Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                        
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15 które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineSerwer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft


✿ Dni Eventowe w każdą sobotę ✿

Tymczasowa zmiana nazw domenowych Naszych serwerów - informacja

♦ Rekrutacja Policjantów MineFox- LISTOPAD 2021 ♦


 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
Autor Wiadomość
Ravcore Online
┌►GєηєRαℓ◄┘
******

Liczba postów: 311
Dołączył: Feb 2017
504
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Honor, Rewolucja

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
Witajcie w RolePlay Magic World! Ten RolePlay jest kontynuacją poprzedniego RP - Magic World 3. Kontynuacja dzieje się 8 lat po zakończeniu wydarzeń z Magic World 3! Bez przedłużania, zaczynajmy! Pamiętajcie, że postacie mogą być zmyślone, bądź prawdziwe. Startujemy dopiero wtedy, gdy napiszę!

= = = = = Zasady = = = = =

Niechaj każdy uczestnik pamięta, aby nie błaznować (zwykły humor oczywiście może być)... To jest poważna gra, tworzymy fajną historię... Takie zachowanie jest wbrew zasadom i będzie karane.

Gdzie rozpoczynamy naszą przygodę?

W dowolnym miejscu ze świata Harrego Pottera w roku 2083.

================================================
!!! Osoby odpowiedzialne za przyjęcie do RP !!!
- Ravcore
================================================

Wzór składania podań do RP: "Magic World"

Imię:
Wiek:
Rasa:
Charakter:
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umiejętności( od 0 do 10):
Słabości:
Odwaga (od 0 do 10):
Ocena OP postaci (od 0 do 10):
Opis Postaci (krótki opis o postaci):
Po jakiej stronie jest postać:



================================================
Pamiętaj, aby postać nie była zbyt OP i by nie odbiegała od tematyki HP!
================================================


POSTACIE POZYTYWNE:

- Agreggor Clammant (Camrakor_13)
- Jonathan Grinderwald (Bluar Draxan) (Camrakor_13)
- Tempus Quindogan (Camrakor_13)
- Isabella Carraboth Bal (DevilxShadow)
- Joseph i Thomas (DevilxShadow)
- Szalony Kapelusznik (DevilxShadow)

POSTACIE NEUTRALNE:

- Istredd "Amon" Farell (Ravcore)
- Cynthia Farell (Ravcore)
- "Stalker" "Mściwy Duch" (Ravcore)
- (Hrabia) Baldur Valgirius (troox)
- (Król) Neloth Mannimarco (troox)

POSTACIE NEGATYWNE:

- Ignathir Al Elhdin (Ravcore)
- Hunter Cain (Camrakor_13)
- Bershire/Ametystowa Głębia (Camrakor_13)
- Harkon "Darkseid" Farell (troox)
- Spenser Alkus (troox)

CMENTARZ:

-
-
-
-

=================================================
Uwaga! NIE KOPIUJEMY POSTÓW INNYCH UCZESTNIKÓW !
Wszystkie okna podania muszą być wypełnione, inaczej zostanie odrzucone.
Do RP można dołączać przez cały okres jego trwania!
=================================================

MAPY DO GRY:


[Obrazek: ubshcuq.jpeg]

[Obrazek: image.php?di=3G5G]

[Obrazek: 46M3Gw5.png]

[Obrazek: UjZhCf3.png]

[Obrazek: image.php?di=0H0V]

[Obrazek: etlDe2b.png]

Do tego warto zaglądać, gdy mówi się o danych lokacjach!


PS. Moje podania będą w osobnym poście Wink

[Obrazek: image.php?di=1VB2]

[Obrazek: Dnil.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-November-2021 21:32:57 przez Ravcore.)
01-November-2021 00:14:43
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Camrakor_13 Online
I am inevitable
******************

Liczba postów: 8,015
Dołączył: Apr 2015
2109
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Camrakor

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 962.40
Post: #2
RE: [RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
Imię: Hunter Cain
Wiek: około 1200 lat
Wygląd:

[Obrazek: image.php?di=TKKB]

Rasa: Elf
Charakter: mroczny, dążący do celu
Wygląd (krótki opis wyglądu):
Umiejętności( od 0 do 10): 9,5
Słabości: nie są znane
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 10
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Hunter to elf z rodu Cainów, równie potężnych elfów jak Balowie, jednakże jego rodzina nie doczekała się żadnych potomków, przez co jego ród wyginął blisko 1000 lat temu. Hunter z niewiadomych przyczyn znalazł się w wymiarze nicości około 1000 lat temu. Trzymany tam i trenowany na łowcę po kilkuset latach został wysłany na swoją pierwszą misję zbalansowania dobra i zła w świecie magic world. Jego pierwsze misje kończyły się niepowodzeniem toteż Sithis zaczęło wysyłać innego podwładnego - Bershire. Bershire był martwą duszą potężnego czarodzieja, nikt nie wiedział do końca kim on był za swojego żywota w magic world, tylko Sithis to wiedzieli.
Hunter w końcu doszedł do pełni swoich sił i był bardzo potężny, w końcu mógł sam wychodzić z nicości kiedy tylko chciał, Sithis zezwalał mu na to, być może miał w tym swój plan. Cain słysząc że Bershire nie zdołał pojmać Pariaha zdecydował się sam to zrobić i dlatego podstępem dostał się do wymiaru przejścia gdzie lekko zabił Pariaha. Teraz czeka go pogoń za podróżującym w czasie Tempusem...
Jego życie w magic world przed znalezieniem się w wymiarze nicości nie jest nikomu znane. Istnieją plotki że Balowie znali Cainów. Po wydarzeniach z 3 części RP Magic World Hunter stał się niezależnym łowcą. Chce zabić każdego związanego z Tempusem oraz anihilować cały świat.
Po jakiej stronie jest postać: 90% negatywna 10% neutralna

Imię: Bershire/Ametystowa Głębia
Wiek: około 1400 lat
Rasa: nieznana
Charakter: bezwzględny
Wygląd (krótki opis wyglądu): wyglądem przypomina czarną głębię, jednak jest fioletowa
Umiejętności( od 0 do 10): 9
Słabości: nie ma formy fizycznej, musi opanować kogoś ciało.
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 9
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Bershire to poległy czarnoksiężnik/czarodziej niewiadomej rasy. Żył tysiące lat temu w krainie. Gdy znalazł się w nicości Sithis trenowało go na swojego posłańca. Miał z początku być wojownikiem który walczyłby z Akatoshem, jednak ten pomysł nie wyszedł. Głębia jest bardzo przerażająca, jednak nie posiada swojej fizycznej formy, dlatego też musi opanowywać ciało jakiegoś czarodzieja by coś zdziałać. Mówi się, że Sithis na złość dało Bershirowi formę podobną do Akatosha. Został wysłany na Magic World by schwytać i zabić Pariaha oraz Tempusa, którzy mącili we wszechświecie.
Po jakiej stronie jest postać: 80% negatywna 20% neutralna

Nie dodaję podań Jonathana i Heleny gdyż występowali oni w poprzednich częściach i byli oni głównymi bohaterami.
01-November-2021 17:59:35
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Ravcore Online
┌►GєηєRαℓ◄┘
******

Liczba postów: 311
Dołączył: Feb 2017
504
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Honor, Rewolucja

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #3
RE: [RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
Moje Podania:

Imię: Istredd "Amon" Farell
Wiek: prawdopodobnie 44 lata
Rasa: czlowiek / mag
Charakter: inteligentny, cierpliwy, spokojny, tajemniczy, nieobliczalny,
Wygląd (krótki opis wyglądu):

[Obrazek: image.php?di=H78D]

[Obrazek: image.php?di=SWEU]

Umiejętności( od 0 do 10): 10 (permanentne odbieranie magi , manipulacja ciałami ofiar, szybkość i zwinność, mistrzowskie umiejętności w walce wręcz, genialny taktyk)
Słabości: Tylko ogromnie potężna magia jest w stanie go zatrzymać.
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 9,5
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Amon, meżczyzna w masce, tworząc rewolucje, przejął władze nad magiczną krainą po tym jak Malacath zniknął. Dla ludzi stał się bogiem i wybawcą ścigając magów za popełnione przez nich zbrodnie. Przebudowując system władzy, zlikwidował ministerstwo magii tworzac na jego miejsce Parlament Kontynentalny. Upadek monarchii i funkcji króla spowodował ze Amon stał sie Najwyższym Wodzem a jego slowo stało sie prawem.
Po jakiej stronie jest postać: Neutral

Ludzie Amona:
- Maraal
- Socher
- Hayden Sarro
- ???
==================================================

Imię: Cynthia Farell
Wiek: 39 lat
Rasa: czlowiek / czarodziejka
Charakter: spokojna, przebiegła, inteligentna, cierpliwa, rozważna
Wygląd (krótki opis wyglądu):

[Obrazek: image.php?di=FNZH]

Umiejętności( od 0 do 10): 7 ( umiejętności walki wręcz, otwieranie portali, teleportacja, znakomity refleks)
Słabości: Nieodporna na broń biała, palną oraz silną magię
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Cynthia została uratowania przez Ignathira z reki magów którzy ją porwali. Jest żoną Istredda który jako Amon rzadzi kontynentem. Oboje jednak nie wiedza o swojej obecności. Cynthia jest bowiem pewna że Istredd nie żyje... Aktualnie sluży Ignathirowi i wypelnia jego rozkazy, mieszkając na odległej mrocznej wyspie. Dzięki nieumarłemu magowi poznała swój talent magiczny i stała się bardzo potężną czarodziejką.
Po jakiej stronie jest postać: Neutral

==================================================

Imię: Ignathir Al Elhdin
Wiek: nieznany
Rasa: nieumarły / arcymag
Charakter: inteligentny, cierpliwy, niebezpieczny, przebiegły, nieobliczalny,
Wygląd (krótki opis wyglądu):

FORMA WOJOWNIKA:

[Obrazek: image.php?di=56Z4]

FORMA MAGA:

[Obrazek: image.php?di=98GE]

Umiejętności( od 0 do 10): 10 (mistrzowskie umiejetnosci magiczne, otwieranie portali międzywymiarowych, teleportacja)
Słabości: Tylko ogromnie potęzna magia jest w stanie go zatrzymać.
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 10
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Dawny generał armii nieumarłych i arcymag pod dowództwem Raughna, po zwycieskiej wojnie udal sie w swoją stronę poszukując nowych zródeł mocy absolutnej. Teraz powrocil ku niewiedzy istot w magicznej krainie obserwując z boku aktualne wydarzenia. Jego moc zwiekszyla sie znacznie, teraz jest w stanie przybierac dwie formy...maga oraz wojownika.. Przez kilka ostatnich lat u jego stop padły dwa inne rownolegle wymiary a jego berlo stalo sie najpotezniejszym artefaktem jakie moze dzierżyć istota magiczna.
Po jakiej stronie jest postać: Evil

=================================================

Imię: "Stalker" "Mściwy Duch"
Wiek: ???
Rasa: człowiek/ mag
Charakter: cierpliwy, pewny siebie, zabójczy, nieobliczalny,
Wygląd (krótki opis wyglądu):

[Obrazek: image.php?di=2BGF]

Umiejętności( od 0 do 10): 9 ( mistrzowskie umiejętnosci w walce wręcz, szybkość i zwinność, manipulacja ciałami ofiar, teleportacja, przemiana w czarny dym)
Słabości: Nieodporny na bron białą
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8,5
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Postac niezwykle tajemnicza i niebezpieczna. Nikt nie ma pojecia kim jest. Nosi on bowiem mroczne szaty i czarną maskę zakrywającą twarz. Wielu uwaza ze jest to duch legendarnego wojownika który nawiedza miasto w środku nocy polując na ludzi z nieczystym sercem..Inni natomiast uważają go za łowce nagród który wypełnia trudne zadania za nagrodę pieniężną.
Po jakiej stronie jest postać: Neutral


============================================

UWAGA
Pozostałe postacie, w tym takze z poprzedniego Rp bedą pojawiały sie epizodycznie ( Harh Krill, Bellatrix, Nihil Vegha, Stella itp) i ich udziału w tym Rp nie będzie zbyt duży dlatego tez nie bedą uwzględniane w spisie postaci

[Obrazek: image.php?di=1VB2]

[Obrazek: Dnil.gif]
01-November-2021 18:20:42
Znajdź wszystkie posty Odpisz
troox Online
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 29
Dołączył: Feb 2020
74
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Chelsea

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 35.00
Post: #4
RE: [RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
Imię:
Harkon "Darkseid" Farell (czyt. Darksajd)
Wiek: 39
Rasa: Mroczny elf
Charakter: mroczny, oschły, nie zna uczucia szczęścia, nie okazuje litości, zabija bez opamiętania, o wiele bardziej dojrzały niż w poprzednich RP, pomimo treningów wciąż ma czasem problem z powstrzymaniem swojego gniewu, jednak zdarza mu się to bardzo rzadko
Wygląd (krótki opis wyglądu): Nieco dokładniej opisałem jego pancerz, by pokazać jaką maszyną stał się Harkon

Podstawowy pancerz Harkona:
- tytanowy pancerz (nogi i klatka piersiowa) zrobiony z płyt mosiądzu
- mosiężne buty
- respirator od Stelli z dwunastoma kanałami filtrującymi, bardzo głośny i słyszalny, odporny na wszystkie żywioły, eksplozje i gazy
- rękawice wzmocnione metalowymi wkładkami na kostkach, kastet w lewej rękawicy
- peleryna z kapturem
- pas i pochwa na plecach na siekierę

[Obrazek: wvJ7rUR.jpg]

Lekki pancerz Harkona: (oczywiście bez tego karabinu)
- dość mocny i cichu respirator połączony z hełmem, całość odsłania tylko oczy i górną część polików
- płytowy lekki pancerz na tułowiu
- skórzany płaszcz, lekko poszarpany w dolnej części
- skórzane rękawice z metalowym wzmocnieniem na kostkach
- mechanizm na prawej ręce z wysuwanymi dwoma (szponami?)
- wzmocnione spodnie z ochraniaczami na kolanach
- ciche skórzane buty z metalowymi wkładkami
- pas i pochwa na plecach na siekierę

[Obrazek: PHiHT1U.jpg]


Inne gadżety i usprawnienia:
- soczewki poprawiające uszkodzony wzrok, pozwalają widzieć w trybach termowizji, noktowizji i chronią przed niektórymi gazami, również dym nie stanowi problemu
- kastet w lewej ręce ukryty pod rękawicą
- pierścień przemiany na prawej dłoni ukryty pod rękawicą
- wszczepiony do środka organizmu "system ratowania życia", który podłączony do serca oraz respiratora od razu wyłapuje gdy akcja serca zostaje zatrzymana i przystępuje do automatycznej reanimacji



Umiejętności( od 0 do 10): 9,5
Słabości: w podstawowym pancerzu jest dość wolny, w lekkim pancerzu bardzo podatny na rany cięte od pasa w dół
Odwaga (od 0 do 10): 10
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 9,5
Opis Postaci (krótki opis o postaci):
Harkon urodził się na Kartis w 2043 roku gdzieś na półwyspie Eivar. Pierwotnie urodzony przez matkę Amona, swoją biologiczną, został jej krótko po swoich narodzinach odebrany i wychowany przez Azule oraz Herbiana w zamku Balów podczas panowania Cecilli Carraboth i Neclara Bala. Wiódł spokojne życie do początku roku 2069, bo właśnie wtedy problemy Młodego Elfa zaczynały się nasilać. W tym roku stracił dosłownie wszystko, począwszy od swojego dziadka którego bardzo kochał, rodziny i kończąc na władzy, którą miał objąć po obaleniu swojej babki. Przy pomocy Jyggalaga Pyke'a i Hrabiego Baldura zdołał dostać się do Apokryfu, gdzie przyjmował nauki od samego Akatosha. Krótko po tym na rodzinnej kolacji, na której miał zaszczyt siedzieć Jyggalag, jego złość osiągnęła zenit. Kłótnia z Nurbanu przeistoczyła się w pojedynek, w którym ofiarnym kozłem stał się Harkon. Stracił wtedy płuco, nogę oraz rękę, miał poparzony przełyk i drogi oddechowe, kilkanaście złamań, lecz co najważniejsze w późniejszym czasie - Elf miał zrujnowaną psychikę. Odnalazł go Jyggalag, jego fałszywy przyjaciel. Pomógł mu i wspólnie zjednoczyli Nieumarłych oraz Elfy, by zemścić się na Carrabothach i odbić władze w krainie. Jak się później okazało, władza trafiła do Lorda Malacatha, który powrócił do krainy zza świata Apokryfu. W przełomie lat 2070 i końca 2074 stał na czele czystki Carrabothów ustanowionej przez samego Lorda Malacatha, która miała koniec na początku 2075 roku. Po tym wydarzeniu na horyzoncie pojawił się nowy przeciwnik, jak się później okazało - brat Harkona, Amon. Na końcu roku 2075 poniósł śmierć z rąk Amona, wypadając przez tył zamku Balów do rwącej rzeki. Całość była bliźniaczo podobna do tej z roku 2069, gdzie wtedy uczyniła to Cecillia w trakcie rodzinnej kolacji. Kilka godzin po tym incydencie pół żywego Harkona z uszkodzoną ręką, złamaną nogą i żebrami, zapadniętymi sztucznymi płucami, uszkodzeniem czaski i wieloma innych obrażeniami, odnalazł go Spenser wraz z Talonem w pobliżu Riven Portu. Harkon był pozornie martwy, każdy w krainie wierzył w jego śmierć, mimo że nigdy nie odnaleziono ciała. Było kilka osób, które wiedziały o sfingowaniu jego śmierci. Między innymi był to Talon, Spenser oraz pozostali Scavengersi, którzy postanowili zostać przy swoim panu. Każdy z nich był lojalny, a to że nie wykonali jego rozkazu podczas jego walki z Amonem, to już była inna kwestia. Wtedy ich najwyższym panem był Lord Malacath, który zabronił im cokolwiek robić. Pobliscy aurorzy i żołnierze widząc Harkona w takim stanie wezwali szkuner medyczny, który zabrał mężczyzn na ocean. Harkon leżał w śpiączce przez prawie tydzień, a gdy się obudził wciąż dryfowali na oceanie. W złości zabił wszystkich żołnierzy na szkunerze pozostawiając przy życiu tylko Scavengersów. Po tym incydencie statek ruszył na Kartis...
Harkon przez ten cały czas oczywiście nie siedział w kryjówce. Skonstruował specjalny strój, który służył mu bardzo wiele razy, właściwie to od czasu swojej śmierci rzadko kiedy używał tego pierwotnego. Strój cechował lekki, funkcjonalny pancerz i to że noszący go nie wyróżniał się aż tak. Starą zbroje trzymał w katakumbach pod twierdzą Malacatha na Kartis. Wejście do nich było tak ukryte i tajne że wiedział o nim tylko Spenser i pozostali Scavengersi. Oprócz nowego stroju przyjął również nowy pseudonim, którym posługiwać mieli się absolutnie wszyscy. Darkseid, bo tak musieli zwracać się do niego jego ludzie, zapożyczył od wielkiego elfiego wojownika, który niegdyś kilkaset lat temu stąpając po ziemiach Magic Worldu budził strach wśród swoich wrogów. Rzadko kto miał w ogóle pojęcie że Darkseid to tak naprawdę Harkon. Niektórzy jego żołnierze jednak domyślali się jaka jest prawdziwa tożsamość Darkseida, ponieważ połączyli fakt zniknięcia Harkona z pojawieniem Darkseida. Takich person było jednak bardzo mało. Harkon po swojej pozornej śmierci chciał zapomnieć o swoim dawnym życiu i rozpocząć wszystko na nowo, a wraz z tym musiał przyjąć nowy pseudonim... Po kilku latach Harkon ujawnił się po raz pierwszy. Przybył na wyspę, na której osiedlił się Malacath, który był prawie pewien że Młody Elf przeżył i tylko czekał aż się zjawi. Lord wyjawił mu prawdę o jego biologicznych korzeniach, o tym że on i Amon to bracia, a całe życie był okłamywany przez praktycznie wszystkich. W swoim starym stroju stoczył z nim pojedynek, który wygrał poprzez rozcięcie tętnicy byłemu Lordowi, a następnie odrąbał mu głowę siekierą. Zaraz po tym udał się do świata Mugoli, by porozmawiać z Jyggalagiem o tym co zrobił kilka lat temu. Jak się okazało, Pyke był skazany na śmierć poprzez porażenie prądem. Uratował go z jadącego konwoju Harkon. Po krótkiej rozmowie, Jyggalag wymierzył w niego z rewolweru i zadał kilka głębokich ran. Unieszkodliwił elfa, po czym odjechał. Harkon został przetransportowany do USA, do strefy 51. Tam naukowcy przeprowadzili na nim serie badań. Gdy już mieli uznać go za martwego, Młody Elf ocknął się, wybił kilkadziesiąt żołnierzy po czym teleportował się do pewnego miejsca, z którego mógł skorzystać by wrócić do Magic World... Darkseid nie podda się dopóki nie zabije Amona, Jyggalaga i innych, którzy wejdą mu w drogę. Zabił w sobie Harkona, teraz czas by zemścił się na reszcie.

Po jakiej stronie jest postać: złej



Imię:
Spenser Alkus
Wiek: 43
Rasa: Człowiek (Scavengers)
Charakter: oddany, posłuszny, od czasu upadku Malacatha bardziej poważny i zdyscyplinowany
Wygląd (krótki opis wyglądu):

[Obrazek: NlIYqkn.jpeg]

Umiejętności( od 0 do 10): 8,5
Słabości: nie jest aż tak dobry w walce wręcz
Odwaga (od 0 do 10): 9
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8,5
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Spenser był dobrze prosperującym inżynierem. Gdy dostał się do wojska w 2060 roku ustatkował sobie jeszcze bardziej życie. Był nawet przez kilka lat dowódcą wojsk stacjonujących w zamku królewskim. Gdy Cecillia została obalona w 2069 roku, Spenser przez kolejny rok poznawał nowe dla niego otoczenie. W końcu dostrzegł do Lord Malacath. Widząc w nim duży potencjał i nierozwinięte umiejętności, wykorzystał go do projektu "Scavengers". Prowadził na nim osobiście badania, by potem poddać go lekkiej mutacji. Mężczyzna na skutek tego zabiegu dostał dodatkowej siły fizycznej, magicznej i psychicznej. Tak o to powstał pierwszy Scavengers... Po kilku miesiącach obserwacji Spensera, Lord postanowił postawić kolejny krok. Zaczął klonować Spensera, by jego odpowiedników było więcej. Pierwsze sto sztuk Scavengersów było słabych, niezdolnych do walki. Po tygodniu został z nich tylko proch. Po kilku kolejnych tygodniach testów w końcu się udało. Jednostki Scavengers były stabilne i gotowe do walki. Lord sklonował 9 odpowiedników Spensera, pojawili się wtedy m.in Talon, Nocturn, czy Dengar. Jednostki mimo iż były stabilne, to szybko się starzały. Elf był jednak zadowolony z efektów, mimo tego wstrzymał projekt Scavengers...
Po jakiej stronie jest postać: złej



Scavengersi:

[Obrazek: nX9hSEF.png]



Postacie Epizodyczne:




Imię:
(Hrabia) Baldur Valgirius
Wiek: 108
Rasa: Wampir wyższy
Charakter: cyniczny, okazuje szacunek do bliskich mu osób, albo swoich sojuszników, nie daje sobą pomiatać i walczy o dobro swoich ludzi
Wygląd (krótki opis wyglądu):

[Obrazek: Iy0jbIw.png]

[Obrazek: fj5avyh.jpeg]

Umiejętności( od 0 do 10): 9
Słabości: nie potrafi latać, nie ma takiej możliwości przez swoje skrzydła, które ma zdeformowane od urodzenia
Odwaga (od 0 do 10): 9
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 9
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Baldur to wampir wyższy, wysoko postawiony członek parlamentu, przywódca magicznych istot żyjących w lasach (tych, które nie są zaliczane do ucywilizowanych) i nie tylko w lasach. Jest on też dowódcą swoich wampirzych wojsk, oraz Hrabią Samotnej Góry, gdzie żyją jeszcze wampiry. Po upadku Lorda Malacatha postanowił żyć w zgodzie z Amonem, do którego nie żywił już urazy.
Po jakiej stronie jest postać: neutralna



Imię:
(Król) Neloth Mannimarco
Wiek: 63
Rasa: Mroczny Elf
Charakter: taktyk, opanowany i spokojny
Wygląd (krótki opis wyglądu):

[Obrazek: v4ZmWFX.jpg]

Umiejętności( od 0 do 10): 8
Słabości: praktycznie bezbronny bez swojego magicznego berła, ale potrafi tak jak inne elfy wypuszczać zaklęcia z rąk
Odwaga (od 0 do 10): 8,5
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 8
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Neloth był drugim doradcą zmarłego Króla Mefisto Sommera. Pierwszy zmarł w roku 2041. (czyli pomiędzy Magic World, a Magic World 2). Neloth przejął po Mefisto tytuł Króla Daggerfall. Nosi dla bezpieczeństwa wytrzymałą, czarną zbroję. Czasem nosi też koronę, ale robi to tylko na ważne uroczystości, bądź na jakieś przemowy publiczne. Posiada on też magiczne berło. Neloth w przeciwieństwie do Mefista potrafi się obronić sam. Nie przejął się zbytnio upadkiem Malacatha. Nie był z nim przywiązany, a władza Amona nie zmieniła zbytnio pozycji Elfów. Wciąż Mroczne Elfy są ponad Parlamentem jeśli chodzi o wojsko i technologie.
Po jakiej stronie jest postać: neutralna
01-November-2021 19:13:03
Znajdź wszystkie posty Odpisz
DevilxShadow Offline
ψ мίѕтяz ροҝѮмøи ψ
******

Liczba postów: 496
Dołączył: Jan 2016
331
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
DevilxShadow

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 172.00
Post: #5
RE: [RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
Imię: Isabella Carraboth Bal
Wiek: 37
Rasa: Czarodziejka
Charakter: Inteligentna, pewna siebie, zadufana w sobie, przywódcza, złośliwa, elokwentna.
Wygląd (krótki opis wyglądu): [Obrazek: Vsx69WQ.jpg]
Umiejętności( od 0 do 10): 9,5
Słabości: Brak pancerza, który zastępują potężne bariery magiczne itp, itd.
Odwaga (od 0 do 10): 9
Ocena OP postaci (od 0 do 10): 9,5
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Księżniczka, była Minister Magii, teraz także i Przedstawicielka Czarodziejów... Isabella w swym życiu dzierżyła już ogrom tytułów, stanowisk, zyskała ogromną władzę w Krainie, przez wiele lat pracując ciężko na wszystkie swoje pozycje i osiągnięcia, na swoje wpływy i władzę, sojuszników i pracujących dla niej ludzi. Po upadku Ministerstwa Magii jej przyjaciel - Szalony Kapelusznik, doskonały Twórca Różdżek przez wiele długich miesięcy zajmował się jej Różdżką, aby skomponować idealne połączenie rdzenia i włókna, tworząc tym samym o wiele potężniejszą Różdżkę... Nie tak potężną jak te, które kiedyś były w Krainie(każdy wie, o jaką potęgę tutaj chodzi), ale bardzo potężną jak na te czasy...
Isabella nie ma zbyt wielu wrogów w Krainie, wszyscy ją cenią, szanują i podziwiają, Ona wspiera także Istoty Magiczne, a One ją. Jej największym przyjacielem, a zarazem najpotężniejszym sojusznikiem jest Czarny Wilk -Zeratu[b], który od wielu lat podąża już u jej boku, miażdżąc absolutnie każdego, kto wchodzi mu w drogę... Wilk nie przegrał jeszcze nigdy żadnego pojedynku czy to ze zwierzęciem czy z człowiekiem, etc...
Isabella od dawna mieszka w swojej rezydencji, którą kazała sobie wybudować jeszcze za czasów bycia Ministrem Magii, jako Księżniczka miała prawo do budowania pałaców i budynków. Ów rezydencja znajduje się w centrum krainy, jest to jeden z największych i najpiękniejszych, najbogatszych budynków. Po upadku jej rodzinnego zamku, w jego zgliszczach zdołała znaleźć kilka swych cenniejszych pamiątek i przenieść je do nowego domu.
(więcej opisów w poprzednich RP itd, itd...)

Po jakiej stronie jest postać: Pozytywna.



Imię: Bliźniacy - Joseph i Thomas
Wiek: ?
Rasa: Czarodzieje, Istoty Magiczne.
Charakter: Praktycznie niewykreowane, gdyż są to dzieci.
Wygląd (krótki opis wyglądu): [Obrazek: 6i4ZROj.png]
[Obrazek: PRPr8lO.jpg]
[Obrazek: bmOptJr.jpg]
Umiejętności( od 0 do 10): ? (Wszyscy ujrzą je w RP, wtedy w ów pole zostanie wpisana odpowiednia cyfereczka).
Słabości: ? (Tak jak powyżej).
Odwaga (od 0 do 10): 1,5
Ocena OP postaci (od 0 do 10): ?
Opis Postaci (krótki opis o postaci): Bliźniacy - Joseph i Thomas to dzieci wybitnego Czarodzieja, Naukowca i Profesora - Adama Trivviansa i Annabelle Trivvians, wyśmienitej Czarodziejki. Ich rodzice byli niegdyś bardzo znani i cenieni w Krainie, ich osiągnięcia są ogromne, mieli Oni również do czynienia z Rodziną Carrabothów, która pomogła im, gdy byli na skraju załamania... Małżeństwo przez to, że było wybitnymi personami i tworzyło przepiękne magiczne rzeczy, kreując w Krainie ogrom cudownych dzieł, było nękane przez złowrogich Czarodziejów, którzy absolutnie nie chcieli zmian... Pewnej nocy postanowili spalić rezydencję małżeństwa, zniszczyć ich wszystkie wynalazki i osiągnięcia, a następnie zamordować ich i ich dwójkę Dzieci.
Wówczas, tej nocy rozpętała się potyczka między rodzicami a Oprawcami, do której po chwili przyłączyli się Czarodzieje wysłani przez Rodzinę Carrabothów, którzy w szybkim tempie rozprawili się ze złowrogimi oprawcami... Wówczas spłonął tylko kawałek domu, jednak z domu zniknęło coś znacznie cenniejszego... Dzieci - dwójka bliźniaków... Ślad po nich zaginął. Rodzice popadli wówczas w skrajną rozpacz, a po kilku latach bezskutecznych poszukiwań zmarli ze smutku po swych ukochanych dzieciach...
Co się stało z Bliźniakami? Zostali wykradzeni przez pewną Czarownicę, która brała udział w zajściu tamtej nocy... Wykradła ich dlatego, iż wyczuła w nich ogromną potęgę... Zabrała ich do pewnego starego sierocińca na mrocznych obrzeżach Krainy, który prowadziła wraz z kilkoma innymi Czarownikami i Czarownicami... Sprowadzali do niego Magiczne, Osobliwe i potężne wewnętrznie Dzieci... Często pogrążone w różnych paskudnych i bezlitosnych chorobach...
Bliźniacy całe życie spędzili w owym sierocińcu, jednakże nie rośli... Nie starzeli się. Trwali w pętli czasu, która zatrzymała się w ich wieku dziecięcym. Nie mogli dorosnąć... Nie mogli także zdjąć swoich białych kostiumów i mrocznych masek, z pewnych powodów... Nigdy do nikogo się nie odzywali, byli nierozłączni i cały czas podążali u swego boku, bawiąc się zabawkami rozerwanymi na pół...
Przez lata sierocińca nie ominęły wojny panujące w Krainie, które z czasem całkowicie go zmasakrowały, zabijając wszystkich Czarowników i Czarownice prowadzące Sierociniec... Wiele Dzieci poumierało, a inne po prostu wylądowały na ulicach...
Bliźniacy szlajali się miesiącami po ulicach centrum, kradnąc pożywienie, wykorzystując sztuczki i zdobywając zabawki i cukierki... Pewnego wieczora jednak, znaleźli się w nieciekawym miejscu... Jednak tej nocy natrafili również na... Isabellę.
Isabella znalazła dwójkę Magicznych Dzieci podczas podróży do Parlamentu w centrum krainy... Gdy do niego zmierzała na spotkanie, wówczas zastała na drodze potyczkę między ludźmi a Czarodziejami, która dosyć szybko się zakończyła... Wówczas zauważyła siedzącą na ulicy dwóję dzieciaków, w deszczu, trzęsącą się z zimna, a nad nimi człowieka celującego do nich... Pozbyła się go, tym samym ratując dwójkę i przygarniając ich, nie dotarła wówczas na spotkanie, gdyż szybko zabrała ich do swojej rezydencji i ukryła... Wyczuła w nich ogromną potęgę magiczną, którą wystarczy tylko... przebudzić. Zaintrygowali ją i postanowiła się nimi zaopiekować.

Po jakiej stronie jest postać: Pozytywna


Postacie, których podań nie dodaję, gdyż były w poprzednich RP, a których też zapewne będę używał w RP:
- Szalony Kapelusznik
- Zeratu (Wyżej wymieniony).

[Obrazek: ZHPAgIZ.gif]
How Long Have We Been On This Rock? Five Weeks? Two Days? Help Me Recollect...
02-November-2021 21:04:15
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Ravcore Online
┌►GєηєRαℓ◄┘
******

Liczba postów: 311
Dołączył: Feb 2017
504
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Honor, Rewolucja

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: [RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
No dobra no to zaczynamy Smile

Listopad - Rok 2083

Własnie mijał ósmy rok odkąd rewolucjoniści przejęli kontrolę nad magiczną krainą. Dla ludzi żyjących na kontynencie codzienne życie zmieniło się na lepsze. Nowa Carridia czyli państwo stworzone przez Amona przez osiem lat znacznie się rozwinęło. Każdy otrzymał dostęp do nowoczesnej technologi którą jeszcze niedawno dysponowali tylko nieliczni. Parlament Kontynentalny przewodzony przez Haydena Sarro oraz Isabelle był niezwykle silna instytucją która miała teraz znacznie większe pole manewru niż Ministerstwo za czasów Cecili czy Malacatha.. bez monarchy bowiem, Parlament był głównym organem władzy i zrzeszał w sobie radnych i ministrów wszystkich istot magicznych które zdecydowały sie wystawić swoich przedstawicieli. Budynek Parlamentu bedący przebudowanym i odnowionym budynkiem dawnego ministerstwa był równiez najlepiej chronionym miejscem w całej krainie. Hayden Sarro wraz z Amonem osobiście zaprojektowali specjalny system ochronny aby nikt niepożądany nie dostał sie do środka.

Obywatele krainy nie narzekali na władze Amona, wręcz przeciwnie byli z niej bardzo zadowoleni. Wybudowane nowe miejsca pracy, ożywienie gospodarki i rozwój ekonomiczny wpłynał niezwykle pozytywnie na przez lata targany wojnami kontynent. Szczególną jednak zasługa Amona było pozbycie sie czarodziejów z Nowej Carridi. Przez ostatnie 8 lat blisko 15 000 magów ukrywających się na kontynencie zostało schwytanych przez kultystów a ich moc została odebrana przez Amona. Pozostałych niedobitków którzy zaszyli się najgłębiej jak sie da mozna było teraz policzyć na palcach. Magia na terenie Nowej Carridi była bowiem zakazana , a każde jej użycie w strefie publicznej wiązało sie poważnymi konsekwencjami... Przestepstwa i zbrodnie które zdarzały sie teraz bardzo rzadko karano jeszcze bardziej surowo. Nic wiec dziwnego ze nikt nie chciał sie narażać...

Amon jako lider przez 8 lat stał sie bardziej oschły i drażliwy. Mimo to jednak kontynuował dotychczasową politykę równości. Aktualnie nie uczestniczył w wystąpieniach publicznych tak czesto jak wcześniej. Nie miał bowiem ku temu powodu. Jego ludzie doskonale radzili sobie w rozwiązywaniu problemów gnębiących miasta czy obywateli. Maraal, Isabella, Hayden Sarro oraz Baldur byli niezwykle inteligentni i interwencja Amona w codziennych sprawach nie była w ogóle konieczna. Nie zmieniało to jednak faktu że to on był twarzą rewolucji i to jego podobizny na plakatach widniały na każdym budynku czy słupie w magicznej krainie.
Przez 8 długich lat Amon zrozumiał ze szukanie jego zaginionej żony nie ma dalszego sensu. Jego nadzieje na znalezienie jej żywej przeminęły z wiatrem, mimo iż jeden z oddziałów kultystów cały czas jej szukał na polecenie Amona. Mężczyzna w masce spędzał więc duzo czasu w swojej podziemnej bazie , od czasu do czasu wychodząc na powierzchnie i sprawdzając pod przykrywką jak radzą sobie obywatele w kontrolowanym przez niego państwie.

[Obrazek: image.php?di=1VB2]

[Obrazek: Dnil.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-November-2021 14:39:26 przez Ravcore.)
06-November-2021 14:30:45
Znajdź wszystkie posty Odpisz
troox Online
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 29
Dołączył: Feb 2020
74
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Chelsea

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 35.00
Post: #7
RE: [RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
Listopad, świat Mugoli...
Harkon pojawił się w ciemnej uliczce Nowego Jorku. Późna godzina mu sprzyjała, ludzi było mało. Chodniki choć oświetlane przez latarnie i światła nielicznych aut to były mało zatłoczone. Elf po krótkiej obserwacji terenu wyszedł z uliczki. Od razu jego soczewki zmieniły funkcje. Termowizja umożliwiała mu zobaczyć tego do którego przyszedł. Dobrze wiedział gdzie owa postać może się znajdować.
Elf szedł chodnikiem jeszcze przez kilkaset metrów mijając kolejne osoby, które schodziły mu z drogi. Nic dziwnego, bo nigdy nie widziały tak ubranego ponad 2 metrowego mężczyzny. Również jego aura działała na zwykłych ludzi i po prostu mieli obawy co do jego osoby. Bali się go, woleli go omijać. Nagle jednak na jego drodze stanęło kilka mężczyzn. Ubrani byli w gangsterskie ciuchy, wszyscy byli z jednego i tego samego gangu. Jeden z nich był jego postury. Nie zszedł z drogi i elf uderzył go z barku. Idąc dalej po chwili usłyszał głos i ustał w miejscu od razu.
- Ej! Uważaj sobie - krzyknął bandzior.
Harkon odwrócił się powoli do nich. Ujrzeli jego czerwone ślepia spod respiratora, jednak nic sobie z tego nie zrobili. Stal bez słowa i mierzył ich mrocznym wzrokiem.
- Głuchy jesteś frajerze? - dodał groźniej
Wnet bandzior wyciągnął z kieszeni nóż, pozostali mężczyźni wyciągnęli pałki teleskopowe, noże i kastety.
Harkon uśmiechnął się pod respiratorem i odrzekł mrocznym, donośnym głosem.
- Nie mam czasu...
Zaraz po tym jego ostrza na prawej ręce wysunęły się. Gang był bardzo wystraszony. Każdy z nich zaczął powoli się cofać, a po chwili uciekli w popłochu.
Elf nie śledził ich nawet wzrokiem.. schował ostrza i kontynuował marsz... Nie miał czasu na bzdety.
06-November-2021 14:36:59
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Ravcore Online
┌►GєηєRαℓ◄┘
******

Liczba postów: 311
Dołączył: Feb 2017
504
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Honor, Rewolucja

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: [RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
Nad krainą nastawał nowy dzień. Było zimno i padał śnieg. Zima pojawiła sie wcześniej wiec ludzie hurtowo rozpoczęli kupować odpowiednio ciepłe ubrania. Na rynku miasta Unalmire otwarto targowiska gdzie sprzedawano po tanich cenach odzież, świeżą żywność, ozdoby oraz zwierzęta hodowlane. Widok setki ludzi wędrujących miedzy straganami można było dostrzec praktycznie co tydzień. Wielu ludzi było bowiem zainteresowanych kupnem dobrych jakościowo rzeczy po stosunkowo taniej cenie. Kultysci rowniez przechadzali sie po straganach pilnując porządku. Dziś jednak towarzyszył im Maraal - głowny dowódca sił zbrojnych oraz prawa ręka Amona. Rozmawiał on na uboczu ze swoimi ludzmi od czasu do czasu zerkajac na przechodzących ludzi.
- Targowiska są zamykane o godzinie 10:00 - rzekł Maraal do swoich żołnierzy patrząc na zegarek na swojej ręce. - Potem ludzie sie rozchodzą a wy pomożecie sprzedawcom pozbierać towary do samochodów.. Czy to jasne?
- Tak dowódco.. - odparli kultysci.
Maraal pokiwał głową i dał im sygnał aby się rozeszli. On sam natomiast postanowił troche sie rozejrzeć po straganach.

[Obrazek: image.php?di=1VB2]

[Obrazek: Dnil.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-November-2021 15:12:03 przez Ravcore.)
06-November-2021 14:53:24
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
troox Online
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 29
Dołączył: Feb 2020
74
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Chelsea

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 35.00
Post: #9
RE: [RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
Tymczasem w krainie życie mieszkańcom kontynentu mijało dość spokojnie. Poza jedną, istotną rzeczą... Zimą. W tym roku była wyjątkowo sroga i mocna. Co jednak dziwne i zaskakujące, pierwszy śnieg spadł już pod koniec października, zaś w pierwszym tygodniu listopada śniegu było tyle, że władze nie nadążały z odśnieżaniem. Nikt nie był przygotowany na takie warunki pogodowe. Takiej pogody nie było od kilkudziesięciu lat, a to miał być dopiero początek... Meteorolodzy i naukowcy dziwili się, bo od pokoleń nigdy nie było takiej zimy, w której zamarzały oceany. W niektórych domach położonych blisko oceanu zamarzała nawet woda w krainie. Pogoda dotknęła całe Magic World (w sensie świat Magic World) i nikt nie miał pojęcia co wpłynęło na takie zachowanie pogody.

=====

W tym samym czasie, Spenser Alkus, pierwszy Scavengers i prawa ręka Harkona, szedł właśnie tunelami bazy. Wrócił niedawno z wyprawy, w której Darkseid zgładził na dobre Malacatha. Po kilku minutach dotarł do jakiegoś pomieszczenia, gdzie było wiele przełączników, a przy nich stał Nocturn.
- Jak wyprawa? - spytał Scavengers widząc pobudzonego Spensera
Spenser podszedł bez słowa do przełączników i dopiero po przekręceniu kilku pokręteł spytał zdenerwowany.
- Darkseid jeszcze nie wrócił?
- Nie ma go w bazie - odrzekł Nocturn.
Spenser pokiwał głową i przechylił jaką wajchę.
- Cholera... Coś poszło nie tak. Powinien już dawno tu być.
Spenser zaczął wychodzić z pomieszczenia...
06-November-2021 14:59:01
Znajdź wszystkie posty Odpisz
DevilxShadow Offline
ψ мίѕтяz ροҝѮмøи ψ
******

Liczba postów: 496
Dołączył: Jan 2016
331
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
DevilxShadow

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 172.00
Post: #10
RE: [RolePlay] Magic World IV - The Cold Era
Isabella obudziła się rano w swojej sypialni...
Po przebudzeniu uszykowała się, wspaniale wystroiła i zeszła na śniadanie. Siedząc przy stole, jak zwykle zaczęła przeglądać poranną prasę, gazety i informacje z Krainy, dodatkowo przeglądała listy nadesłane na jej adres.
Kucharz, którego zatrudniała w swej posiadłości gotował wyśmienite potrawy, więc ze smakiem zjadła śniadanie, a potem wstała i ruszyła przed siebie.
Nagle, idąc, zauważyła przed sobą unoszący się w powietrzu samolocik z papieru... zastygł i się nie ruszał, więc podeszła bliżej.
Gdy zbliżyła się do samolociku, ten nagle żwawym krokiem odskoczył w bok, zrobił obrót o 360 stopni i pofrunął przed siebie... Isabella ruszyła za nim.

[Obrazek: ZHPAgIZ.gif]
How Long Have We Been On This Rock? Five Weeks? Two Days? Help Me Recollect...
06-November-2021 15:14:37
Znajdź wszystkie posty Odpisz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości