Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Haste dla potworów + zmiana na wezowej
Autor Wiadomość
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #1
[Rozwiązane] Haste dla potworów + zmiana na wezowej
Na Wężowej Twierdzy od pewnego czasu jest wprowadzona blokada nad drugą świątynią w postaci barrier blocków. Została ona wprowadzona po to, aby gracze tam nie kampili. Co i tak wiele nie zmieniło, bo nadal gracze tam przesiadują kiedy należy bronić drugiej świątyni. Ale czy tak naprawdę sam otwór w dachu był przyczyną bycia OP tej pozycji? Imo nie, ponieważ nie to czyniło tą pozycję niedostępną, lecz pierścienie z obsydianu (bloku na trybie domyślnie niezniszczalnego w żaden sposób), które odgradzały większość jednostek bez skilli movmentu, który pozwoliłby im przejść przez te pierścienie. Oczywiście ktoś może powiedzieć, że można postawić liany i czekać aż się rozrosną... ale ten proces jest bardzo czasochłonny i zanim liany wyrosną to wojownik zdąży je zniszczyć.

Więc co proponuję zmienić. Po pierwsze usunąć barrier blocki znad drugiej świątyni na mapie wężowa twierdza https://imgur.com/a/P14Y4zz A po drugie usunąć te pierścienie z obysdianu, które powodują, że wojownicy są niedostępni dla większości potworów. https://imgur.com/a/Z04F7zL Ta zmiana sprawi, że potwory wkońcu będą mogły atakować wojowników na górze świątyni, a usunięcie barrier sprawi, że będą mogły ich zepchnąć na dół do ewentualnej krówki z gigantem Smile Ktoś zapyta jak tam wejśc? Bierz pająka i zrób liany https://imgur.com/a/v9zyksG Tongue Zmiana ta ułatwi obronę świątyni szczególnie graczom bez boskich/klas specjalnych, ponieważ broniąc świątynie z dołu mają zerowe, a wręcz ujemne szansę na przeżycie. Można również dodać jakąś trawę, drzewa na górną część mapy, tak aby też była jej grywalną częścią.
Ale żeby wojownikom nie było za łatwo to proponuję zbuffować dwie jednostki z drużyny potworów. Mianowicie zbuffowaniu uległy by dwie jednostki - rybik oraz szlam. Tym buffem byłoby nadanie im stałego efektu haste (tak, wiem, że potwory na starcie posiadają efekt haste 1 na 60 sekund, lecz to jest tylko możliwe do wykorzystania gdy portal jest przy świątyni). Dlaczego? A no dlatego, że wojownicy najczęściej przerywają niszczenie świątyni potworom po przez rzucenie młotem w świątynie. Młot zadaje obrażenia przy czym odpycha lekko potwory, a te przez chwile przestają niszczyć świątynie. Pojedyncze serce świątyni (enchantment table) normalnie łapką niszczy się około 22 sekundy. Natomiast młotem thora możemy rzucać co 16 sekund. Lecz gdyby rybikowi nadało się stały efekt haste to taki enchantment niszczyło by się już około 14 sekund - czyli po rzuceniu mlota przez wojownika gracz grający rybikiem ma dwie sekundy różnicy do wykorzystania, aby zniszczyć kawałek świątyni. Szlamowi też można nadać stały efekt haste, a może i nawet haste 2, wtedy enchantment niszczyło by się około 12 sekund. A do tego postacie te (szlam nie zawsze, jego model to rng) posiadają mały hitbox, co sprawia, że trudniej jest je z takiego młota trafić.

Podsumowując - po takim update'cie gracze bez boskich/klas premium będą mogli znów mieć szansę bronić świątyni z góry przy pomocy łuków, lecz z drugiej strony to miejsce już nie będzie tak bezpieczne ze względu na usunięcie pierścieni i bariery oraz będzie łatwiej takich graczy zepchnąć na dół. Również wojownicy będą mieli trudniej, ponieważ bardziej muszą się skupić na obronie tej świątyni ze względu na zbuffowanego rybika i szlama. Co nie będzie takie łatwe ze względu na ilość bossów jaka panuje teraz na trybie.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
25-January-2021 11:45:41
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
butla Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 43
Dołączył: Jun 2020
17
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Butlonos

MineGold: 0.00
Post: #2
RE: Haste dla potworów + zmiana na wezowej
Jeśli chodzi o szlama, to myślę, że haste II dla moba z najlepszą defensywą na serwerze, który może maskować się obok swoich "klonów", to trochę zbyt mocny buff

Reszta całkiem dobry pomysł
25-January-2021 17:13:08
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #3
RE: Haste dla potworów + zmiana na wezowej
mysle ze zbedne poki co, przy upgradach tez bedzie trzeba cos "dodac" i takie proste buffy jak np "upgrade haste dla wybranej profesji bylby spoko - to w zakresie hasta.


A jesli chodzi o wezowa to czy ostatni upgrade z blokada teleportacji na barrier bloki nie rozwiazal tematu?

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

26-January-2021 09:14:34
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Haste dla potworów + zmiana na wezowej
Niestety nie rozwiązał. Gracze dalej tam kampią, rzucają młotem przez sufit, czy niszczą bloki gliny za którymi nie ma barrierblocka. Niektórzy nawet idą na mk, biorą endermana i rozwalają przy użyciu przedmiotu Niszcz Bloki barrier blocki. Lecz nie ma co się dziwić. Bronienie drugiej świątyni z dołu bez oberwania z comba gigant + krowa graniczy z cudem. A co dopiero ma powiedzieć gracz bez specjalnych itemów/klas. Go to może zabić zwykła horda potworów. Po w/w propozycji będzie można tam kampić, ale przynajmniej każda jednostka potwora będzie tam mogła wejść i zepchnąć wojownika na dół.
Tak sobie teraz pomyślałem, że jak usunie się barrier blocki to hefajstosi znów będą orać na górę w sekundę (będą robić platformy). Ale wpadłem na pewien pomysł - może by tak dodać dwie kratki niżej od końca sufitu drugiej świątyni "sufit" z nitek (stringów) https://imgur.com/a/jtze7EI i nadać im taki sam status jak barrier blockom (niezniszczalne, nie da się na/przez nie teleportować). Przez co ucieczka teleportem będzie praktycznie niemożliwa. Przez nitki przelatują fireball'e i strzały, nie wiem jak z np młotem thora(chociaż armor stand spuszczony z góry normalnie przeleciał), bo nie mam jak tego z testować. Oczywiście żaden z fireballi/strzał/armorstandów nie niszczy tych nitek, więc raczej nie zostaną one zniszczone (chyba, że przez "niszcz bloki" :/). Również można dodać jakąś bardziej przeźroczystą/niewidzialną teksturę, aby nie ograniczała widoczności.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
26-January-2021 09:55:32
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #5
RE: Haste dla potworów + zmiana na wezowej
za duzo zbednego kombinowania i tworzenia kolejnych problemow ktore z tego beda wynikac,

prosciej przy barrierblockach dac dodatkowy region niezniszczalnosci i blokady rozwalania i po temacie.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

26-January-2021 10:37:24
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Haste dla potworów + zmiana na wezowej
Niby jest prościej, ale to nie wywołuje efektu, który chciałem osiągnąć - przywrócenie tej pozycji, lecz znerfienie jej pod kątem niedostępności po przez usuniecie pierścieni z obsydianu. Można by nawet zedytować mapę tak, aby było tam (na dach 2 sw) "naturalne" wejście i nie trzeba było robić lian Tongue

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
27-January-2021 11:43:24
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Haste dla potworów + zmiana na wezowej
@up
Moim zdaniem najlepsza propozycja.
Wojownicy nadal będą mogli kampić nad świątynią, jednak będą musieli również liczyć się z tym, że potwory mogą do nich wejść bez większego problemu. Wtedy nawet jeśli zrobią sobie jakieś skomplikowane platformy, potwory i tak będą miały szansę zabicia ich bądź zrzucenia na dół.
Jestem zdecydowanie za Smile

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-January-2021 15:05:15 przez ImHexa.)
Oceny: Kelly303 (+1)
27-January-2021 15:04:40
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #8
RE: Haste dla potworów + zmiana na wezowej
@refresh

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
30-January-2021 11:54:48
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #9
RE: Haste dla potworów + zmiana na wezowej
zadnego kampienia nad swiatynia nie bedzie, region ochronny dodany.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

30-January-2021 18:05:55
Znajdź wszystkie posty
bum35 Niedostępny
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Feb 2016
202
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JustClickButton

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #10
RE: Haste dla potworów + zmiana na wezowej
Co się stało to się nie odstanie - wątek do zamknięcia.

[Obrazek: image.php?di=W4QG]
01-February-2021 18:50:11
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości