Najlepsze Serwery Minecraft w Polsce!
   Witaj serdecznie na forum gdzie znajdziesz swój ulubiony Serwer Minecraft                                        
         

Serwery Minecraft

Witaj, Serwery Minecraft - nie przypadkiem znalazłeś największe forum internetowe Minecraft w Polsce Serwery Minecraft 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14, 1.15 które tu znajdziesz pozwolą Ci miło spędzić czas, poznasz nowych wspaniałych ludzi i przeżyjesz fantastyczne przygody! Jednoczymy ludzi uwielbiających Gry i Minecraft! Zagraj z Nami i odkryj fantastyczne Serwery No Premium! Zobacz co oferuje polecana przez Nas

Lista Serwerów Minecraft



Zarejestruj się bezpłatnie na forum! Oto niektóre z przywilejów:
  • Zakładaj nowe wątki oraz aktywnie w nich uczestnicz,
  • Odblokuj możliwość pisania na Shoutboxie (czat),
  • Ogranicz ilość wyświetlanych reklam,
  • Zdobywaj odznaczenia oraz reputacje,
  • Znajdziesz tutaj darmowe poradniki Minecraft,
  • Odblokuj dostęp do ukrytych działów, tematów i linków,
  • Spersonalizuj swój prywatny profil,
  • Uczestnicz w forumowych konkursach,
  • Pamiętaj to nic nie kosztuje, MineSerwer.pl to darmowe forum internetowe na którym dowiesz się jak zainstalować minecraft oraz jak grać w minecraft!
Szukałeś Serwerów Minecraft? Znalazłeś! Zarejestruj się, a zagraj z nami!

               
serwery minecraft


♦ Rekrutacja Policjantów MineSerwer - LIPIEC 2021 ♦

UWAGA!
ADRES MINEFOX.PL OD TERAZ ZOSTAJE ZMIENIONY NA: HYPIXEL.PL
ADRES MINESERWER.PL OD TERAZ ZOSTAJE ZMIENIONY NA: MINESERVER.PL
PROSIMY TYMCZASOWO POPRAWIĆ IP SWOICH SERWERÓW NA LIŚCIE!

Wakacyjne eventy na Naszej serwerowni - 2021 ✨

⛏ TURNIEJ BUDOWANIA 2021 ⛏


 
Ocena wątku:
  • 13 Głosów - 4.08 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wojownicy Vs Potwory III - błędy, bugi, uwagi :)
Autor Wiadomość
Kokojosil Online
Kumaty
**

Liczba postów: 13
Dołączył: Feb 2021
2
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
Kokojosil

MineGold: 0.00
Post: #331
RE: Wojownicy Vs Potwory III - błędy, bugi, uwagi :)
- hitboxy smoka zgadzam się nadal jest on trudny do trafienia z łuku
- odebranie gigantowi hp uważam za zły pomysł. Boss padałby za szybko. Ale może właśnie odebranie mu tp na portal będzie rozwiązaniem lub ewentualnie zmniejszenie ochrony na zbroi.
- co do archanioła nie widzę powodu do zmniejszenia dopalaczy. Ta profesja ma być mobilna i taka nich zostanie.
- zmniejszenie czasu ochrony potworów to fatalny pomysł. Cios prosto w graczy f2p którzy i tak nie mają łatwo. Sprawiłoby to że gracze typu arch/hef mogliby bezmyślnie farmić pod portalem. Aktualnie jeśli portal jest dobrze postawiony i gracze premium nie mogą sobie poradzić wycofują się do 2św gdzie nie ma portalu i ochrony.
- zbrojmistrz by wytwarzał za mocne zbrojki (zbrojka wytwarzana przez prof. f2p nie może być równa z szafirową). Aktualnie może wytworzyć on jedną z najsilniejszych zbroi darmowych (silniejszą nawet od niektórych klas premium np.kapłana) potrzeba tylko cierpliwości.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-July-2021 16:00:57 przez Kokojosil.)
20-July-2021 15:59:22
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Hobbs
Wspieram Forum

Liczba postów: 6969
Dolaczyla: Jan 2012
Reputacja: 777

MineGold: 777.77

Serdecznie polecamy serwis który pomoze Ci zdobyc Ci polubienia, subskrybcje, followersów i rozbudowac Twoje socialmedia!
ImHexa Online
Ekspert
******

Liczba postów: 467
Dołączył: Sep 2019
214
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #332
RE: Wojownicy Vs Potwory III - błędy, bugi, uwagi :)
TheDancingDemon napisał(a):Nie jest zbyt łatwo zabić giganta nie mając żadnych mobilnych skilli (elytra, tele), nie da się zebrać portalu przez co gigant będzie cały czas uciekał (jeśli się go zdominuje) w przeciwnym wypadku to wojownik nie będzie miał szans na ucieczkę, nie wspominając połączenia rycerza/warla/deme/nekro i giga. Zwiększanie mu jeszcze bardziej hp to chamski ruch w stronę f2p i graczy bez hefa czy archy. Gigant jeszcze bardziej bez karnie będzie mógł nabijać sobie expa.
Gościu miał na myśli zmniejszenie HP, a nie zwiększenie (buff HP to oczywiście głupi pomysł).
Zabranie gigantowi teleportacji do portalu zabije go. Jest to jedyna rzecz, która utrudnia zabicie giganta na rogu (jest to bardzo proste jeżeli choć trochę ogrania się grę). Wyglądałoby to tak, że ktoś bierze giganta, jak tylko podejdzie używam rogu i 30 sekund później już go nie ma, bo co ma biedny zrobić? Sad
Portal można wyłączyć i efekt jest podobny, jeżeli nie masz hefa/archa zawsze możesz podejść pod portal i łapać spadające klocki gdy ktoś kopie, bądź poprosić o nie kogoś. Jak już portal jest off, gigant jest właściwie martwy.
Jeżeli natomiast portal jest włączony, owszem, nie zabijesz giganta, ale i on raczej nie zabije Ciebie - kula z vortexa, młot, berło, łuk i już musi się teleportować. Może zdąży co najwyżej użyć eksplozji.
Wydaje mi się, że taki układ jest dosyć uczciwy.

Kiedy balans wejdzie za mocno...
[Obrazek: image.php?di=PAFM]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-July-2021 16:21:50 przez ImHexa.)
20-July-2021 16:17:17
Znajdź wszystkie posty Odpisz
TheDancingDemon Offline
Ekspert
******

Liczba postów: 363
Dołączył: Aug 2020
34
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
DakimDragco

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 40.00
Post: #333
RE: Wojownicy Vs Potwory III - błędy, bugi, uwagi :)
Gorzej jeśli portal zrobi dementor gdzieś wysoko a na arenie nie ma ani jednego archy czy hefa. Gra z góry przegrana.

[Obrazek: giphy.gif]
#OpcjaBalansNieBoli
Oceny: Gryfcio (+1)
20-July-2021 16:53:18
Znajdź wszystkie posty Odpisz
ImHexa Online
Ekspert
******

Liczba postów: 467
Dołączył: Sep 2019
214
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #334
RE: Wojownicy Vs Potwory III - błędy, bugi, uwagi :)
Dobra, ale taka runda zdarza się raz na ile? Piętnaście gier? Poza tym z doświadczenia wiem, że w sytuacji którą wspomniałeś, wojownicy przegrają nawet jeżeli wykopią cały portal. Po prostu bez hefów/archów nie mają praktycznie szans z op bossami, co jest całkowicie normalne. Tak samo przykładowo gigant nawet przy włączonym portalu nie ma szans z trzema archaniołami, choćby nie wiadomo jak się starał - zanim podejdzie do kogokolwiek już musi orać na portal.

Kiedy balans wejdzie za mocno...
[Obrazek: image.php?di=PAFM]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-July-2021 17:04:18 przez ImHexa.)
20-July-2021 17:03:06
Znajdź wszystkie posty Odpisz
Gryfcio Niedostępny
TOP1 MEGARPG-MF
*********

Liczba postów: 1,039
Dołączył: Dec 2019
62
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
SiupeLL

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 100.00
Post: #335
RE: Wojownicy Vs Potwory III - błędy, bugi, uwagi :)
Do tych fajerwerek:
Zmniejszenie ilości ich i tak za dużo nie da, bo vortex czy podskok to takie "ulepszone" fajerwerki, które cie wystrzelą w sekunde na 100 kratek


@portal
Przypomne też że często pojawia się enderman co 24/7 kampi na spawnie i caly czas włącza portal

[Obrazek: image.php?dm=UQ84]
Warlock Mroku
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-July-2021 17:27:44 przez Gryfcio.)
20-July-2021 17:23:36
Znajdź wszystkie posty Odpisz
ImHexa Online
Ekspert
******

Liczba postów: 467
Dołączył: Sep 2019
214
+
Pomogłem? Daj Diaxa!
Nick na Serwerze:
ImJustHexa

Odznaczenia:

(Zobacz Odznaczenia)
Poziom:
MineGold: 0.00
Post: #336
RE: Wojownicy Vs Potwory III - błędy, bugi, uwagi :)
@up
Tak, a wystarczy że dwóch wojowników wyłączy portal i enderman nic nie da (taki element teamplayu).

Kiedy balans wejdzie za mocno...
[Obrazek: image.php?di=PAFM]
20-July-2021 17:41:09
Znajdź wszystkie posty Odpisz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości