Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                         
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineServer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft



Wątek zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
Autor Wiadomość
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #1
Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
Witajcie,

w tym wątku zapraszam do luźnej dyskusji odnośnie propozycji w zakresie WVSP 3.

Na pewno pojawi się masa nowych klas i systemów, założeniami jest wprowadzenie aż 3 świątyń w każdej grze.

Jedna z przykładowych nowych Klas:

Kowal
-Posiadałby możliwość tworzenia przedmiotów które mógłby używać do zwiększenia protection zbroi w teamie wojowników. Dodatkowo Klasy otrzymywałyby bonusy za współprace z drużyną - czyli np jeśli taki kowal wzmocni zbroje 20 osobom otrzyma jakiś specjalny przedmiot lub umiejętność na czas rundy ułatwiający mu dalszą grę.

Oczywiście propozycje traktuje z przymrózeniem oka gdyż mam już własną wizję, ale a nóz wpadniecie na coś inspirującego/ciekawego Smile

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

Oceny: Amelcia (+1), Camrakor_13 (+1), Filipw05 (+2), Trawsonek (+2), Partyman (+1)
22-January-2019 16:20:54
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Trawsonek Offline
✰ Admin HP | Moderator Forum ✰
******

Liczba postów: 9,745
Dołączył: Aug 2015
1561
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #2
RE: Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
[Obrazek: sXH0FUG.png]

Zaraz się rozpisze żeby nie było Big Grin

Z góry piszę, że będę nawiązywał do WvsP1 i WvsP2

a) Może zamiast zacząć od klas to rozpiszę się w innej kwestii. Jak wiadomo magiczna substancja ulepsza stone bricki/cobblestone itp. na rudę lazurytu, ale jak wiadomo lazuryt to było nic innego jak pogorszenie murów o 50% bo jak wiadomo ruda lazurytu była jak najbardziej wybuchowym materiałem do budowania, więc proponuję zamienić Rude Lazurytu na Blok Lapisu tyle, że zmienioną texturą, bo tak: Jest bardziej odporny na wybuchy i na niszczenie ręcznie.

b SET VIPA - jeśli planowe jest żeby to był Diamentowy Set Ochrona 4 to osobiście się nie zgodzę, proponuję zmienić enchanty na Ochrona 3 + dodać minimum niezniszczalność III, bo jak wyżej wspomniałeś będą 3 świątynie przez co walka na pewno będzie dłuższa i bardziej wyczerpująca. Zmierzam do ogólnego wzmocnienia broni bardziej pod względem wytrzymałości.

c) WOJOWNICY I POTWORY - proponuję po wejściu do gry każdemu rodzajowi postaci dawać "Skrzynię Wojownika" dla wojowników oraz "Skrzynię Potwora" których drop miałby na celu ułatwić rozgrywkę. Rzecz jasna drop dla potworów będzie o wiele słabszy z uwagi na to, że moby ginąć dostawałby ją z powrotem po ponownemu wybraniu klasy potwora.

d) Budowniczy - jak dobrze wiemy wytwarza co 20s od 1 - 4 stacków bloków i za wytworzenie bloków dostaje mały EXP tutaj proponowałbym go zwiększyć trzykrotnie + (tutaj zabawa z regionami) jeśli budowniczy buduje mury świątyni (co uważam za całkowity bezsens) oraz mury całego "królestwa" to za np. postawienie 100 bloków dostaje "Młot Budowniczego"(żelazny kilof: Ostrość 5, Niezniszczalność 5, Wydajność 5) i za kolejne 100 postawionych bloków dostawałby części EQ Budowniczego np. (żelazny set: ochrona 3, niezniszczalność 5). Czyli jest nagradzany za to, że jako Budowniczy zajmuje się ochroną "królestwa".

f) Alchemik - postać ta wytwarzała kości dla krawca, mleko dla całej drużny przeciwko truciźnie mobów/strefy, mikstury siły, szybkości, leczenia. Otóż pozostawiam to dalej zostawić aczkolwiek proponowałbym aby alchemik za każdą wytworzoną miksturę dostał "EXP", który by dodawał szansę na np. wytworzenie "Smacznego Banana", który nie trafiałby do EQ Alchemika tylko do losowego wojownika będącego w grze! Oprócz tego alchemik, za wytworzenie odpowiedniej ilości mikstur dostawałby laskę taką jaką miał Chemik, tyle że nawet wzmocnioną.

g) Obrońca - jako, że nazwa postaci wykazuje do tego, że ma to być w pewnym sensie elitarna jednostka do ochrony świątyni/murów tak więc proponuje zrobić tak, że Obrońca będący w świątyni daje innym wojownikom w pobliżu efekty Odporność II, Regeneracja II. (Jak coś więcej wymyślę odnośnie tej klasy do edytuje post).

h) Strzelec - jako iż postać ta jest przeznaczona głównie na dystans to proponuje aby łuk strzelca mógł wytwarzać 5 strzał co 5 sekund oraz za zabicie np. 10 mobów swym łukiem dostawała ulepszenie do łuku o MOC I więcej MAX MOC VI oraz z wraz ulepszenie łuku dostawała fragment Seta Strzelca (złoty set ochrona 3, niezniszczalność 3).

Póki co ze względu, że to jest "luźna", nie rozpisywałem się do końca, ale z kolejnymi dniami dodam jeszcze więcej propozycji Smile i poprawie te, które podałem powyżej.
Oceny: Tomekk (+1)
22-January-2019 17:44:13
Znajdź wszystkie posty
TheTartanel007 Offline
Błyskotliwy
***

Liczba postów: 30
Dołączył: Mar 2018
1
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
TheTartanel007

MineGold: 0.00
Post: #3
RE: Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
Każdy odłamek świątyni w 3 rużnych miejscach jestem za.
Oceny: TheIroNGamePlay (0)
23-January-2019 01:33:21
Znajdź wszystkie posty
AfkaMod Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 457
Dołączył: Jul 2015
248
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
AfkaMod

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #4
RE: Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
Skoro Trawa dał propozycję klas to ja zaproponuje jakieś boskie itemy.


1)Ostrze Zagłady - Diamentowy miecz (sharpness 3/fire aspect2/unbreaking2) miecz ten po zabiciu 2 wrogów w czasie nieprzekraczającym 5 sekund dodaje posiadaczowi efekt siły II na 15 sekund.



2)Łuk Mroku - Łuk (power8/flame2/unbreaking3) Łuk ten po trafieniu potwora nakłada na niego efekt ślepoty na 10 sekund.



3)Różdżka Władcy Czasu - pomarańczowy barwnik (fire aspect2/unbreaking3) Różdżka potrafiąca zatrzymać wszystkie potwory w odległości 15 kratek na 5 sekund. PPM - fireball LPM - umięjętność zatrzymania potworów



4)Różdżka Błogosławieństwa - zielony barwnik (fire aspect2/unbreaking3) Różdżka działająca tak jak na WD. (Dla osób, które na WD nie grały, kiedy rzucisz czar pod siebie twoje zdrowie zregeneruje się do pełna) PPM - fireball LPM - umiejętność leczenia



5)Pradawny Miecz - diamentowy miecz (sharpness4/fire aspect2/knockback1/unbreaking3) Kiedy zabijemy tym mieczem otrzymujemy nadludzką siłe, przez którą zabijamy każdego potwora na 1 hita. Serie można przerwać kiedy przez 5 sekund wojownik nie zabije tym mieczem żadnego potwora.



Myślę, że z WvsP2 mogą zostać przeniesione klasyki, które muszą znaleźść się w następnej edycji trybu:

- Magiczny VorteX
- Magiczne Berło
- Boski Róg

Z propozycji broni na dzisiaj to jest tyle, co jakiś czas będę umieszczał tu posta z jakąś propozycją.

[Obrazek: image.php?di=DWEU]

"Żyjemy raz, więc żyjmy, jakby to raz był"
23-January-2019 01:48:29
Znajdź wszystkie posty
TrooxPL Niedostępny
♡ᑕᕼᗴᒪᔕᗴᗩ ᖴᗩᑎ♡

Liczba postów: 792
Dołączył: Aug 2016
Nick na Serwerze:
Chelsea <3

Odznaczenia:

(
Zobacz Odznaczenia)

Poziom:
MineGold: 99.63
Post: #5
RE: Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
Moim zdaniem jeśli chcesz Banan wprowadzać berło do następnej edycji to powinieneś zwiększyć cold dawn bądź tak jak ja kiedyś dałem propozycję dać system "many". Za 50 zabitych potworów możesz użyć berła. Wątpię że cold dawn zrobi coś pożyteczniejszego. Minuta to moim zdaniem minimum jeśli chodzi o czas ponownego użycia.

Wiem że temat był poruszany wiele razy ale jeśli chodzi o nową edycję, to myślę że czas się zastanowić co z tą bronią zrobić.


@temat:
Zacznijmy od tego na jaką wersję ten tryb ma być. Jeśli od wersji 1.11 (tam gdzie jest tarcza) to można wprowadzić jakaś tarczę do gry.


1. Tarcza sprawiedliwości - podczas używania tarcza redukuje 50% zadawanych obrażeń od pocisków (strzały, fireballe i te particlesy od bossów)

Opis: Ta tarcza została stworzona przez Bogów. Zesłana po to by nieść pokój i sprawiedliwość! Znaleziona w kopalni wojowników została ulepszona! Kup ją za 24 zł (dobra to taki żart xD)


Jeśli będę miał jakiś pomysł to coś podrzucę.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-January-2019 11:04:59 przez TrooxPL.)
23-January-2019 10:09:45
Znajdź wszystkie posty
crynio Offline
Moderator HP
*****

Liczba postów: 100
Dołączył: Aug 2017
5
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
crynio

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #6
RE: Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
Jestem za ,stare WvsP2 jest już stare nie wiele osób gra na nim.

Chciałbym parę rzeczy poruszyć:

Co do klas:
Budowniczy-Tak jak McTrawa napisał ,,postawienie 100 bloków dostaje "Młot Budowniczego"(żelazny kilof: Ostrość 5, Niezniszczalność 5, Wydajność 5) i za kolejne 100 postawionych bloków dostawałby części EQ Budowniczego np. (żelazny set: ochrona 3, niezniszczalność 5). Czyli jest nagradzany za to, że jako Budowniczy zajmuje się ochroną "królestwa",, zgadzam się w tym pełni budowniczy nie za dużo dostają z budowy sam uważam że budowanie jest przydatne opóźnia to przedostanie się potworów za mury niestety budowniczy nie mają czasami czasu nawet na stworzenie zbroi więc za tym jestem w pełni.

Obrońca- Nazwa sama wskazuje że to obrońca,aczkolwiek jest trochę słaba proponowałbym bym mu małego buffa min:Odporność 2 i regeneracja 2
do tego set złoty prot 2 i niezniszczalności 3.Set od razu by trafiał do eq co do niego to wszystko.

Alchemik- Moja ulubiona klasa wojownika ,co do niego nie wielka zmiana chce zaproponować aby mikstury (strength,speed,instant health)stakowały się jako osoba grająca dość często tą klasą to wiem że nie atakowanie się ich jest uciążliwe zawala całe eq a będzie ich jeszcze więcej jak ,,mają być,, świątynie z mlekiem tak samo też się nie stakuje. Co do pomysły McTrawy ,, za wytworzenie odpowiedniej ilości mikstur dostawałby laskę taką jaką miał Chemik, tyle że nawet wzmocnioną,, jestem za przyda się takie coś tej klasie.

Drwal-Jest to słaba klasa więc tutaj by się przydał buff, wzmocnić mu broń i nadać jakieś efekty (np:Haste 3,speed 1) oraz smacznego bana to by trochę zachęciło innych graczy do kupna tej klasy.

Zbrojmistrz-Klasa daje nam zbroje prot 2 i niezniszczalność 3 ale uważam że na nowe WvsP enchanty te nie starczą i chce zaproponować trochę większe enchanty (prot 4,niezniszczalność 5).Sam Zbrojmistrz za wytworzenie danej ilości zbroi(10-15) dostawałby ,,Mistrzowską zbroje,, protection 5 i niezniszczalność 7.Taka zbroja była była by adekwatna do pracy
Boskie bronie:

Co do boskich nie mam pomysły zbytniego tylko do kilku.

Magiczne berło: Jak każdy doświadczony gracz wie jest to najgorsza broni jaka powstało każdy spami nim. Więc chciałbym aby zmienić jego działanie tak jak McTrawa i Olek_Rajch zaproponowali czyli kulminacje zabij 50 wrogów i dopiero można użyć i cold down.Bądź druga opcja czyli:

1a. Zmiana działania Inferna i Berła
- Prawy przycisk myszy atak obszarowy co 40s zasięg: 2 kratki
- Lewy przycisk myszy tu rozpatrzyliśmy dwie opcje:

- WvsP1 - podwójne kule zadające w sumie 8 serc (1 kula zadaje 4 serca) co 20s - szybkość kul taka jak w vortexie
WvsP2 - podwójne kule zadające w sumie 10 serc (1 kula zadaje 5 serc) co 20s - szybkość kul taka jak w vortexie.

Za usunięciem berła nie jestem pomimo tego że jest ono bardzo irytujące to nie umiem sobie wyobrazić WvsP3 bez tej broni.

Młot Thora-dobrze znana wszystkim starszym graczą broni proponowałbym dodanie jej na nową edycja była by bardzo użyteczna tym bardziej jeśli ,,maja być,, trzy świątynie.


Świątynia- Tak jak bana napisał ,,Na pewno pojawi się masa nowych klas i systemów, założeniami jest wprowadzenie aż 3 świątyń w każdej grze.,, uważam to za ciekawy pomysł gra była by ciekawsza ciągle by się coś działa jak starsi gracze wiedzą już przy obronie jednej świątyni jest czasami ciężko więc tutaj by się przydało że w promieniu 10 kratek od ŚW dostajemy buffy (np:regeneration 2-3,speed 1 i strength 1) na tak długo póki jesteśmy w promieniu ŚW.

Czas przygotowania: Obecnie jest to ok.12min proponuje zwiększenie czasu o 8min czyli 20min.



To wszystko co mam do powiedzenia w tym wątku.

[Obrazek: odUlsuc.png]
23-January-2019 12:36:42
Znajdź wszystkie posty
Admin Offline
Właściciel
*******

Liczba postów: 16,201
Dołączył: Oct 2012
5409
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SzybkiBanan

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 6,475.11
Post: #7
RE: Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
(22-January-2019 17:44:13)McTrawaPl napisał(a):  [Obrazek: sXH0FUG.png]

Zaraz się rozpisze żeby nie było Big Grin

Z góry piszę, że będę nawiązywał do WvsP1 i WvsP2

a) Może zamiast zacząć od klas to rozpiszę się w innej kwestii. Jak wiadomo magiczna substancja ulepsza stone bricki/cobblestone itp. na rudę lazurytu, ale jak wiadomo lazuryt to było nic innego jak pogorszenie murów o 50% bo jak wiadomo ruda lazurytu była jak najbardziej wybuchowym materiałem do budowania, więc proponuję zamienić Rude Lazurytu na Blok Lapisu tyle, że zmienioną texturą, bo tak: Jest bardziej odporny na wybuchy i na niszczenie ręcznie.

b SET VIPA - jeśli planowe jest żeby to był Diamentowy Set Ochrona 4 to osobiście się nie zgodzę, proponuję zmienić enchanty na Ochrona 3 + dodać minimum niezniszczalność III, bo jak wyżej wspomniałeś będą 3 świątynie przez co walka na pewno będzie dłuższa i bardziej wyczerpująca. Zmierzam do ogólnego wzmocnienia broni bardziej pod względem wytrzymałości.

c) WOJOWNICY I POTWORY - proponuję po wejściu do gry każdemu rodzajowi postaci dawać "Skrzynię Wojownika" dla wojowników oraz "Skrzynię Potwora" których drop miałby na celu ułatwić rozgrywkę. Rzecz jasna drop dla potworów będzie o wiele słabszy z uwagi na to, że moby ginąć dostawałby ją z powrotem po ponownemu wybraniu klasy potwora.

d) Budowniczy - jak dobrze wiemy wytwarza co 20s od 1 - 4 stacków bloków i za wytworzenie bloków dostaje mały EXP tutaj proponowałbym go zwiększyć trzykrotnie + (tutaj zabawa z regionami) jeśli budowniczy buduje mury świątyni (co uważam za całkowity bezsens) oraz mury całego "królestwa" to za np. postawienie 100 bloków dostaje "Młot Budowniczego"(żelazny kilof: Ostrość 5, Niezniszczalność 5, Wydajność 5) i za kolejne 100 postawionych bloków dostawałby części EQ Budowniczego np. (żelazny set: ochrona 3, niezniszczalność 5). Czyli jest nagradzany za to, że jako Budowniczy zajmuje się ochroną "królestwa".

f) Alchemik - postać ta wytwarzała kości dla krawca, mleko dla całej drużny przeciwko truciźnie mobów/strefy, mikstury siły, szybkości, leczenia. Otóż pozostawiam to dalej zostawić aczkolwiek proponowałbym aby alchemik za każdą wytworzoną miksturę dostał "EXP", który by dodawał szansę na np. wytworzenie "Smacznego Banana", który nie trafiałby do EQ Alchemika tylko do losowego wojownika będącego w grze! Oprócz tego alchemik, za wytworzenie odpowiedniej ilości mikstur dostawałby laskę taką jaką miał Chemik, tyle że nawet wzmocnioną.

g) Obrońca - jako, że nazwa postaci wykazuje do tego, że ma to być w pewnym sensie elitarna jednostka do ochrony świątyni/murów tak więc proponuje zrobić tak, że Obrońca będący w świątyni daje innym wojownikom w pobliżu efekty Odporność II, Regeneracja II. (Jak coś więcej wymyślę odnośnie tej klasy do edytuje post).

h) Strzelec - jako iż postać ta jest przeznaczona głównie na dystans to proponuje aby łuk strzelca mógł wytwarzać 5 strzał co 5 sekund oraz za zabicie np. 10 mobów swym łukiem dostawała ulepszenie do łuku o MOC I więcej MAX MOC VI oraz z wraz ulepszenie łuku dostawała fragment Seta Strzelca (złoty set ochrona 3, niezniszczalność 3).

Póki co ze względu, że to jest "luźna", nie rozpisywałem się do końca, ale z kolejnymi dniami dodam jeszcze więcej propozycji Smile i poprawie te, które podałem powyżej.
a) ta to byl byl z wvsp ktorego juz sie nie fixowalo ale to bedzie trzeba wziac pod uwage.
b) moze i tak beda betatestry kiedys to sie bedzie wywazalo ile bedzie potrezbne w praktyce, aktualnie nie ma co szacowac gdy nie znasz niczego w zakresie dmgu a wszystkoi pisane bedzie od zera.
c) calkowity bezsens zakłócający rozgrywke i balans gry.
d) budowniczy - wymyslanie enchantow przedmiotw na tym etapie to wciaz bezsens, jakis bonus za stawianie blokow jak bardziej sensowny.
f) ciekawe jak chcesz nagradzac alechemika za wytworzona miksture w losowym stojaku.
g) bezsens totalnie niewywazony pomysl z sufitu, najgorsza z wszystkich twoich propozycji.
h) zadnego seta nie bedzie sie dostawalo ani tu ani w zadnej innej klasie za wykonywanie questow klas.


Jasna sprawa, i tak biorę wszelkie propozycje z przymrózeniem oka i pewnie 90%+ z nich zostanie odrzucona, jak w każdym z moich trybów.
Nie mniej jednak zawsze te 10% sensownych z nich może być czymś ciekawym lub inspiracją.



(23-January-2019 01:48:29)AfkaMod napisał(a):  Skoro Trawa dał propozycję klas to ja zaproponuje jakieś boskie itemy.


1)Ostrze Zagłady - Diamentowy miecz (sharpness 3/fire aspect2/unbreaking2) miecz ten po zabiciu 2 wrogów w czasie nieprzekraczającym 5 sekund dodaje posiadaczowi efekt siły II na 15 sekund.



2)Łuk Mroku - Łuk (power8/flame2/unbreaking3) Łuk ten po trafieniu potwora nakłada na niego efekt ślepoty na 10 sekund.



3)Różdżka Władcy Czasu - pomarańczowy barwnik (fire aspect2/unbreaking3) Różdżka potrafiąca zatrzymać wszystkie potwory w odległości 15 kratek na 5 sekund. PPM - fireball LPM - umięjętność zatrzymania potworów



4)Różdżka Błogosławieństwa - zielony barwnik (fire aspect2/unbreaking3) Różdżka działająca tak jak na WD. (Dla osób, które na WD nie grały, kiedy rzucisz czar pod siebie twoje zdrowie zregeneruje się do pełna) PPM - fireball LPM - umiejętność leczenia



5)Pradawny Miecz - diamentowy miecz (sharpness4/fire aspect2/knockback1/unbreaking3) Kiedy zabijemy tym mieczem otrzymujemy nadludzką siłe, przez którą zabijamy każdego potwora na 1 hita. Serie można przerwać kiedy przez 5 sekund wojownik nie zabije tym mieczem żadnego potwora.



Myślę, że z WvsP2 mogą zostać przeniesione klasyki, które muszą znaleźść się w następnej edycji trybu:

- Magiczny VorteX
- Magiczne Berło
- Boski Róg

Z propozycji broni na dzisiaj to jest tyle, co jakiś czas będę umieszczał tu posta z jakąś propozycją.

Jak poprzednio, szacowanie enchantów broni nie ma najmniejszego sensu na tym etapie. Dodawanie siły przy zabiciach zbędne, i tak bedzie szał bitewny dla każdego wojownika.

(23-January-2019 10:09:45)TrooxPL napisał(a):  Moim zdaniem jeśli chcesz Banan wprowadzać berło do następnej edycji to powinieneś zwiększyć cold dawn bądź tak jak ja kiedyś dałem propozycję dać system "many". Za 50 zabitych potworów możesz użyć berła. Wątpię że cold dawn zrobi coś pożyteczniejszego. Minuta to moim zdaniem minimum jeśli chodzi o czas ponownego użycia.

Wiem że temat był poruszany wiele razy ale jeśli chodzi o nową edycję, to myślę że czas się zastanowić co z tą bronią zrobić.


@temat:
Zacznijmy od tego na jaką wersję ten tryb ma być. Jeśli od wersji 1.11 (tam gdzie jest tarcza) to można wprowadzić jakaś tarczę do gry.


1. Tarcza sprawiedliwości - podczas używania tarcza redukuje 50% zadawanych obrażeń od pocisków (strzały, fireballe i te particlesy od bossów)

Opis: Ta tarcza została stworzona przez Bogów. Zesłana po to by nieść pokój i sprawiedliwość! Znaleziona w kopalni wojowników została ulepszona! Kup ją za 24 zł (dobra to taki żart xD)


Jeśli będę miał jakiś pomysł to coś podrzucę.
Minuty na pewno nie bedzie, może się je nieco osłabi po prostu, nie mniej jednak zupełnie czym innym jeste berło przy 10 graczach online, a zupełnie czymś innym przy 60+.
W starych czasach gra bez berła w teamie bardzo szybko konczyla sie klęską. Teraz jest OP bo na 1.7 mało kto gra, nie mniej jednak na pewno dobrze się wyważy te rezczy.. od tego będą beta testy w znacznie dalszej fazie projektu.

Tryb chciałbym od wersji 1.8 choc zobaczymy jak wsparcie disgue wyjdzie, w takiej sytuacji tarcze w dalszyum ciagu moga byc bo na 1.8 tarcza wyglada po prostu jak sztandar.

Subuj Wink https://www.youtube.com/user/CraftBoardPL Heart
--------------------------------

Serwery Minecraft 1.8 =) http://serweryminecraft.pl

Oceny: HighGround__ (+1)
23-January-2019 15:41:37
Znajdź wszystkie posty
DogeAdmirał Offline
Zbanowany

Liczba postów: 66
Dołączył: Jan 2019
Nick na Serwerze:
MrSandKing

MineGold:
0.00
Post: #8
RE: Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
Witam!
Po moim długim namyśleniu jestem wstanie stwierdzić że:
1. Nie jestem, aż tak przekonany za wytwarzaniem i robieniem nowych broni, które są do kupna sms/psc/paypal itp.
gdyż jak można zauważyć WVSP 2 powoli upada, a co za tym idzie mniej ludzi gra na serwie na MF przeciętnie (co mnie zaskoczyło bo taki upadek od 2017/2018 roku) gra aż 500+ graczy a na MS 470+ więc nie jest źle chociaż nie jestem przekonany że ludzie by zakupili nowe specjalne przedmioty więc mój zamysł jest taki: "Nie róbmy nowych broni tylko przeróbmy lekko stare" chociaż to jest też totalny bezsens i "idiotyzm" że od razu piszę żeby banan nie odpowiadał swoim popularnym tekstem na mnie: Twoje pomysły są bezsensowne i nieopłacalne dla serwera.
2. 3 świątynie na mapie?! Trochę przesada bo wojownicy nie ogarną 3 świątyń na raz... zaś potworą jest to na + ale też -
bo muszą więcej biegać i obydwie strony mają coś urozmaiconego.
3. Co do klas hmmmm….. myślę że nie należy odchodzić od początków czyli zróbmy klasy może z tymi samymi nazwami ale wyważone żeby były bardziej niż na WVSP 1 [*] bo jak był bóg z prot II set to jak miałem VIP'a to było mi go żal trochę ;d
4. Co do bonusów nie jestem przekonany by to było coś dobrego, aczkolwiek nie jestem też na nie tylko to mnie bardziej rozprasza bo po co komuś dodatkowe przedmioty skoro na WVSP 1 [*] miało się prosty cel i prosty przekaz, a teraz ma cięższy cel i cięższy przekaz, ale nie mówię że bonusy są złe i jakieś nwm tylko mówię swoje zdanie.
I teraz SzybkiBananie proszę ciebie nie krytykuj mnie teraz pisząc "Nie znasz się" bo to ma być rozmowa na luzie, a nie na "Krytykuj MrSandKing bo jest głupi jak but i nie wie że 1.8+ jest najlepsze a wersja 1.7.2 nie jest i koniec" tylko uważam że takie kroki są dobre ale też złe ;d
23-January-2019 18:42:25
Znajdź wszystkie posty
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
Trawsonek Offline
✰ Admin HP | Moderator Forum ✰
******

Liczba postów: 9,745
Dołączył: Aug 2015
1561
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Trawsonek

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 234.40
Post: #9
RE: Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
Cytat:2. 3 świątynie na mapie?! Trochę przesada bo wojownicy nie ogarną 3 świątyń na raz... zaś potworą jest to na + ale też -
Tylko 3 świątynie będą działać na zasadzie, żeby zniszczyć 2 i 3 należy pierw pierwszą potem drugą i na końcu trzecią...

EDITY:

c) Może zbyt zaczerpnąłem fantazji, lecz po przemyśleniu można to nawet było dodać w formie upgradu dla klas.

f) Fakt do końca nie pomyślałem. Zapewne dałoby się tak, że gdy alchemik ma wymagane przedmioty do stworzenia mikstury itp. i po kliknięciu jej naliczałby się do boostu opisanego wcześniej.

g) Fakt tutaj znowu nie pomyślałem, dlatego przemyślałem i można by było zrobić tak, że obrońca zabijający potwory w świątyni dostaje jakieś tam dodatkowe boosty.

h) W sumie racja, ale z tym łukiem moim zdaniem jest w sam raz.
23-January-2019 18:51:12
Znajdź wszystkie posty
DogeAdmirał Offline
Zbanowany

Liczba postów: 66
Dołączył: Jan 2019
Nick na Serwerze:
MrSandKing

MineGold:
0.00
Post: #10
RE: Wojownicy VS Potwory 3 - Luzna dyskusja/Propozycje
A w takim razie działa to na zasadzie jakby poziomów coś w tym stylu zniszcz to żeby przejść dalej itd mam racje?
(Ps dzięki McTrawa że mnie oświeciłeś masz plusa ode mnie)
23-January-2019 19:22:59
Znajdź wszystkie posty

Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości