Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Skarga Odrzucona] Rudypupil - Kase zabrali a rangi nie ma
Autor Wiadomość
Rudypupil342 Offline
Kumaty
**

Liczba postów: 23
Dołączył: May 2020
3
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Rudypupil

MineGold: 0.00
Post: #1
[Skarga Odrzucona] Rudypupil - Kase zabrali a rangi nie ma
Twój nick z gry: Rudypupil
Nicki osób posądzonych: -
Najdokładniejsza data zdarzenia: 15:26 24.01.2021
Opis zdarzenia: Kupiłem rangę ,,svip'' na mineserwer.pl, na reallife 3.0. Czekalem juz dokładnie pół godziny. Zabrano mi pieniądze z kodu (sprawdzałem), a ani prefixu, ani uprawnien nie mam. Podczas zakupu bylem online - na serwerze. dopiero po ok. 7 minutach wyszedlem na 20 sek bo pomyslalem ze moze trzeba relognac
Dowody: Najdokladniejsza data: 15:26, prosze sprawdzic w logach. Takze, mam dalej psc ktorym zaplacilem: jest na nim data kiedy go kupilem. Jesli bedzie trzeba, pokaze go administracji.
Serwer: Mineserwer.pl Real Life 3.0

Nie jestem pewien czy powinienem pisac to tu na skargach, jednak jest to skarga na sklep wiec chyba sie zalicza. Moglbym napisac to na wątku real life, ale tam nikt nie sprawdza. pozdrawiam
24-January-2021 17:00:42
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Shormik Offline
Zbanowany

Liczba postów: 588
Dołączył: Nov 2019
Nick na Serwerze:
-----

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #2
Rudypupil - Kase zabrali a rangi nie ma
  • Jeżeli nie dostałeś zamówionej usługi powinieneś napisać E-Mail na adres MINESERWER@ZARABIAM.COM
  • W treści Maila musi znajdować się:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS:
    1) Data wysłania sms:
    2) Godzina wysłania sms:
    3) Treść wysłanego smsa:
    4) Numer telefonu na który wysłano sms:
    5) Numer telefonu z którego wysłano sms:
    6) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    7) Twój nick na serwerze:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez SMS+:
    1) Data wysłania:
    2) Godzina wysłania:
    3) Numer telefonu podany przy kupne:
    4) Informacja zwrotna:
    5) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    6) Twój nick na serwerze:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PSC:
    1) Twój nick na serwerze:
    2) Data i godzina wysłania:
    3) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    4) ID TRANSAKCJI:
    5) Email podany przy kupnie usługi:
  • W przypadku gdy usługa została zamówiona przez PRZELEW (W TYM BLIK/PAYPAL):
    1) Twój nick na serwerze:
    2) Data i godzina wysłania:
    3) Emial podany przy kupnie usługi:
    4) Serwer na którym zamówiłeś usługę:
    5) ID TRANSAKCJI:
  • Aby znaleźć ID transakcji trzeba wejść w EMAIL podany przy kupnie usługi i szukać wiadomości zatytułowanej "Płatność Cashbill" i tam szukamy ID transakcji (ciąg randomowych liter/liczb)
  • Weryfikacja konta może potrwać nawet do 14 dni, według regulaminu usług.

[Obrazek: 66b53c632f311.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-January-2021 17:10:05 przez Shormik.)
24-January-2021 17:09:39
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości