Diamentowy ( Pogromca zwierząt ) - ( Enchanty wymienie później )
- Łuk
- 2 x 64 strzały
- Zdolność: Sprytny łowca - ( kompas ) - pozwala na namierzenie czteronoga z odległości

Cena:
Nie wiem jaka będzie ekonomia, ile za zabicia itd. ale będzie kosztował gdzieś z 15 000 $



Klasa kosmicznego potwora ( w stylu irona )

Nazwa: ShockBack

Umiejętność: Kosmiczny rycerz ! Potrafi teleportować się z miejsca na miejsce ! Odrzuca przeciwnika oraz posiada swoją kosmiczną broń X-Cart która sieje spustoszenie ! Obdarzony kosmiczną energią. Legendy głoszą, że powstał w wielkim wybuchu a jego moc jest równa wybuchowi ! To niezaprzeczalnie najlepsza postać u potworów.

Ekwipunek:
- teleporter ( dowolna textura teleportera )
- X-Cart ( podobne do inferno, posiada jeden atak - PPM - laser śmierci, zabiera wojownikowi 3-4 serca. )
- Kula energi ( podobne do vortexa, ale energia ma kształ kuli światła, item np. slime z teksturą słońca )
- Adamentowy miecz ( miecz przypomina emeraldowy lub czarny miecz jak kosmos ) Enchanty wymienie późnej

Tekstura samej klasy, będzie przypominała to coś : http://mineserwer.pl/uploadzdjec/image.php?di=A0N8
Jest to jak dla mnie na ten czas, najlepsza klasa u potworów, dostępna za 35 000 $

TEN POST BĘDĘ AKTUALIZOWAŁ
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-October-2015 17:42:45 przez Camrakor_13.)
26-October-2015 17:14:19
Znajdź wszystkie posty
Vark123 Offline
Żywa Legenda
*************

Liczba postów: 3,030
Dołączył: Aug 2015
Nick na Serwerze:
Vark123

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 10.00
Post: #8
RE: Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
1.Mi się osobiście widzi walka dobra ze złem w stylu średniowiecza. Zastajemy krajobraz, a raczej części tego krajobrazu, w którym przewagę zyskuje zło. Ostatni żywi i wolni ludzie, siedliska, słabość ludzi i okrutność potworów. Raz rozmyślałem nad dwoma mapkami, bardzo ciekawymi. Jakbym coś sobie umyślił, to dopiszę w poście:

1) Ogromny zamek ( w granicach normy ) - potwory wdarły się do zamku i utworzyły swój spawn. Dzielni żołnierze starają się zablokować wszystkie drogi prowadzące do nich, ale jak wiadomo, jest to niemożliwe, aby wszystkie drogi zablokować. A tera coś z gothica. Jak w tamtym mieście, tak i w tym byłyby kanały, które byłyby jedną z dróg prowadzących do wojowników. Mury tak ogromne są, że aż nie można się na nie dostać (tym bardziej, jeżeli chcą zablokować drogi do nich Big Grin ). Im dalej do spawnu potworów, tym coraz większe uszkodzenia budowli i murów. Elementy świątynie, które należy zniszczyć, znajdowałyby się w sali tronowej. Przy spawnie potworów można dostrzec tarany, wieże oblężnicze itp/ich elementy. I niespodzianka... Na tej mapie craftingi, piece itp. Znajdowały by się w ocalałych domach, które są jak najbliżej tej głównej części. W jednym z domków, podłoga byłaby pokryta żwirem, a kopiąc się głębiej, będziemy mogli się dokopać do nielegalnej kopalni, w której znajdowałby się surowiec potrzebny na zbroję i inne w razie czego potrzebne rzeczy.

2) Wioska w lesie - Tutaj położenie wojowników byłoby praktycznie beznadziejne. Zero murów, a potwory mogą nadejść z każdej strony. Jedyną pomocą dla wojowników jest jeden z domów, w którym mieszkańcy zrobili zejście, do starej, zawalonej kopalni. Tam by się znajdowały wszystkie potrzebne rzeczy, potrzebne do przeżycia. Spawn potworów znajdowałby się w lesie, gdzie jest wyjście z zawalonej kopalni. Niestety, zło nie może się tam dostać przez kopalnie i muszą się zmierzyć otwarcie z wojownikami.

3) Serce zła - Król spytał się doradcy jak najszybciej pokonać zło. Podpowiedział mu, aby zniszczyć zło od środka. Gdzie jest serce zła? W piekle. I tutaj miałaby miejsce kolejna mapa. Osobiści widzę wyspę z Netheracka otoczoną lawą z jednym, jedynym mostem na ląd piekła. Na tej wysepce jest fort wojowników wraz z portalem do normalnego świata (portal byłby zablokowany) wraz ze świątynią. Bloki, które trzeba byłoby zniszczyć znajdowałyby się w pomieszczeniu z portalem. Na tej mapie, potwory byłyby w 100% odporne na lawę (ale nie na ogień np. z łuków, jeśli się da). Na lądzie, nieco głębiej znajduje się ogromna, piekielna forteca zła, zrobiona z netherowych bloków, w której znajdowałby się spawn potworów.

2. To może na początek Ghast (czy jakoś tak, nie pamiętam, jak się dokładnie nazywał)
Typ - boss, potwór
Umiejętności - Latanie przez pół minuty, po czym opada i ma zablokowaną tą czynność na ok. 15 sekund, po czym znów może polatać. Opadając nie otrzymuje się obrażeń. Następną byłaby Ognista Kula - Umiejętność, którą można używać tak jak u Withera głow, czyli strzelać praktycznie bez przerwy. Ostatnią umiejętnością byłaby łza potwora - tak mniej więcej polegała by na tym, że podlatując nad przeciwnika, Ghast spuszczałby swoją łzę, powodując poważne oparzenia dla wojowników, którzy byliby pod nim (zaklęcie byłoby obszarowe i działałaby co 10 sekund, bo by było zbyt OP)
Specjalne - Powolna regeneracja życia, 15 serduszek, odporność na ogień
Koszt- Myślę, że jeżeli system zarabiania $ byłby taki sam jak na WvsP I to 15000 $ nie byłoby chyba wygórowaną ceną.
Opis: Ogromny netherowy potwór, który niszczy każdego na swojej drodze. Potrafi latać przez co jest trudnym celem, a jego ogniste kule i łzy budzą przerażenie wśród wrogów.

Mroczny szkielet
Typ: Potwór
Umiejętności: Miałby zaklnięty miecz na ogień I, ostrość I, a po uderzeniu przeciwnik by oślepiał na 1 sekundę. Jedna miotana pota leczenia II. Netherowy łuk - zaklnięty na ogień I, ślepota na 4 sekundy. I 32 strzały. Ekwipunkiem jego mógłaby być skórzana zbroja z ochroną I i niezniszczalnością V.
Specjalne: -----------
Koszt: klasę by się dostawało. Szansa na dostanie jego wynosiłaby 75%
Opis: Netherowy, okrutny wojownik, który przed zabiciem wroga oślepia swoich wrogów. Pojedynczy wojownik nie ma małych szans, ale nie należy lekceważyć siły tych mrocznych potworów.

Ogr
Typ: Potwór
Umiejętności: Txt jakiegoś itema zmieniona na ogromną drewnianą pałę (bez skojarzeń w razie czego Wink ) z ostrością X i odrzutem I.
Specjalne: Brak speeda, czyli jak rybik nie może sprintować. Siła III. Regeneracja serduszek. Nie pamiętam jak się to nazywało, ale chodzi o ochronę.
Koszt: klasę by się dostawało. Szansa na dostanie jego wynosiłaby 15%
Opis: Każdy boi się z nim spotkać. Każdy wojownik, który stanie z ogrem oko w oko i przeżyje, może się uważać za wielkiego szczęściarza. Ogry mają ogromną siłę, ale nie są tak lekkie jak piórko. Łatwiej można je zabić z daleka.

Jaskiniowy Pająk
Typ: Potwór
Umiejętność: 16 mikstur trucizny na ok. 5 sekund, 4 mikstury na ok. 15 sekund. Pnącza 32. Możliwość rozmnażania się (jajka spawnujące te pająki). Umiejętność tworzenia pajęczyn.
Specjalne: Zwiększona szybkość.
Koszt: klasę by się dostawało. Szansa na dostanie jego wynosiłaby 25 %
Opis: Mały, niewielki, ale może zasiać chaos w szeregach wroga. Przez szybkość i wielkość są niezwykle trudne do schwytania

Araneae regina (z łac. Królowa pająków)
Typ: Boss, potwór
Umiejętność: 32 mikstury krzywdy I i 8 mikstur krzywdy II, 64 mikstur trucizny na 8 sekund i 32 mikstur trucizny na 15 sekund. Miecz drewniany niezniszczalność X i na trucizną na 2 sekundy. Pnącza 64. Pajęczyna i możliwość tworzenia pająków i jaskiniowych pająków
Specjalne: Możliwość chodzenia po ścianach, niezwykle duży, budzący strach wrogów, szybki.
Koszt: 15000 $
Opis: Jest to królowa pająków, która jest mistrzynią w zabijaniu. Nikt nie wie jak wygląda... Być może dlatego, że nigdy nikt nie dał rady jej umknąć.

Mag renegat
Typ: Potwór, boss
Umiejętność: Posiada ciemną laskę, która powoduje krótkotrwałe oślepnięcie wroga, runę kula śmierci, 5 pot leczenia II, 32 mikstury krzywdy II, 64 mikstury krzywdy I, 16 trucizn I.
Specjalne: 15 serduszek, regeneracja życia, ochrona I.
Koszt: 15000 $
Opis: Jest to bardzo potężny mag, który zdradził dobro, aby poznać tajniki zakryte przed innymi. Ma znacznie potężniejsze czary dorównujące arcymagom, a także potężne mikstury. Walka z takimi magami dla wojowników jest dosyć ciężka, nieraz kończąca się porażką.

Wojownik renegat
Typ: Potwór
Umiejętność: Ma kamienny miecz zaklnięty na ostrość II oraz żelazną zbroję.
Specjalne: Jeżeli mag jest w pobliżu 50 kratek od takiego wojownika, to damage wojownika jest powiększony do 200%
Koszt: Nic, ale szansa wylosowania go wynosiłaby 10%
Opis: Jest to rycerz, który zdradził króla dla zła. Jego oczy zakryła ciemność, a serce jego zapomniało dobro. Dzięki temu staje się bezlitosnym zabójcą, nawet bratobójcą.

Ork wojownik
Typ: Potwór
Umiejętności: Orkowy topór (żelazny) ostrość I, mikstura zwykła leczenia I i żelazna klata na ochronę II
Specjalne: +1 obrażeń z broni
Koszt: 100% szans na dostanie go.
Opis: Podstawowa klasa, która ma za zadanie osłabić wroga i chronić elity

Ork Elita
Typ: Potwór
Umiejętność: Orkowy miecz (kamienny może być) ostrość IV, niezniszczalność X, 3 mikstury miotane leczenia I i 1 mikstura siły normalna I.
Specjalne: 12 serduszek, zadaje same krytyczne obrażenia
Koszt: Vip
Opis: Jest to wojownik wyszkolony lepiej w walce, pojedynczy, zwykły wojownik nie stanowi wielkiego zagrożenia.

Król
Typ: Boss, wojownik
Umiejętność: Regius Gladius (zmienione txt żelaznego miecza, najlepszy miecz przed tymi specjalnymi tzw. boskimi) ostrość III, ogień II, pogromca nieumarłych X, 64 mikstury z expem, diamentową zbroję z ochroną IV. A teraz coś na wzór drewnianej siekiery z WE, a mianowicie, kostur, dzięki któremu można budować ściany. Wymagane to bloki do budowy ściany - odpowiednie np. ten wzmocniony blok, działałoby na zasadzie zaznaczenia obszaru tak jak w WE i trze mieć ilość bloków potrzebnych do budowy danej ściany. Umiejętność ta możliwa jest do wykonania co 5 minut. Posiada król magiczne jabłko, które się nigdy nie kończy. Król nie otrzymuje bloków na początek!!! Ma jeszcze 10 mikstur miotanych leczenia II
Specjalne: 20 serduszek, zadaje o 3 obrażenia więcej
Koszt: 28000 $
Opis: Król jest najpotężniejszą klasą zaraz po BOG'u, lecz władza nie oznacza samych przywilejów... Są to też obowiązki. Musi odpowiednio manewrować swoimi wojskami, aby wygrać, a także, ostatecznie pomagać wojownikom.

Paladyn
Typ: Wojownik, boss
Umiejętności: Sanctum Cat (taki sam jak królewskiego txt) ostrość II, ogień I. 48 pot z expem, diamentową zbroję z ochroną II. Książka, która dodaje siłę II na 10 sekund dla każdego w odległości 20 kratek. 64 jabłka.
Specjalne: 15 serduszek, w pobliżu króla w odległości 50 kratek jego dmg zwiększa się do 200%.
Koszt: 23000 $
Opis: Jest to święty wojownik niosący imię króla na swych ustach. Podnosi morale żołnierzy. Jest niezwykle trudny do pokonania.

Nowicjusz
Typ: Wojownik
Umiejętności: Tworzenie mikstur leczenia, a także zwojów ofensywnych. Dostaje na początak 2 x 64 kartki i 1 x butelek oraz statyw i książkę tworzenie mikstur i zwojów (zwoje można zużyć, a runy nie!!!). Crafting określę później. Laska na odrzut II, tylko!!! I 15 ciast
Specjalne: Przy pomocy czarodzieja może stworzyć tylko dla siebie magicznych run i mikstury siły
Koszt: klasę tą otrzymuje się na początku gry
Opis: Nowicjusz przygotowujący się na maga. Nie potrafi zbyt wiele, ale zna podstawę alchemii oraz potrafi tworzyć zwoje ofensywne.

Strażnik
Typ: Wojownik
Umiejętności: Ma miecz lepszy od podstawowego (txt zmieniony jakiegoś toporka diax/żelaznego miecza) ostrość I, 2 mikstury leczenia II, możliwość krytyka dwa razy mocniejszego od zwykłego, książka twórz bloki, 1 ciasto
Specjalne: Jeden raz na całą grę można zablokować jednego potwora, aresztować, zamrozić, obojętne
Koszt: Dostaje się na początek
Opis: Obrońca ludu, jest w stanie poświęcić swoje życie dla króla.

A teraz coś nowego
Rycerz
Typ: Wojownik
Umiejętności: equestris lamina, taki sam miecz jak królewski, tyle, że ostrość I, 32 xp-butle, książka, która dodaje regenerację na 5 sekund każdemu w odległości ok. 20 kratek, co 1,5 minuty. 10 ciast. Łuk z nieskończoność I. Ma 4 miotane leczenia II. Ma bloki i diamentową zbroję ochrona I
Specjalne: Zadaje o 2 obrażenia więcej
Koszt: Jest ta klasa dostępna tylko dla VIP co grę
Opis: Wojownik dobrze władający bronią, jest zagrożeniem dla każdego potwora.

Mag:
Typ: Wojownik
Umiejętności: Ognisty kostur, książka tworzenie run i mikstur sił, 64 butelek z wodą, 64 kamieni runicznych. 30 ciast. Skórzana zbroja z ochroną IV, kula ognia, wodne cięcie. Statyw
Specjalne: 13 serduszek, przy pomocy arcymaga potrafi stworzyć dla siebie
lepszą szatę i lepsze czary oraz miotane poty krzywdy
Koszt: Jest ta klasa dostępna tylko dla VIP co grę
Opis: Jest to święty wojownik wojujący czarami. W zwarciu nie jest niebezpieczny, ale swą prawdziwą postać ujawnia w atakach na dystans.

Arcymag:
Typ: Wojownik
Umiejętność: Miecz maga z ostrością II i ogniem III, możliwość tworzenia pot krzywdy za pomocą książki, 64 x 2 butelek z wodą. Statyw. Szata arcymaga - skórzana z ochroną VI, burza ognia (obszarowe), i wodne cięcie. Wysoki podskok
Specjalne: 15 serduszek, regeneracja zdrowia
Koszt: 25000 $
Opis: Najpotężniejsi magowie, którzy w pełni opanowali tajniki magi. Radzą sobie zarówno w walce w zwarciu jak i w walce na dystans.

Łowca:
Typ: Wojownik
Umiejętność: Nieco słabszy miecz od podstawowego, lecz ma specjalną umiejętność - po zabiciu z tego miecza potwora, wypada pieczony stek, jest to miecz tylko na ogień I. Ma od początku 16 pieczonych steków. Posiada łuk o takich samych właściwościach co miecz i ma dodatkowo niezniszczalność X, nieskończoność I, ogień I i moc II. Książka twórz strzały.
Specjalne: +2 obrażeń z łuku
Koszt: Od początku gry.
Opis: Nikt nie przeżyje bez jedzenia, ktoś musi na niego polować.

Nareszcie!!!
3. Bronie specjalne. Osobiście jestem za tym, aby dla vip'ów wprowadzić dodatkowe klasy jak widzieliście. To prócz tych broni co wymieniłem wyżej dodałbym:

1) Młot Krasnoluda - Ogromny, ciężki młot, który potrafi ogłószyć wroga (zrobimy ślepotę), lecz jest minus - spowalnia właściciela, który nosi w tym momencie młot.
Ostrość V, ślepota, odrzut II i niezniszczalność. Txt do ustalenia

2) Ostatnia wolność - Święty miecz wykuty przez same anioły i zesłane na ziemię. Jej właściciel może przemieszczać się co jakiś czas (coś takiego jak u endermana)
Ostrość VI, teleportacja co 30 sekund, ogień I

3) Ignis - Jest to piekielny łuk wykuty w samym piekle przez podróżnika, niejakiego Szybkiego Banana. Każda strzała wystrzelona z tego łuku spali potwora.
Moc V, Ogień III

4) Róg nadziei - Ostatnio został użyty przez dzielnego misia, który dodał siły wojownikom, dając im zwycięstwo.
Daje siłe III na 20 sekund

4. No to zaczynamy craftingi:
a) podstawowa zbroja, czyli zbroja z kwarcu - tworzy się ją z 9 kwarców, wypełniając wszystkie okienka craftingu tworzymy blok, który po nakliknięciu PPM od razu daje nam kwarcową zbroję (złota zbroja zmienione txt i niezniszczalność jak najwyższa) myślę, że to będzie lepszy sposób na zabezpieczenie się przed kradzieżami Smile
b) klejącą substancję i magiczną zostawmy bez zmian
c) na poty leczenia tradycyjnie czerwony proszek, a książka da nam losowo, albo poty lecznie II (jeżeli będziemy mieli samą tą mętną mikstury), albo jakaś pota leczenia I i zwój ofensywny (jeśli mamy mętną miksturę i papier/kartkę) lub 2 zwoje (jeśli mamy same kartki)
d) na tej samej zasadzie przy magu, tyle, że na poty siły używamy brodawek netherowych
e) taka sama zasada, tyle, że na poty krzywdy otrzymujemy tak jak u chemika i otrzymujemy z pot z jasnopyłem.

Z craftingami już mi nic nie przychodzi do głowy xd

5. Co posiadałby VIP
Mam pomysła na to, aby Vip nie otrzymywał tego setu emeraldowego, ale miałby odblokowane specjalne klasy, być może też bronie, na czas okresu Vipa + magiczną substancję
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28-October-2015 19:42:38 przez Vark123.)
26-October-2015 19:19:17
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Piotr Offline
Moderator Forum+
******

Liczba postów: 8,210
Dołączył: Dec 2014
3032
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 901.00
Post: #9
RE: Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
Może klimat heroes of might and magic 3 - Zamek vs Inferno/Nekropolia? (Byleby nie wyszło z tego coś podobnego do WD)
Klasy - do wykorzystania postacie z gry, przedmioty - artefakty, magia - gotowe zaklęcia z gry.

Jak dla mnie te dwie metropolie najbardziej pasują do wykorzystania, aczkolwiek można pomieszać postacie z różnych miast.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-October-2015 19:34:07 przez Piotr.)
26-October-2015 19:32:25
Znajdź wszystkie posty
HeroPN123 Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 36
Dołączył: Oct 2015
1
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
HeroPN

MineGold: 0.00
Post: #10
RE: Wojownicy VS Potwory II - Wasze Propozycje!
@Up

Mi się ten pomysł podoba bardzo, tyle że lepiej by wziąść nie 3 lecz 4,5.
One są bardziej rozbudowane według mnie, sam mam 4 więc wiem co mówię.
26-October-2015 20:15:50
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości