Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 2 Głosów - 3.5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Rozwiązane] Skill Rycka
Autor Wiadomość
TheDancingDemon Offline
Zbanowany

Liczba postów: 368
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
DakimDragco

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 40.00
Post: #1
[Rozwiązane] Skill Rycka
Przychodzę z propozycją zamiany Dzikiego Szału na skill przypominający Róg.

Jak na razie Rycerz to sens balansu jeżdżący na koniu, posiada on skill który zadaje ogromne, obszarowe obrażenia. Posiada on również konia, który nie raz potrafi zablokować strzałę w łuku i jest znacznie szybszy od gracza (biorąc pod uwagę nerf mobilności woj (vortexa, podskoku i tele) jest o wiele ciężej uciec przed Szałem).

Proponuję przeprowadzić rework Dzikiego Szału, zamieniając ten skill na wcześniej wspominany przeze mnie Róg, utrudnimy grę ryckiem (nie będzie on postacią wymagającą jedynie kliknięcia prawego przycisku myszy), rycerz będzie wymagał myślenia, a nie wwalenia się w grupkę wojowników oraz damy możliwość jakiejkolwiek szansy na ucieczkę.

Róg owy mógłby dawać:
- siłe 2 | 5 - 10 sekund
- speeda 2 | 20 sekund
- absorcje (no tak by było te 5 - 7 dodatkowych serc)
CD: 100/120 sekund
(Jest to tylko przykład)

Jednak jest to tylko propozycja utrudnienia gry Ryckiem, a nie przyszłość.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-July-2021 12:15:12 przez TheDancingDemon.)
Oceny: _Quinlann_ (-1)
02-July-2021 11:23:40
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Gryfcio Niedostępny
⚡✔❤MegaRPG❤✔⚡
*********

Liczba postów: 1,259
Dołączył: Dec 2019
124
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
grifin

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 220.00
Post: #2
RE: Skill Rycka
Ta absorcja z rogu nie psuła by czasem normalnej?

Tak
02-July-2021 12:06:55
Znajdź wszystkie posty
TheDancingDemon Offline
Zbanowany

Liczba postów: 368
Dołączył: Aug 2020
Nick na Serwerze:
DakimDragco

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 40.00
Post: #3
RE: Skill Rycka
@up
Podałem tylko przykład, można wykorzystać co innego.
02-July-2021 12:12:14
Znajdź wszystkie posty
JezuUfamTobie Offline
Dyskutant
*****

Liczba postów: 101
Dołączył: Jan 2021
32
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
JezuUfamTobie

MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Skill Rycka
Przykład bardzo słaby, ale jednak pomysł jakieś zmiany u rycerza nie jest głupi.

[Obrazek: 2021-07-08_17.17.56.png]
02-July-2021 12:18:00
Znajdź wszystkie posty
D3V__ Offline
Zbanowany

Liczba postów: 34
Dołączył: Oct 2020
Nick na Serwerze:
Kraik

MineGold:
0.00
Post: #5
RE: Skill Rycka
Rycek jest tera za op
02-July-2021 12:27:15
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Skill Rycka
Rycerz ma mieć nerfa szału do 4 serc, aktualnie nadal bije ~6 do tego siłka co jest sporą przesadą. Jeżeli nie poskutkuje możemy pokusić się o mocniejszy nerf (3 serca?), i dodać jeszcze jakiś efekt po użyciu (aktualnie jest to siłka II na 5 sekund). Wyjdzie de facto combo aktualnego szału i pomysłu Dakima (od razu mówię że absorbcja odpada, tak samo szybkość - rycerz ma oba te efekty).

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-July-2021 13:10:55 przez ImHexa.)
02-July-2021 13:09:57
Znajdź wszystkie posty
Kokojosil Offline
Kumaty
**

Liczba postów: 21
Dołączył: Feb 2021
1
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Kokojosil

MineGold: 0.00
Post: #7
RE: Skill Rycka
Wiem że ma być nerf szału u rycerza jednak mam również swoją ewentualną propozycje zmiany dla tej profesji a mianowicie wyrzucenie Dzikiego Szału a zastąpienie go nową umiejętnością, która działałaby tak samo jak młot hefajstosa a chodzi mi tutaj dokładnie o odepchnięcie wojowników od bossa, może również proponuję aby odbijane były wszelkie pocisku typu strzały. Oczywiście będzie wymagało to "pasywnego" ulepszenia obrażeń rycerza (wzmocnienie siły lub miecza) ale owy skill pomógłby odizolować jednego wojownika od grupy jak również zmieniłby trochę styl gry rycerzem. Co o tym myślicie ?
02-July-2021 22:12:17
Znajdź wszystkie posty
entity_seven Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 283
Dołączył: Nov 2019
66
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
entity_seven

MineGold: 0.00
Post: #8
RE: Skill Rycka
Można by odebrać rycerzowi szał, uodpornić na jakiś rodzaj obrażeń (od strzał czy boskich) by dało się z nim walczyć tylko mieczem i zwiększyć siłkę lub dmg miecza, ale to tylko luźna propozycja.
Inną propozycją jest wywalenie wszystkiego co czyni tą klasę idioto odporną (szał i potki), brak tego typu itemów można zrekompensować innym skillem np szansą na zadanie "głębokiej rany" (ryc miałby np 25% szans na zadanie "głębokiej rany" co nakładałoby na gracza efekt spowolnienia lub obumierania)
Ostatnim pomysłem rekompensaty jaki przyszedł mi do głowy byłoby dodaniu czegoś w rodzaju szału bitewnego np jeśli zaatakowałby grupę wojowników po zabiciu jednego na kilka sekund dostawałby siłkę, która pozwalałaby zabić kolejnego wojownika jednym uderzeniem (tu możliwe, że przesadziłem)
Rycerz powinien być dobry przedewszystkim w walce w zwarciu a o jego skuteczności powinno decydować umiejętne wykorzystywanie umiejętności.


Pieczęć jednostki zatwierdza tą wypowiedź.
JS via vera et vita est 7 :}

[Obrazek: image.php?dt=UUR6]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-July-2021 22:51:32 przez entity_seven.)
02-July-2021 22:27:56
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
entity_seven Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 283
Dołączył: Nov 2019
66
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
entity_seven

MineGold: 0.00
Post: #9
RE: Skill Rycka
Co do umiejętności odpychania to ryc takową posiada, szałem można uderzyć jak mieczem i wtedy odpycha wojownika.


Pieczęć jednostki zatwierdza tą wypowiedź.
JS via vera et vita est 7 :}

[Obrazek: image.php?dt=UUR6]
02-July-2021 23:36:05
Znajdź wszystkie posty
ImHexa Offline
Geniusz
*******

Liczba postów: 504
Dołączył: Sep 2019
226
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #10
RE: Skill Rycka
Najlepiej zostawić szał, jednak zamiast zabijania nim każdego na tapa powinien ułatwiać zabicie wojownika (nadal będzie wymagało to umiejętności, m.in. pvp).
Wobec tego, możemy osłabić mu ten damage do 3 serc i zwiększyć cooldown do 25s, a w zamian...
Właśnie. Co możemy mu dać? Większość efektów mikstur jest bez sensu, gdyż:
- resistance, absorbcja, speed: rycerz je posiada, dodatkowo speed nic nie daje jak jesteś na koniu, a absorbcja upodobni go do warlocka
- health boost nic nie da, serca muszą się najpierw załadować, a nie o to chodzi w szale, żeby go użyć i czekać
- regeneracja: jedyny efekt który ma choć trochę sensu, chociaż i tak szał ma wzmocnić nasze możliwości walki, a nie nas leczyć. Możnaby zastosować tu mocna regenerację (3?), którą zwiększyłaby naszą wytrzymałość gdy nie mamy już absorbcji.
Co ostatecznie robimy?

Balans to stan umysłu.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-July-2021 09:02:18 przez ImHexa.)
03-July-2021 09:01:27
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości